X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מינויים חדשים / מבזקים
"המטרה של מרכז המצוינות שאני מוביל היא לקבוע סטנדרטים מקצועיים ולספק פלטפורמה אוביקטיבית שתאפשר לחברים בקהילה להכיר, להעשיר, ללמוד אחד מהשני, לשתף ולייעץ", לדברי מקובר
▪  ▪  ▪
ניר מקובר [צילום: יח"צ]

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה לפני מספר שבועות על הקמתו של מרכז מצוינות בתחום ה-BI, Big Data & Analytics בראשותו של ניר מקובר. מקובר הינו מומחה לחדשנות ולמימוש אסטרטגיית מידע, בעל ניסיון של 20 שנה בהקמה ובניהול של יחידות BI & Analytics ומתמחה בניהול וביישום פרויקטיי מידע מורכבים.
מקובר בעל ניסיון מעשי במגוון רחב של תעשיות ונחשב לאחד האנשים המנוסים והמוכרים בתחומי ה-BI, ה-Big Data וה-Analytics בישראל. "יש לי פריבילגיה מיוחדת לעסוק במה שאני הכי אוהב ומרכז המצוינות זה עוד דרך להרחיב אופקים", מעיד מקובר על עצמו. "ההזדמנות הזאת, להביא מהידע שלי ובאותה נשימה גם להכיר אנשים נוספים וללמוד מניסיונם, היא הזדמנות נדירה לטעמי וצורך שקיים אצל אנשים רבים בתחום".
מרכז המצוינות במסגרת הלשכה לטכנולוגיות המידע, חרת על דגלו להעשיר, להעצים ולטפח מומחי ידע בתכנון, ביישום ובשימוש אפקטיבי של פתרונות חדשניים המייצרים תובנות וערך עסקי משמעותי. זאת לצד קידום המקצוענות בתחום למשל דרך הסמכות מקצועיות. "ארגונים רבים - ובראשם מנכ"לים ומנהלים בכירים - מבינים היום שהמידע הוא אחד הנכסים החשובים ביותר של הארגון." מסביר מקובר. "ארגונים אלה משקיעים כסף ומשאבים רבים במימוש טכנולוגיות חדשות, בניהול ובחיזוק יחידות ה- BI והאנליזה, בהעשרות, בשיפור איכות המידע ובגיבוש תהליכי עבודה שיאפשרו לנצל את המידע ולהפוך אותו למנוע צמיחה ובסיס איכותי יותר לקבלת החלטות".
"הציפייה מהמנמ"רים, ממנהלי BI ומאנשי האנליזה בארגון לספק באופן קבוע ומהיר פתרונות מידע חדשניים שיאפשרו לנצח בתחרות בשוק, ולצד זה לשמור על איכות ואחידות המידע, על יציבות של פתרונות ועל אספקת ערך מוסף מתמיד. יש דילמות רבות בעלי קווי דמיון בין הארגונים. אין סיבה שאנשים לא ילמדו אחד מהשני תחת קורת גג אוביקטיבית ומקצועית. מי שייהנה מהפירות של מרכז המצוינות הם החברים שישתתפו שיהיו טובים וחכמים יותר והארגונים שמעסיקים את אותם אנשים ומצפים מהם לתוצאות", מסכם מקובר.
מרכז המצוינות יפעל למען חשיפה והיכרות אישית עם ובין החברים בקהילת מומחי ה BI בישראל וישמש כמוקד ייעוץ והכוונה בכלל ההתמחויות בתחום. כמו-כן, ישמש כפלטפורמה לחשיפה למשרות דיסקרטיות ומשרות "חמות" בשוק, יפעל לפתרונות חדשניים ולמגמות וכיווני התפתחות בתחום המידע, שיתוף ידע בין החברים, המלצות על וובינרים, קורסים, ספרים, מאמרים, מחקרים, הרצאות וימי עיון טכנולוגיות ועסקיות רלוונטיות.

תאריך:  07/02/2018   |   עודכן:  07/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניר מקובר מונה לתפקיד מוביל מרכז המצוינות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר פלדמן סיים לימודי רפואה בבית הספר לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת ת"א, והתמחה בנוירוכירורגיה בביה"ח סורוקה בבאר שבע    הוא נבחר להקים את היחידה לנוירוכירורגיה של ילדים בבי"ח ע"ש אדמונד ולילי ספרא בשיבא, בראשה הוא עומד גם כיום
יפעת גדות
ועדת האיתור המליצה על ד"ר מישל בלאיש כמנהל השירותים הווטרינריים    שר החקלאות אישר את המינוי
מירב ארד
הנהלת הבנק אישרה סבב מינויים נרחב בחטיבה הקמעונאית ובחטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב
יפעת גדות
ייכנס לתפקידו ב-1 במרס    בתפקידו האחרון שימש שחר כ-Chief Digital Officer בבנק הפועלים
גלית יצחק-אוגנוב
פרופ' אליהו גז מונה לתפקיד    גז תכנן לעבוד באיכילוב עד סוף 2019 ולפרוש לגמלאות    במקום זאת, החליט לנהל את מכון ההקרנות של הצפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il