X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
מינויי בכירים בקבוצת יוניון: רן דנאי, מנכ"ל טויוטה, ימונה למנכ"ל קבוצת יוניון - יהיה אמון על כל פעילות הרכב של הקבוצה אנדרו חורש ימונה למנכ"ל טויוטה ישראל
▪  ▪  ▪
רן דנאי [צילום: סיון פרג']
אנדרו חורש [צילום: סיון פרג']

סבב מינויי בכירים משמעותי בקבוצת יוניון. הקבוצה הודיעה (יום א', 4.3.18) כי רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, יקודם לתפקיד מנכ"ל וסגן יו"ר פעילות הרכב של קבוצת יוניון. אנדרו חורש, יו"ר מאץ’ ריטייל, זכיינית רשת האופנה העולמית M&H, יחליפו בתפקיד מנכ"ל טויוטה.
ניהול פעילות הרכב בראייה רחבה וכוללת הוא תפקיד חדש בקבוצת יוניון ותומך בהמשך צמיחתה ובאסטרטגיה העולמית של חברת טויוטה, של מעבר מיצרנית רכב מובילה וחדשנית, לחברת ניידות (MOBILITY) המפתחת ומספקת מנעד רחב של פתרונות ניידות ותחבורה. פעילות הרכב של קבוצת יוניון כוללת את חברת יוניון מוטורס - יבואנית טויוטה, לקס מוטורס - יבואנית מותג היוקרה לקסוס, יוניון רכב תעשייתי - יבואנית משאיות HINO ומלגזות טויוטה, טויוטה פריים מוטורס - שבבעלותה שתיים מבין 30 סוכנויות המשנה של טויוטה ברחבי הארץ וכן יוניון מובילטי - חברת תחבורה חדשה שמקימה הקבוצה ותרכז תחתיה פעילות תחבורה עתידית ופתרונות ניידות מתקדמים, בדגש על מודלים חדשים של תחבורה ויצירת שיתופי פעולה בתחום.
רן דנאי, 45, (נשוי + 2) מכהן כמנכ"ל טויוטה החל משנת 2011. בתקופתו צמחו מכירות טויוטה בישראל בכ-60% לשיא של כ-31,500 רכבים בשנת 2017, וזאת תוך הגדלת נתח השוק מ-8.7% ל-11.5%. דנאי הוביל מספר תהליכים אסטרטגיים לפיתוח והרחבת מנעד הפעילויות של טויוטה בישראל, מתוך תפיסת ONE STOP SHOP כוללת ללקוח, ובכלל זה הקמת רשת טויוטה סלקט - מכירת יד 2 של רכבי טויוטה, המרכזת כיום את היקף המכירות הגדול ביותר של רכבי טויוטה בתחום היד השנייה, פעילות שירותי מימון עצמאית והקמת פעילות ליסינג פרטי.
תחומי פעילות חדשים
בתקופתו זכתה טויוטה בישראל פעמיים בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק עבור השקת טויוטה קורולה החדשה (2013) והשקת טויוטהC-HR (2017). טויוטה זוכה באופן עקבי בתואר מותג הרכב המוביל בישראל והחל משנת 2013 יוניון מוטורס היא אחת מ-010 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן, על-פי מדד BDI, ומדורגת ראשונה מבין חברות הרכב בישראל.
לפני מינויו למנכ"ל טויוטה בישראל, שימש דנאי במשך כ-5 שנים כמנכ"ל לקסוס ישראל והיה אמון על הקמת הפעילות המקומית של לקסוס, החדרת המותג וביסוסו בשוק רכבי היוקרה המקומי. הוא החל את דרכו בענף הרכב בישראל ב-2003 כמנהל השיווק והמכירות של מרצדס-בנץ. לפני כן שימש כיועץ בחברת הייעוץ הבינלאומית Booz Allen בלונדון. דנאי בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני MBA מבית הספר למנהל עסקים KELLOGG באוניברסיטת Northwestern בשיקגו, ובוגר קורס למנהלים בכירים מאוניברסיטת HARVARD בבוסטון.
אנדרו חורש, 35 (נשוי + 2), מכהן כיו"ר מאץ’ ריטייל, זכיינית רשת האופנה העולמית H&M בישראל. אנדרו חורש הקים את פעילות H&M בישראל, וניהל אותה מאז הקמתה בשנת 2008. אנדרו הוביל את פתיחתן של 22 חנויות ברחבי הארץ וקידם את המותג להובלת שוק האופנה בישראל. בנוסף, השיק את פעילות H&M HOME ואת מותג היוקרה COS. אנדרו בעל תואר ראשון מאוניברסיטת Brown, תואר שני מ-LSE - London School of Economics ובוגר קורס מנהלים בכירים מאוניברסיטת HARVARD בבוסטון.
ג'ורג' חורש, יו"ר ובעלים של קבוצת יוניון מסר היום: "המינויים החדשים יצעידו את הקבוצה להמשך הובלת תחום התחבורה בישראל, ולכניסה לתחומי פעילות חדשים בעיתות של מציאות משתנה ואתגרים הצפויים לנו. אני מאחל לרן ואנדרו הצלחה רבה בתפקידיהם".
השינויים בקבוצת יוניון יכנסו לתוקף ב-15.4.2018.

תאריך:  05/03/2018   |   עודכן:  05/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סבב מינויי בכירים בקבוצת יוניון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סיטניאקובסקי (43) החל בפברואר את תפקידו כסמנכ"ל הלוגיסטיקה והנדסה בנמל אשדוד, לאחר שנבחר בהליך של מכרז פומבי וגבר על מתמודדים אחרים לתפקיד
מירב ארד
בחצי השנה האחרונה שימש כממלא-מקום מנכ"ל מקום בלב    בעבר כיהן כמנהל סימפוניה מאז הגעתו לעיר לאחר שהות של 22 שנה במנהטן
גלית יצחק-אוגנוב
פרופ' אהרון קסל מונה לתפקיד    יחליף בתפקידו את פרופ' אליאס טובי    מנכ"ל בני ציון: "איני רואה אדם הראוי יותר לתפקיד זה מאשר פרופ' קסל"
יפעת גדות
אמרה: ״ניהול בית החולים וולפסון מהווה עבורי אתגר גדול, שמחה על מתן האמון וההזדמנות, בכוונתי להוביל את המרכז הרפואי וולפסון להיות מרכז רפואי ששואף למצויינות רפואית"
גלית יצחק-אוגנוב
ד"ר נועם יהודאי מונה לתפקיד    כחלק מתפקידו הוא אחראי, בין היתר, על תוכנית העבודה השנתית, שותף להערכות לקראת מבדק ההסמכה הבינלאומי של ה-JCI ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il