X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
בירגר מחליף את יוגב שריד אשר עבד כ-13 שנה הן בתנועת המושבים והן במבט מושבים הינו בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה
▪  ▪  ▪
איתם בירגר [צילום: יח"צ]

מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור מינה את איתם בירגר לכהן כמנכ"ל החדש של חברת "מבט מושבים", החברה הכלכלית של תנועת המושבים ומחליף את יוגב שריד, מי שהקים וניהל את החברה עד כה.
בירגר נשוי + 3 ממושב כפר קיש הינו בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. לבירגר ניסיון רב בניהול כלכלי-חקלאי. בירגר כיהן עד היום במרכז חקלאי העמק במגוון רחב של תפקידים - מנהל הוועדות החקלאיות והתחום הכלכלי של החברה, מנכ"ל תוצרת עמק יזרעאל ומנהל הנכסים של מפעלי העמק. בנוסף הוא בן ממשיך במשק מטעים של כרמי יין, זיתים ושקדים ומכהן בתפקיד מג"ד במילואים.
בירגר מחליף את יוגב שריד אשר עבד כ-13 שנה הן בתנועת המושבים והן במבט מושבים. שריד הקים בשנת 2012 את חברת מבט מושבים לאחר שהיה כלכלן תנועת המושבים. שריד החליט לסיים את תפקידו כמנכ"ל לטובת פיתוח המשק החקלאי והעסקי של בני משפחתו, דירקטוריון החברה החליט למנות את שריד ליו"ר מבט מושבים.
מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור אמר: "אני מודה ליוגב שריד על שנים רבות של פעילות ועשייה. הייתה לי הזכות לעבוד עם איש ערכי ומקצועי כמו יוגב. אני מברך את איתם בירגר על-כניסתו לתפקיד. מדובר באיש מקצוע רציני אשר מבין את התחום לעומק ואני סמוך ובטוח שיעשה עבודה מצוינת".
איתם בירגר אמר עם היבחרו לתפקיד: "אני מודה למזכ"ל תנועת המושבים שבחר בי לתפקיד. במציאות הנוכחית קיימים אתגרים והזדמנויות רבות למשקים, לאגודות החקלאיות ולהתיישבות העובדת בכלל. כמנכ"ל מבט מושבים הנכנס אני רואה ציווי ושליחות להוביל לאיתנות כלכלית של החקלאות, ביחד נצליח"!
יוגב שריד סיכם את תפקידו ואמר: "בימים אלו אני מסיים 13 שנים של פעילות בתנועת המושבים וכמנכ"ל מבט מושבים לטובת פיתוח המשק החקלאי והעסקי של משפחתי. ההחלטה לסיים את פעילותי בתנועת המושבים ובהתיישבות היא החלטה לא פשוטה, אבל היא החלטה שנובעת מסיבות טובות. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם שהיה שותף יחד איתי בפעילות הענפה ולהביע את הערכתי לכל הנהלות המושבים, ראשי הוועדים, המועצות, הארגונים והשותפים לדרך הארוכה שלי בכל נושא המרחב הכפרי וההתיישבות. אני בטוח שהתנועה תמשיך להיות מובילה ולייצר עוד שינויים רבים והחלטות נוספות לטובת המרחב הכפרי בכלל והמשק המשפחתי בפרט. אני מאחל הצלחה למחליפי איתם בירגר".
מבט מושבים הינה החברה הכלכלית של תנועת המושבים ושל ברית פיקוח. החברה אשר הוקמה בשנת 2012 ביוזמתם של מזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור ומנכ"ל ברית פיקוח, ירון רייכמן, עוסקת בליווי מקצועי של חברי אגודת המושב והמועצה האזורית במימוש הזכויות הקנייניות במגורים ותעסוקה במושב, ובהכנת התשתיות התכנוניות לטובת חוזי החכירה לדורות וזכויות הבנייה בנחלות.

תאריך:  03/05/2018   |   עודכן:  03/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל חדש למבט מושבים - איתם בירגר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
ד"ר בוריס צ'לביאן מונה למנהל מחלקת שיקום    ד"ר חניפס ריאד מונה למנהל מחלקת אף-אוזן-גרון    ד"ר רמי סמור מונה למנהל חדרי לידה
יפעת גדות
אסוס יכנס לתפקיד מנכ"ל מגדל בנקאות להשקעות רק לאחר שיימצא לו מחליף בתפקידו הנוכחי, מנכ"ל חבר הבורסה של IBI
יפעת גדות
דהן כיהן כסגן מבקר מערכת הביטחון מאז שנת 2016    קודם לכן שימש במגוון של תפקידים בצה"ל-באג"ת ובזרוע היבשה
יפעת גדות
יחליף את יובל מטלון אשר פורש אחרי כמעט 10 שנים בתפקיד    אליאב החל את עבודתו ב-eBay ישראל בשנת 2016, בתפקיד מנהל פיתוח תוכנה במרכז הפיתוח הישראלי
מירב ארד
בוראנטין בעל ניסיון רב בתחום התיירות, אותו צבר באסיה, אירופה ובמזרח התיכון בעבודה עם המלונות ואתרי הנופש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il