X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
התמחה במחלקה פנימית א' בבי"ח בילינסון ולאחר מכן שימש כרופא מומחה במחלקה, סגן מנהל בי"ח בילינסון ומנהל בי"ח השרון בהמשך שימש ד"ר וירטהיים כראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים של שירותי בריאות כללית
▪  ▪  ▪
ד"ר איתן וירטהיים [צילום: רמי זרנגר]

ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון): "אני שמח וגאה "לחזור הביתה", למקום בו התחלתי את דרכי כרופא, ולהוביל את ביה"ח שמהווה את ספינת הדגל של הכללית".
מנהל חדש לביה"ח המרכזי של שירותי בריאות כללית: ד"ר איתן וירטהיים מונה למנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון).
ד"ר איתן וירטהיים הוא מומחה ברפואה פנימית, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא בעל תואר שני בהצטיינות במנהל מערכות בריאות מביה"ס למנהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב.
ד"ר וירטהיים התמחה במחלקה פנימית א' בבי"ח בילינסון. לאחר מכן שימש כרופא מומחה במחלקה, סגן מנהל בי"ח בילינסון ומנהל בי"ח השרון. בהמשך שימש ד"ר וירטהיים כראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים של שירותי בריאות כללית. הוא מגיע לנהל את בילינסון לאחר שבתפקידו האחרון כיהן כמנהל בי"ח מאיר.
תחת הנהגתו של ד"ר וירטהיים זכה בי"ח מאיר בפרס בי"ח מצטיין של שירותי בריאות כללית בשנים 2016 ו- 2018. כמו-כן, זכה ביה"ח בפרס שר הבריאות על מודל חלוצי בישראל של שירות והנגשת מידע. ד"ר וירטהיים קידם את המחקר והחדשנות בביה"ח והפך אותו למוביל בכל המודלים הלאומיים של משרד הבריאות לתמרוץ בתי חולים. כמו-כן, פיתח שירותי רפואה ומרכזי מצוינות במאיר וקידם את תחום הבינוי, ההתחדשות, וההצטיידות בטכנולוגיות מתקדמות.
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון): "אני שמח וגאה "לחזור הביתה", למקום בו התחלתי את דרכי כרופא, ולהוביל את ביה"ח שמהווה את ספינת הדגל של הכללית. אנו בתקופה בה מערכת הבריאות ניצבת מול אתגרים רבים ואני בטוח כי ביחד עם הצוות המוביל, המקצועי והמסור של ביה"ח, נוכל לתת למטופלינו את השירות הטוב ביותר לצד רפואה מצוינת".

תאריך:  10/03/2019   |   עודכן:  10/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעל בן צבי / Yael Ben-Tzvi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ד"ר איתן וירטהיים מונה למנהל מרכז רפואי רבין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יכהן גם כמנהל ההשקעות הראשי    אהוד דקטר יכהן כסמנכ״ל ומנהל תחום מיזוגים ורכישות בחברה    אלו מינויים ראשונים לאבי אורטל בלאומי פרטנרס
יפעת גדות
תל-צור היא בעלת ניסיון של מעל ל-20 שנה בתפקידי שיווק ופיתוח עסקי בשווקים גלובליים. בתפקידה האחרון שימשה כסגן נשיא לשיווק בינלאומי בחברת הבריאות הדיגיטלית DiA Imaging Analysis
יפעת גדות
ד"ר רון היא מייסדת שותפה ומנכ"לית IHCV - קרן הון סיכון ישראלית מובילה בתחום מדעי החיים    ד"ר הדר רון: "בכוונתי לתרום מניסיוני לטובת מיצובה של טוגדר כמובילה בפיתוח הטיפול הרפואי באמצעות קנביס, ולקדם בחברה את פעילות המחקר והפיתוח לטובת הבאה לשוק של מוצרי קנביס חדשניים שיוכלו לסייע רבות למטופלים"
יפעת גדות
פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב: "כמוסד מוביל להשכלה גבוהה, אנו חותרים לתגליות חדשניות שעשויות להשפיע על החברה. המאזן המגדרי מבטיח שאנו פתוחים למקסם את המצוינות שלנו"
יפעת גדות
בתפקידיו הקודמים כיהן דידי כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל אסטרטגיה והשקעות בגרנית הכרמל, סמנכ"ל בכור תעשיות ומנכ"ל כור הון סיכון ושימש כדירקטור בחברות עסקיות מהמובילות בארץ    ז'אן סממה מתמנה לתפקיד מנכ"ל חברת-הבת שיכון ובינוי אנרגיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il