X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
משנת 2018, משמש ג'ורג' ואה כנשיא ליבריה קודם לכן, ניהל ואה קריירת כדורגל מצליחה וזכור בעיקר ממשחקו בקבוצות הפאר פריז סן ז'רמן, מילאן, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי
▪  ▪  ▪
עינת שלאין, יורם ראבד, ומירון ראובן [צילום: יח"צ]

עו"ד יורם ראב"ד, שותף בפירמת עוה"ד שבלת, מונה על-ידי נשיא ליבריה לשמש כקונסול כבוד של ליבריה בישראל. את כתב קיום המינוי (Exequature), שנחתם על-ידי נשיא המדינה, ראובן ריבלין ושר החוץ, גבי אשכנזי, קיבל ראב"ד בטקס רשמי שנערך במשרד החוץ בירושלים.
ליבריה שוכנת בחוף המערבי של אפריקה וגובלת בסיירה ליאון, בחוף השנהב ובגינאה. אוכלוסייתה מונה למעלה מ-5 מיליון תושבים. לליבריה יחסים דיפלומטיים מלאים עם ישראל משנת 1983, אך אין לה שגרירות בישראל.
משנת 2018, משמש ג'ורג' ואה כנשיא ליבריה. קודם לכן, ניהל ואה קריירת כדורגל מצליחה וזכור בעיקר ממשחקו בקבוצות הפאר פריז סן ז'רמן, מילאן, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. הוא אף הוכתר בשנת 1995 ככדורגלן השנה בעולם של פיפ"א, האפריקני היחיד שזכה בפרס זה עד כה. ואה ביקר בישראל בתחילת שנת 2019 ונפגש עם הנשיא ריבלין.
ראב"ד מקיים מזה מספר שנים קשרים עם הממשל בליבריה. בשנת 2016 נפגש עם הנשיאה הקודמת של המדינה, אלן ג'ונסון-סירליף, שהייתה האישה הראשונה באפריקה שנבחרה לרשות מדינה, בעת שביקרה בארץ ובשנת 2019 נפגש עם הנשיא ואה בעת ביקורו בישראל.
ראב"ד, מבכירי עוה"ד בישראל, נחשב כמולטי דיסציפלינרי עם התמחות במיזוגים ורכישות, בעסקות מסחריות מורכבות בארץ ובחו"ל ובניהול משברים. בעבר נבחר ראב"ד כעוה"ד המצליח של השנה וכאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בכלכלה הישראלית.
ראב"ד היה מיועציו הקרובים של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון, שימש כיו"ר צוות המו"מ הקואליציוני מטעמו וסייע להתאגדותה של מפלגת קדימה. בהמשך, לאורך כל תקופת ממשלת אולמרט, לקח ראב"ד חלק בערוץ שיחות חשאי ישראלי-פלשתיני שהתקיימו בספרד.
בנוסף לפעילותו המשפטית הענפה מכהן ראב"ד כיום כחבר בחבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב וכיו"ר "אריק - עמותת אריאל שרון למנהיגות", עמותה שהוקמה על-ידי נשיא המדינה המנוח שמעון פרס, ראש המוסד המנוח מאיר דגן ואחרים, להנצחת פועלו של אריק.
עו"ד יורם ראב"ד, קונסול הכבוד של ליבריה בישראל, ציין היום: "אני מודה לנשיא ליבריה על הבחירה בי כקונסול כבוד של ליבריה בישראל. אעשה את המיטב לצורך הידוק מערכת היחסים בין המדינות וקידום השקעות של ישראלים בליבריה. יש בליבריה הזדמנויות עסקיות רבות ומעניינות ויש עניין רב בשיתוף פעולה כלכלי עם ישראל".

תאריך:  16/07/2020   |   עודכן:  16/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד יורם ראב"ד - קונסול כבוד של ליבריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כיהנה כמנכ"לית עמותת יוניסטרים, המקדמת מנהיגות עסקית וחברתית בקרב בני הנוער בפריפריה, תפקיד אותו מילאה כ-15 שנה מיום הקמתה
יפעת גדות
צפרירי הקים את פורום המושבים בישראל שחברים בו 193 מושבים. בפורום זה מכהן צפרירי בהתנדבות, כמזכ"ל
יפעת גדות
עו"ד הגר בעל תואר ראשון במשפטים וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית    כמו-כן, לעו"ד הגר תואר ראשון בהיסטוריה (בהצטיינות) מהאוניברסיטה העברית
יפעת גדות
לד"ר איצקוביץ ניסיון עשיר וארוך שנים בשירות הציבורי    ניהל בשבע השנים האחרונות את הרשות להשקעות ולפיתוח התעשיה והכלכלה במשרד הכלכלה והתעשיה
מירב ארד
לגולדנברג כ-20 שנות ניסיון בניהול עושר בישראל. היא הצטרפה לבנק קרדיט סוויס בפברואר 2017 כראש צוות הבנקאות הפרטית של קרדיט סוויס בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il