X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
בתוך כך, מונתה יהודית זינגר, סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, למשנה למנכ"ל
▪  ▪  ▪
שמעון אבודרהם [צילום: תמר מצפי]

אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ הודיעה (יום א', 9.8.20), על מינויו של שמעון אבודרהם למנכ"ל החברה, החל מיום ה-1 בספטמבר 2020. זאת, לאחר שאבי מוסלר, מנכ"ל החברה ב-15 השנים האחרונות, ביקש לסיים את תפקידו ולפנות לעיסוקים פרטיים.
לאבודרהם (52, נשוי+4), ניסיון של למעלה מ-25 שנים בענף הנדל"ן, רובן ככולן בחברות נדל"ן ציבוריות, מתוכן 15 שנים בתפקידי ניהול בכירים. אבודרהם הצטרף לאמות השקעות לפני 12 שנים, במהלכן שימש כמהנדס ראשי ולאחר מכן כסמנכ"ל הנדסה. לפני 4 שנים מונה למנכ"ל חברת-הבת אמות יזום ופיתוח נדל"ן בע"מ. במסגרת זו, היה אמון על הובלת פעילות הייזום, הפיתוח, התכנון וההקמה של נדל"ן מניב לאמות השקעות.
במהלך תקופת כהונתו, הורחב פורטפוליו הנכסים המניבים הקיים של החברה כך שכלל גם מגוון נכסים בייזום ובהקמה עצמית ובהם, בין השאר, הפרויקטים: אמות פארק אפק, אמות פלטינום, אמות אטריום, פרויקט ToHa, קמפוס אמות חולון, מרלו"ג מודיעין, מתחם הלח"י בני ברק ועוד.
לאבודרהם תואר מהנדס אזרחי מוסמך למדעים מהטכניון, תואר שני בנדל"ן M.R.E מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.
נתן חץ, יו"ר אמות השקעות, אמר היום: ״אני מברך את שמעון על-כניסתו לתפקיד מנכ"ל אמות ומלא סיפוק מהעובדה שיש לנו נבחרת מנהלים מנוסה ומוערכת בתוך הקבוצה, המאפשרת לנו לקדם מנהלים מצוינים מתוך הבית. מהיכרות רבת שנים עם שמעון, אני ודירקטוריון החברה בטוחים כי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון, וכי יש לו את כל הכלים, הכישורים והיכולות להמשיך ולהצעיד את החברה להישגים רבים נוספים, גם בתקופה זו, בהם טמונים אתגרים לצד הזדמנויות חדשות עבור המשק הישראלי בכלל וענף הנדל"ן המניב בפרט".
שמעון אבודרהם, המנכ״ל הנכנס: ״אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון בי, ולאבי מוסלר אשר תחת ניהולו רכשתי ניסיון רב וכלים משמעותיים שילוו אותי בהמשך הדרך. כמי שלוקח חלק בחברה כבר למעלה מעשור, למדתי להוקיר את תרבותה העסקית ואת ה-דנ"א הייחודיים שמאפיינים אותה. אני שמח ונרגש על ההזדמנות להוביל, ביחד עם שדרת ההנהלה המעולה שלנו, את אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות והמוערכות במשק הישראלי, ונחוש להמשיך בעשייה שתשמר את איתנותה ותפתח את פעילותה לכיוונים חדשים״.
בתוך כך, הודיעה החברה על מינויה של יהודית זינגר, סמנכ"לית הכספים של אמות, לתפקיד המשנה למנכ"ל. זינגר הצטרפה לאמות לפני כ-14 שנה, בסמוך לרכישת החברה על-ידי אלוני חץ. בתחילה שימשה כמנהלת הכספים של החברה, ולפני כעשור מונתה לסמנכ"ל כספים. טרם הצטרפותה לאמות, כיהנה כסמנכ"ל כספים בחברת מטרו מוטור שיווק בע"מ.
לאורך השנים, השתתפה זינגר באופן פעיל ומרכזי בכל המהלכים האסטרטגיים אשר הביאו את אמות להיות היום חברת נדל"ן מהמובילות והאיתנות במשק, הנסחרת במדד תל אביב 35, עם נכסים בהיקף של יותר מ-13 מיליארד שקל.

תאריך:  10/08/2020   |   עודכן:  10/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נתן חץ / Natan Hetz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמעון אבודרהם מונה למנכ"ל אמות השקעות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
צימרמן כיהן ב-14 השנים האחרונות כסמנכ"ל כספים בחברות בינלאומיות    בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל כספים של קבוצת מיטרלי
יפעת גדות
גורוביצ'י שימש כמנכ"ל חטיבת מוצרי אבטחה גלובלית של ג'ונסון קונטרולס, הקים וניהל את חברת DVTel הפועלת בתחום מערכות וידאו מתקדמות לארגונים גלובלים
יפעת גדות
פוליקר שימש בעברו בין השאר בתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת עזריאלי ושל חברת החשמל    ברק משרקי, סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, יכהן בתפקיד משנה למנכ"ל    רוח תמר רוזנברג תקודם לתפקיד מנהלת הכספים וחשבת ראשית
יפעת גדות
משנת 2018, משמש ג'ורג' ואה כנשיא ליבריה    קודם לכן, ניהל ואה קריירת כדורגל מצליחה וזכור בעיקר ממשחקו בקבוצות הפאר פריז סן ז'רמן, מילאן, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי
יפעת גדות
כיהנה כמנכ"לית עמותת יוניסטרים, המקדמת מנהיגות עסקית וחברתית בקרב בני הנוער בפריפריה, תפקיד אותו מילאה כ-15 שנה מיום הקמתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il