X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
בנוסף, דירקטוריון מליסרון אישר - הארכת כהונת יו״ר דירקטוריון החברה ליאורה עופר לתקופה נוספת רונה אנג׳ל תמונה למנהלת צמיחה ואסטרטגיה
▪  ▪  ▪
סגי איתן [צילום: סטודיו תומס]
רונה אנג'ל [צילום: יח"צ מליסרון]

לפני זמן קצר דיווחה מליסרון, כי דירקטוריון החברה אישר את הצטרפותה של סגי איתן כדירקטורית בלתי תלויה. סגי, רו"ח, בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר-אילן, בעלת ניסיון ניהולי רב בתחום הנדל״ן והפיננסים בחברות ציבוריות, היא חברת מועצה מנהלית בוועדת הביקורת בבנק ישראל, כיהנה במשך שנים רבות כמנכ״לית חברה לנכסים ובניין, משנה למנכ"ל אזורים, יו"ר מת"ם, יו"ר ישפרו, סגן יו"ר גב ים ועוד.
כמו-כן, אישר דירקטוריון החברה את הארכת הכהונה של יו"ר דירקטוריון החברה, ליאורה עופר, לשלוש שנים נוספות באותם התנאים.
בנוסף, דיווחה החברה כי רונה אנג׳ל, בתה של ליאורה עופר, אשר מכהנת גם בשנתיים האחרונות כדירקטורית בחברת עופר השקעות, בעלת השליטה במליסרון, ומובילה שם את תחום הפיתוח העסקי, תמונה לתפקיד מנהלת הצמיחה והאסטרטגיה של מליסרון. בתפקידה, רונה תהיה אמונה על ריכוז תהליכי עידכון החזון ומנועי הצמיחה של החברה לטווח ארוך מול מנכ"ל החברה. כמו-כן, יכלול תפקידה של רונה סיוע למנכ"ל החברה בביסוס תשתיות ניהולית בחברה, על-מנת להכין אותה לאתגרים וההזדמנויות העתידיים, לצד ביסוס תהליכים בעולמות החדשנות והאחריות התאגידית.
אנג'ל סיימה בהצטיינות לימודי תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון וניהול סיכונים במרכז הבינתחומי הרצליה. היא כיהנה במשך כעשור במגוון תפקידים ניהוליים וכדירקטורית בזכיינית הטלוויזיה ״רשת״, וליוותה תהליכי רגולציה מורכבים של הזכיינית והובילה מטעם בעלי המניות את תהליך המיזוג עם ׳ערוץ 10׳ לרבות בהיבטים המסחריים, המימוניים והרגולטורים של המיזוג. היא עבדה כשלוש שנים כאנליסטית שוק הון בבית ההשקעות IBI והתמחתה בסיקור והערכות שווי לחברות ציבוריות. כמו-כן, הייתה שותפה במשרד פרסום, והיא בעלת ניסיון רב באסטרטגיה, פיתוח, שיווק, מיתוג ודיגיטל. רונה אנג'ל, בת 37, נשואה ואם לשניים.
המינוי של רונה אנג’ל והארכת תנאי הכהונה של ליאורה עופר כפופים לאישור אסיפת בעלי המניות שתערך במהלך חודש דצמבר.
יו״ר מליסרון, ליאורה עופר "דווקא בימים אלו מליסרון נערכת להמשך פיתוח פעילות החברה במגוון תחומים. הניסיון המקצועי שמביאה איתה סגי לדירקטוריון החברה הוא יקר ערך ויסייע בניווט פעילותנו במקצועיות רבה". עוד הוסיפה עופר "אני גאה על הצטרפותה של בתי רונה כדור שלישי של משפחת עופר לחברת מליסרון. הצטרפותה תצעיד את החברה קדימה בעידן של חדשנות והתמודדות עם האתגרים הנוכחיים והעתידיים של מליסרון".
מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, אמר לחברי הדירקטוריון כי "הרוח החדשה, החשיבה היצירתית והניסיון העשיר של רונה בהובלת תהליכים מורכבים ומשמעותיים, יתרמו תרומה משמעותית להצלחת החברה שנים קדימה. רונה היא תוספת איכותית וחשובה לחיזוק דרכה ועתידה של מליסרון כחברה מובילה בפעילותה".

תאריך:  17/11/2020   |   עודכן:  17/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סגי איתן מצטרפת לדירקטוריון מליסרון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
איתי טמקין מונה לסגן הממונה על התקציבים לענייני מאקרו    בעל תואר שני בכלכלה ותואר ראשון בכלכלה    צחי דוד מונה למ"מ הממונה על התקציבים לענייני נדל"ן ושלטון מקומי    בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים
יפעת גדות
מצטרף ל-Infinidat מ-Western Digital, בה כיהן כסמנכ"ל הנדסת מערכות משובצות מחשב ומוביל המטה בישראל במשך למעלה מחמש שנים
יפעת גדות
רוזנבלום: "כתפיסה, אני חושב שחובתנו היא לשמור על הטבע ועל איכויותיו, ובאותה העת להנגישו לציבור בכדי שיוכל לחוות אותו וליהנות ממנו"
יפעת גדות
בלומנברג, ששימש כסמנכ"ל בתחום יחסי עבודה בחברת הייעוץ "יוסי קוצ'יק", ימונה לסמנכ"ל כלכלה בארגון    בתפקידו ישמש בלומנברג כיועץ כלכלי ליו"ר ההסתדרות ויעניק ליווי כלכלי לאיגודים המקצועיים, למרחבי ההסתדרות ולוועדי עובדים בתהליכי מו"מ    הוא יחליף את שי בירן, שמונה לתפקיד מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה
יפעת גדות
בתפקידו האחרון שימש כמפקד בית הספר ללוגיסטיקה בצה״ל, במסגרתו היה אחראי על הזרוע הביצועית של חיל הלוגיסטיקה האמונה על ההכשרה המקצועית והפיקודית של החיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il