X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
רייך בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ממכללת רופין ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ובעל ידע וניסיון רב בענף החקלאות ובתחום הניהול
▪  ▪  ▪
אופי (אפריים) רייך [צילום: יח"צ]

אופי רייך (65) נשוי + 3, חבר מושב בית לחם הגלילית, מונה למנכ"ל מועצת הדבש. הוא מחליף את זאב מידן, שפורש לאחר כארבע שנים בתפקיד.
רייך בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ממכללת רופין ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ובעל ידע וניסיון רב בענף החקלאות ובתחום הניהול. כיהן כ-20 שנה בתפקיד מנכ"ל "החקלאית", אגודה שיתופית לשירותים וטרינרים בע"מ, עבד ברשות לפיקוח חקלאי וכיהן כיו"ר חברת אגרידב בזמן תהליך הפרטת החברה.
מועצת הדבש הינה חברה ציבורית הפועלת ללא כל מטרות רווח, לקידום מטרות למען הציבור, חברים בה נציגים של שר החקלאות, שר הכלכלה, שר האוצר, משווקים, צרכנים, ארגונים חקלאיים ועוד. המועצה תומכת ומסייעת לדבוראים באופן שוטף והדוק ומהווה עבורם את הגוף המקצועי היחידי.
בין פעולותיה של מועצת הדבש: התמודדות עם איומים על הענף בכללותו ובכלל זה על תופעת היעלמות הדבורים המאיימת על עצם קיומו של הענף. בארץ ובעולם מתמודדים עם היעלמות של שליש מכמות הדבורים, תופעה היוצרת חשש גדול לחיסול גידולי מזון ונזק לענפי הקוסמטיקה, הבריאות והטקסטיל. עתיד האנושות תלוי בהישרדות דבורי הדבש, שכן דבורת הדבש הינה המאביקה העיקרית בטבע ואחראית להאבקת 80% מסך הגידולים החקלאיים בעולם. כמו בכל העולם, גם בארץ פועלת מועצת הדבש למיגור התופעה, מקדמת מחקרים להתמודדות עם התופעה ופועלת בשיתוף קק"ל לנטיעות מוגברות של עצים צופניים אשר יסייעו לענף הדבש, האבקה ושימור ביטחון המזון בארץ.
בין היתר, פועלת המועצה בשנים האחרונות לשיפור ביטוח נזקי הטבע, השקעות במיכון וטכנולוגיה לייעול היצור, קידום הדרכות, ימי עיון, פעולות חינוכיות ועוד וכן פועלת באופן נרחב מול משרדי ממשלה וגורמי האכיפה והמשטרה למיגור תופעת גניבות כוורות ברחבי הארץ ומניעת זיופים של דבש. כמו-כן, פועלת מועצת הדבש לקידום הדור הבא בענף, והכנסת דבוראים חדשים לתחום.
ענף הדבוראות והדבש נחשב לענף קשה לתפעול עם השקעות רבות ולמרות זאת, דבוראים חדשים נכנסים לענף באופן שוטף ומקבלים ליווי ותמיכה ממועצת הדבש. מדי שנה שולחת המועצה בני נוער, לייצג את ישראל בכנס הבינלאומי לדבוראים צעירים בעולם.
כיום פועלים בישראל כ-510 דבוראים המטפלים ב-120,000 כוורות, מתוכן מוצבות 80,000 כוורות באזורי גידול חקלאיים ומשמשות להאבקה. בארץ תורמת דבורת הדבש באמצעות האבקת הגידולים לתל"ג החקלאי בישראל כ-3 מיליארד שקלים בשנה.

תאריך:  07/01/2021   |   עודכן:  07/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אופי רייך מונה למנכ"ל מועצת הדבש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
עמידרור, כיהן כשנתיים וחצי כראש המטה לביטחון לאומי, ושימש במשך ארבע שנים כראש חטיבת המחקר באמ"ן
יפעת גדות
המינוי אושר על-ידי מנכ״ל אל-על הנכנס והיוצא
יפעת גדות
מוזאון הכט הוקם בשנת 1984 באוניברסיטת חיפה ביוזמתו של ד"ר ראובן הכט ז"ל, והוא מציג תצוגות הכוללות פריטים, חלקם מהאוסף הפרטי של ד"ר הכט ז"ל, שחושפים את הסיפור הארכיאולוגי של ארץ ישראל מהתקופה הכלקוליתית ועד לתקופה הביזנטית
יפעת גדות
ב-15 השנים האחרונות שימש חזן במגוון תפקידים בחברת Lenovo, במהלכן הקים וניהל את מערך השיווק הקימעונאי בישראל
יפעת גדות
עו"ד הרדי הינו שותף בכיר וראש מחלקת הנדל"ן במשרד הרצוג פוקס נאמן בו הוא עובד מזה 25 שנים בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחום הנדל"ן ובעל התמחות בתחומי התכנון והבנייה, ופיתוח ומימון פרויקטים בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il