X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
גאווה ישראלית - אינטל מקדמת את רידא מסראווה, מנהל קבוצת הנדסת הבינוי של אינטל העולמית, לדרגת סגן נשיא (VP) בארגון הבינוי העולמי של החברה
▪  ▪  ▪
רידא מסראווה [צילום: דוברות אינטל]

אינטל העולמית מקדמת את רידא מסארואה, העומד בראש קבוצת הנדסת הבינוי של מפעלי אינטל ברחבי העולם, לדרגת סגן נשיא בארגון הבינוי העולמי של החברה. רידא הוא תושב טייבה בן 48, נשוי ואב ל-4, אשר החל את דרכו באינטל לפני 24 שנים, עם השלמת תואר בהנדסת מכונות באוניברסיטת בן-גוריון. מאז צבר רידא ותק וניסיון במגוון תפקידים בחברה, ועם קבלת דרגתו החדשה הוא מצטרף לשדרת הניהול הגבוהה של אינטל, והופך לסגן נשיא הערבי הראשון באינטל ישראל.
רידא מחזיק באחד מהתפקידים המאתגרים ביותר באינטל, ובפרט לאחרונה, עם הכרזתו של פט גלסינגר, מנכ"ל החברה העולמית, על בנייתם של מספר מפעלים חדשים במסגרת אסטרטגיית IDM 2.0 להרחבת פעילות הייצור של החברה. בתפקידו מנצח רידא על צוות של כ-150 מהנדסים מאינטל, ומעל 2000 מהנדסים חיצוניים נוספים, ומנהל את הנדסת הבינוי של כל מפעלי השבבים של אינטל בעולם ברמה הטכנולוגית והתשתיתית. מזה שנים רידא מחלק את זמנו בין ישראל, צפון אמריקה, אירופה ואסיה.
בשנים האחרונות הצטרפו לצמרת הניהולית של אינטל העולמית מספר מכובד של ישראלים שמונו לסגני נשיא, מה שמעיד על יכולות הניהול וההנהגה המצוינות שאינטל ישראל מטפחת, על מרכזיותה בפעילויות פורצות הדרך של החברה ברמה הגלובלית ועל חשיבותה לאקו-סיסטם הטכנולוגי כולו.
כמי שממלא תפקיד בכיר במערכת גלובלית שנמצאת בתנופת בנייה מתמדת, רידא מספר שהשנה האחרונה הביאה עימה אתגרים והזדמנויות, ובכלל זה התמודדות עם משבר הקורונה, שהצריך גיבוש ויישום של שיטת ניהול חדשנית ושונה לגמרי של אתרי הבנייה עליהם הוא אחראי.
״הצוות הגדול של קבוצת הנדסת הבינוי של אינטל אמון על תכנון הבינוי וההסבה של מפעלי אינטל ברחבי העולם בהתאם לפורטפוליו החברה. האתגר הגדול ביותר בתפקידי הוא יישום האינטגרציה של הרבדים השונים התומכים את פעילות בניית המפעלים של החברה, המשלבת כלים הנדסיים וטכנולוגיה מתקדמים, לצד ניהול והנעה של עובדים הנמצאים ברחבי העולם כולו. הקמת המפעלים של אינטל מהווה את ליבת אסטרטגיית הצמיחה שלנו, ואנשינו תומכים בעשייה שתאפשר את ייצור הטכנולוגיות החדשניות שלנו והגדלת היקף ייצור השבבים העולמי".
דן דורון, מנהל ארגון הבינוי העולמי באינטל: "הקידום שקיבל רידא מדגיש את ההכרה של אינטל במרכזיותו של ארגון הבינוי וההנדסה של החברה בתעשיית השבבים הגלובלית ובהובלת יישום האסטרטגיה החדשה של החברה. לאורך כל שנות פעילותו בחברה, רידא הוכיח יכולות, מסירות ומקצועיות בלתי מתפשרות, והוא ראוי במיוחד להצטרף לשדרת הניהול של אינטל העולמית, המונה מספר VP’s ישראלים נוספים שקודמו לדרגות גבוהות וממלאים תפקידים בכירים בארגון הגלובלי. קידום זה מבטא את הערכה הגבוהה שיש לאינטל לרידא ולקבוצת הנדסת הבינוי שהוא עומד בראשה. כן ירבו כמותו".

תאריך:  29/07/2021   |   עודכן:  29/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערבי ראשון בשדרת הניהול של אינטל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לין, חבר קיבוץ משמר העמק, יחליף את מרים דרוק האישה הראשונה שנשאה בתפקיד    "אפעל לקידום החדשנות העסקית והטכנולוגית בתעשיה הקיבוצית"
מירב ארד
עו"ד ענת ברנשטיין-רייך, שתעמוד בראש הפעילות הממוזגת, פועלת למעלה משני עשורים לקידום קשרים עסקים עם הודו ומשמשת כיום כיו"ר לשכת המסחר ישראל - הודו, נפאל וסרי לנקה
יפעת גדות
דן שנבך מנכ"ל החברה: "זהו תפקיד מרכזי וחשוב בשדרת הניהול של החברה אשר מצויה בעיצומו של תהליך צמיחה מרשים ומרחיבה את פעילותה, לצחי ניסיון רב ומגוון בתחום התשתיות והפרויקטים, אני משוכנע כי השתלבותו בחברה תתרום לה רבות ומאחל לו הצלחה רבה"
יפעת גדות
בתפקידו יוביל את תחום ה-commereceE בקבוצת שופרסל    פעילות ה-Ecommerce של שופרסל הסתכמה בשנת 2020 בכ-3 מיליארד שקל    אגף לקוחות ושירות אותו ניהל ביידא עד כה, ימוזג לתוך אגף ה-commereceE בחברה וינוהל מתוכו
יפעת גדות
במהלך תקופתו של המנכ"ל עלתה המניה משפל של 1.85 שקל למניה לשיא של 10 שקל למניה    איציק פרנק ימונה למנכ״ל קבוצת ברן    פרנק שימש בתפקידו האחרון כסמנכ״ל כספים בכיר והפעילות הבינלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il