X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
גלעד שאולוף, מי שהיה בתפקיד סמנכ"ל התפעול של הרשת ועובד בה כשש שנים, ייכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת אברהם ניצן קמחי מונה ליו"ר הדירקטוריון
▪  ▪  ▪
גלעד שאולוף [צילום: יח"צ]
ניצן קמחי [צילום: יח"צ]

שינויים בהנהלה הבכירה של קבוצת אברהם הוסטלס וטורס המפעילה ארבעה הוסטלים (ירושלים, ת"א, אילת, נצרת) וחברת טיולים בישראל ובמזרח התיכון - גלעד שאולוף, מי שהיה בתפקיד סמנכ"ל התפעול של הרשת ועובד בה כשש שנים, ייכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת אברהם החל מינואר 2022.
שאולוף הינו בוגר MBA במנהל עסקים מטעם האוניברסיטה העברית וכיהן כמנכ"ל אברהם הוסטל ירושלים טרם תפקידו האחרון כסמנכ"ל תפעול של הרשת.
שאולוף יחליף את ירון בורגין, המנכ"ל הנוכחי ואחד ממייסדי קבוצת אברהם. בורגין שכיהן בתפקיד בחמש השנים האחרונות, לרבות תקופת הקורונה הסוערת, ימשיך להיות חלק מהדירקטוריון של הקבוצה לצד ארבעת המייסדים האחרים והשותפים הנוספים.
חילופי הגברי מתרחשים כחלק מתנופת הצמיחה של הקבוצה שהצליחה לעבור בהצלחה את משבר התיירות הנכנסת עקב הקורונה, ותוך שהיא מבצעת שינויים והתאמות משמעותיים. בין היתר, הרחיבה קבוצת אברהם את שירותי האירוח והטיולים לקהל הישראלי הרחב, מממשפחות דרך זוגות וקבוצות.
ירון בורגין: "כמנהל למדתי את הערך הרב של התחדשות ומתן אפשרות לרעיונות חדשים לקבל מקום וחיים. אני שמח שהבורד קיבל את ההחלטה למנות את גלעד למנכ"ל אברהם. גלעד הוא אחד מאותם אנשים שצמחו אצלנו בארגון ואני בטוח שבהובלתו קבוצת אברהם תצמח למקומות חדשים וגבוהים יותר".
גלעד שאולוף: "אני מודה על ההזדמנות והאמון בי. יש לי ביטחון רב בצוות העובדים הנהדר של אברהם, שמוכיח כל יום מחדש שבאברהם האורחים מקבלים חוויית אירוח משמעותית ואיכותית. יחד עם ההנהלה והשותפים אין לי ספק כי נצליח להתפתח ולהיות טובים הרבה יותר"
בנוסף לחילופי המנכ"לים וכחלק מגיבושה של אסטרטגיית פיתוח ופנייה לקהלים ויעדים חדשים - החליטו שותפי הקבוצה למנות את ניצן קמחי ליו"ר הדירקטוריון. ניצן הוא מחמשת השותפים הראשונים שייסדו את הקבוצה ובעל ניסיון רב בניווט מהלכי פיתוח של הטווח הקרוב והרחוק כאחד.

תאריך:  03/11/2021   |   עודכן:  03/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל ויו"ר חדשים לקבוצת אברהם הוסטלס וטורס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בתפקידו יהיה אחראי על ניהול תוכניות העבודה והלוגיסטיקה מול בתי האריזה החיצוניים של גרנות, בהם בתי אריזה לבצל, בננה ואבוקדו
יפעת גדות
אורן, חבר ועדת ביקורת באיגוד בתי ההשקעות, כיהן קודם לכן כיועץ המשפטי של אקסלנס גמל הפנסיה וכן כיועץ המשפטי של חטיבת ההשקעות באקסלנס
מירב ארד
קריכל מצוינים כיהנה ב-3 השנים האחרונות כחברת הנהלה וכממונת אכיפה וציות בפסגות קופות גמל ופנסיה    מחליפה בתפקיד את עו"ד עירית פיליפ שכיהנה בתפקיד מאז שנת 2016
יפעת גדות
השר לשירותי דת מתן כהנא: "גל הוא האדם הנכון שיצטרף לצוות מנצח במשרד לשירותי דת    שמעון (מוני) מעתוק מנכ"ל המשרד: "המשרד לשירותי דת מקבל מקדם כוח משמעותי"
יפעת גדות
מילא שורת תפקידים בשירות הציבורי ובמשרדי ממשלה שונים: ביניהם ראש מטה השרה לשוויון חברתי, יועץ למנכלי משרד המשפטים ומוביל תוכנית ההאצה הדיגיטלית במשרד המשפטים    המרכז להעצמת האזרח, מיסודם של משפחת נזריאן, עוסק בניטור פעילות הממשלה, ומעקב אחר ביצוע בפועל של מדיניות הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il