X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
תשמש כראש תחום כלכלה וחברה; תוביל את הדסק הכלכלי חברתי בשידורי התחנה במסגרת המגמה להרחיב ולהעמיק את העיסוק בנושאים הללו בגלצ
▪  ▪  ▪
עמית תומר [צילום: יח"צ]

העיתונאית עמית תומר מצטרפת לגלי צה"ל: תומר מתמנה לראש תחום כלכלה וחברה, כחלק מהמגמה להרחיב ולהעמיק את העיסוק בנושאים הללו בשידורי גל"צ. היא תוביל את הדסק הכלכלי-חברתי, תשתלב כפרשנית בשידורים השוטפים, ובמסגרת תפקידה תגיש גם את הרצועה הכלכלית היומית המתחדשת ב18:00, שמתרחבת ל-4 ימים בשבוע. הפרשן הכלכלי ועורך "TheMarker" לשעבר, סמי פרץ ופרשן וכתב "גלובס" לשעבר, שי ניב, ישתלבו לצידה בהגשת התוכנית, לסירוגין.
תומר הייתה בחמש השנים האחרונות כתבת כלכלה ותחקירים בתאגיד השידור הציבורי "כאן", בדגש על כתבות עומק וסקירת פעילותם של החברות והאישים הבולטים במשק הישראלי. במקביל הייתה בעלת טור על כלכלה ופוליטיקה בירחון "ליברל". בעבר הייתה תומר כתבת בריאות ומגזין במעריב, ואת שירותה הצבאי עשתה בגלי צה״ל בתפקיד כתבת בריאות, צרכנות ותקשורת, לצד תפקידי עריכה שונים.
סמי פרץ הוא מהעיתונאים הכלכליים הבולטים בישראל, ממקימי "TheMarker" והעורך הראשי של העיתון הכלכלי, במשך 12 שנים. פרץ מביא עמו ידע נרחב על המשק הישראלי, אתגרי הכלכלה הישראלית והפערים החברתיים. שי ניב היה במשך 12 שנים כתב בריאות ועבודה ופרשן פוליטי בעיתון "גלובס". ניב נמנה בשנה האחרונה על מערכת התוכנית "מהצד השני", בתאגיד השידור הציבורי.
התוכנית הכלכלית תעסוק במגוון תחומים הנוגעים לכלל הציבור ולחיי היום יום בישראל ותחתור לחדש למאזיני גלי צה״ל על הנעשה בעולמות החברה, הכלכלה ומה שביניהם. התוכנית תשלב ניתוחים ופרשנויות בסוגיות מפתח על סדר היום, החל ממדיניות ציבורית והתחקות אחר השאלה: לאן הולך הכסף שלנו, דרך עולמות יוקר המחיה, הדיור והצרכנות, וכלה במבט על כלכלה עולמית ועל המספרים מאחורי תעשיות שונות.
התוכנית הכלכלית המתחדשת תשודר בימים א׳ עד ד׳ בשעות 18:00 עד 19:00, מחודש ינואר. התוכנית ״חמש בערב״ תשודר בין השעות 17:00 עד 18:00. מוסף הטכנולוגיה והחדשנות בהגשת דרור גלוברמן, ששודר עד כה בימי ד׳ ב-18:00, ישודר מחודש ינואר, ביום ה׳, בשעות 18:00-19:00, במקומה של התוכנית ״סטטוס-קוו״ - שתרד מלוח השידורים.
מ״מ מפקדת גלצ והעורכת הראשית גלית אלטשטיין מסרה: ״שמחה לצרף את עמית תומר חזרה לשורותינו ומברכת על הצטרפותם של סמי פרץ ושי ניב לנבחרת המגישים. גל"צ גאה לעבות את שדרת העיתונאים שלה בכוחות חדשים ותמשיך לחתור לעשייה מקצועית ורלוונטית. זו הזדמנות טובה להודות ולהביע את הערכתי לאיתי זילבר ולצוות "השורה התחתונה" ולענבל גזית וצוות "סטטוס-קוו", על עשייתם במהלך השנים האחרונות״.

תאריך:  15/12/2021   |   עודכן:  15/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העיתונאית עמית תומר מצטרפת לגל"צ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
אלי אלון
המוזיקאי אילן הראל היה במשך למעלה מ-30 שנה המעטר המוסיקלי של הטלוויזיה הישראלית    התאים וחיבר מוסיקת רקע ואותות פתיחה (פתיחים מוסיקליים) לרבות מתוכניות וסדרות הטלוויזיה הישראלית ובהן "המסעדה הגדולה", מבט לחדשות" ועוד    בשבוע שעבר (5.12.21) הלך לעולמו והוא בן 76
עידן יוסף
השיר "מכתב מאהוביה" חובר במלאת שנה למותו בעקבות ביקור ניחומים של הזמר    הוריו של אהוביה: "השיר מבטא מבחינתנו את תחושת המשך הקיום המופשט של אהוביה, מקווים שהשיר יותיר בלבבות שומעיו חלק קטן מפעולות הטוב שפעל אהוביה בחייו"
יפעת גדות
הסלט המגוון בעולם: סלט טרי ובריא ממספר שיא של 99 מרכיבים שונים בהצדעה לחקלאי הישראלי
יפעת גדות
דורון כהן, יו"ר ובעלים דן אנד ברדסטריט ישראל ערך את טקס פרסי הנדל"ן לשנת 2021 בכנס עיר הנדל"ן אילת במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין
אלי אלון
בביתה בתל אביב הלכה לעולמה בשיבה טובה העיתונאית הוותיקה חיה יוסף, יקירת העיר תל אביב יפו (2012)    בעוד פחות משלושה חודשים הייתה אמורה לחגוג יום הולדת 102
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il