X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
אוהד כהן צילום: יח"צ]
אוהד כהן ורמי ששון מונו לדירקטוריון סונוביה
מנכ"ל סונוביה, יגאל זייתון: "מדובר בשני מנהלים מנוסים, אשר תורמים לחיזוק מיצובה של סונוביה כחברה ציבורית המקדמת שקיפות ואחריות תאגידית וכן כשחקנית טכנולוגית משמעותית בתעשיית הטקסטיל הגלובלית"
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

חברת סונוביה בע"מ המתמחה בפיתוח טכנולוגיית אשפרה ירוקה לטקסטיל באמצעות גלי קול, מודיעה על מינויים של אוהד כהן ורמי ששון לתפקידי דירקטורים בחברה.
אוהד כהן, נשיא מכהן של דלתא גליל ארה"ב הינו מנהל מוערך בתעשיית הטקטסיל. בעל ניסיון ניהולי בינלאומי מוכח בתעשיית הטקטסיל בכל תחומיה - מכירות, שיווק, פיתוח מוצרים, הפצה, פיננסים, פיתוח עסקי ועוד. כהן מוביל את הפעילות של דלתא גליל ארה"ב החל משנת 2009 ובמסגרתה היה האחראי לכל יוזמות הפיתוח העסקי בחטיבות וניהל את הקשר אל מול המותגים והזכיינים של החברה. קודם לתפקידו כנשיא דלתא ארה"ב כיהן כהן בשנים 2009-2006 כמנהל דלתא גליל אירופה ולפניכן עבד בחברות גלובליות נוספות כגון: Kraft foods, Unilever ועוד. הנהלת החברה סבורה כי ניסיונו של מר כהן והכרותו המעמיקה עם שוק הטקטסיל יסייעו לסונוביה בחדירה לשוק היעד של החברה.
רמי ששון הוא דירקטור, יועץ וחבר ועדות במספר גופים מוסדיים. חבר בוועדת השקעות ו-ועדת אשראי בכלל ביטוח, דירקטור ויועץ לחברות בורסאיות. בעשור האחרון כיהן כחבר ועדות השקעות והאשראי במנורה ובמגדל וכן כדירקטור בכרמל אולפינים. קודם לכן, כיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי וקשרי משקיעים בבז"ן, כמנכ"ל בנק אדנים למשכנתאות וכמנהל סקטור המסחר בבנק מזרחי. הנהלת החברה סבורה כי ניסיונו של מר ששון והכרותו המעמיקה עם שוק ההון הישראלי יסייעו לחברה בהתנהלותה השוטפת כחברה ציבורית.
מנכ"ל סונוביה, יגאל זייתון: "אנו מברכים על הצטרפותם של אוהד כהן ורמי ששון לדירקטוריון החברה. מדובר בשני מנהלים מנוסים, אשר תורמים לחיזוק מיצובה של סונוביה כחברה ציבורית המקדמת שקיפות ואחריות תאגידית וכן כשחקנית טכנולוגית משמעותית בתעשיית הטקסטיל הגלובלית".

תאריך:  30/03/2022   |   עודכן:  30/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוהד כהן ורמי ששון מונו לדירקטוריון סונוביה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יעקבי: "אני שמח ומתרגש להצטרף לכוחות החדשים, שיעלו את העיתון והאתר של ישראל היום למקומות הכי גבוהים של התקשורת הישראלית, ולא רק בספורט, בהכל"
יפעת גדות
במסגרת תפקידה החדש, היא תקדם את Spark IL משלב ההשקה ועד להפעלה המלאה, תוך הנגשת הפלטפורמה לעסקים קטנים בישראל כדי שיוכלו לפנות לקבל הלוואות, ובגיוס מלווים מהארץ ומהעולם לתמוך במתן הלוואות אלו
יפעת גדות
יחליף את יוסי בן-ברוך שמונה לתפקיד מנכ"ל החברה האם מגדל אחזקות    בתפקידיו הקודמים שימש כהן, בין היתר, כמנהל תחום חשבות מטה וביטוח בכלל חברה לביטוח בע"מ וקודם לכן כמנהל במחלקה המקצועית וכמנהל במחלקת הביקורת בפירמת KPMG סומך חייקין
יפעת גדות
רוזין-מזרחי, בת מגדל העמק, משמשת מבקרת העירייה והממונה על טיפול בתלונות הציבור ב-22 השנים האחרונות ופעילה באיגוד המבקרים למעלה מעשור
יפעת גדות
ישמש כמנהל הפרויקטים והפיתוח העסקי    יעמוד בקשר עם יזמים מחוץ לעיר ובעלי קרקעות המעוניינים לקדם פרויקטים בחדרה או לממש את זכויות הבנייה בקרקע שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il