X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
עזרא מאיר [צילום: יח"צ]
עזרא מאיר מונה ל-CFO ב-קיסתרה
בחמש שנים האחרונות כיהן כ-VP Finance של ענקית המסחר האלקטרוני Yotpo שם הקים את מחלקת הכספים של החברה, הוביל מספר סבבי גיוס וליווה את החברה בהפיכתה ליוניקורן מוצלח
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

חברת ה-Insurtech קיסתרה (Kissterra) הודיעה על מינויו של עזרא מאיר לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה. מדובר בהמשך ישיר להתפתחות החברה לאחר גיוס הכספים האחרון של החברה על סך כ-66 מיליון דולר.
עזרא מגיע עם ניסיון של שנים רבות בתחום הכספים; בחמש שנים האחרונות כיהן כ-VP Finance של ענקית המסחר האלקטרוני Yotpo שם הקים את מחלקת הכספים של החברה, הוביל מספר סבבי גיוס וליווה את החברה בהפיכתה ליוניקורן מוצלח. הוא החל את דרכו המקצועית כרואה חשבון בפירמת הפיננסים PWC ובין היתר שימש בתפקיד בכיר בחברת Crow כמנהל כספים. עזרא הוא רואה חשבון מוסמך, ובעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר MBA במנהל עסקים וחשבונאות, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
חברת Kissterra פיתחה מערכת הפעלה לשיווק והפצה של מוצרי ביטוח מבוססת דאטה, המאפשרת לחברות הביטוח לייעל את תהליכי המרקטינג שלהן בין היתר על-ידי רכישת כל לקוח במחיר האופטימלי, אשר משקף את השווי העתידי שלו לחברת הביטוח. המערכת למעשה יודעת להתאים לכל לקוח את המוצר הביטוחי האידיאלי, במחיר הטוב ביותר, ולכל מוצר ביטוחי, את הלקוח האידיאלי, במחיר הטוב ביותר. כבר היום, חברות הביטוח הגדולות בארצות הברית משתמשות במערכת הניהול Kissterra כדי לייצר רווחיות גבוהה יותר באמצעות פעילות מרקטינג ממוקדת ומדויקת יותר.
מאז הקמתה בשנת 2015, Kissterra גדלה בצורה משמעותית ושמה לה למטרה לגייס עובדים מובילים ומקצועיים שיסייעו ויובילו את המשך הצמיחה והשקת מוצרים חדשים. בתפקידו החדש בחברה, ינהל עזרא את מערך הכספים והאסטרטגיה של החברה במטרה להוביל את החברה אל עבר שווקים חדשים, להמשיך ולהגדיל את הערך שהחברה מספקת ללקוחותיה וליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים בדרך של רכישות.
יפתי קרזנר, נשיא Kissterra: ״הטכנולוגיה פה היא חשובה כל כך מכיוון שתחום הביטוח, בניגוד לתחומים אחרים, מתבטא במחירים שונים מאוד עבור לקוחות שונים לאותו מוצר. אני שמח מאוד על ההצטרפות של עזרא מאיר להנהלת החברה. התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם השותפים החשובים ביותר לבנייה וקידום החברה ואין לנו ספק שעזרא שמביא עימו ניסיון רב הוא בעל הכישורים המתאימים ביותר להנגיש את המוצר החדשני שלנו לשותפים אסטרטגיים ולכל חברת ביטוח באשר היא".
עזרא מאיר, סמנכ"ל הכספים בחברה: "אני מודה על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף לחברת Kissterra ולפתח יחד עם שדרת ההנהלה, חברה שמביאה בשורה חדשנית והכרחית לעולמות הביטוח. אני בטוח שבזכות הצוות המוכשר והמנוסה שכבר נמצא בחברה, והצוות המנצח שעוד יצטרף אליה, נצליח להמשיך בצמיחתה של החברה ונוביל את השוק".

תאריך:  04/05/2022   |   עודכן:  04/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שיפרין מגיעה למלם תים לאחר ששימשה מזה עשור כראש אגף טכנולוגיות בחברת סונול, עם עשייה מרובה בעולמות התשתיות, מערכות המידע והדיגיטל
יפעת גדות
אטינגר שירת בצבא כקצין בדרגת סרן בחטיבת גולני וכיום סטודנט לתואר ראשון במשפטים וממשל באוניברסיטת רייכמן
יפעת גדות
ערן סלע מונה לסמנכ"ל תפעול הקמעונאות. כיהן בעבר כמנהל הקמעונאות ומשנה לסמנכ"ל התפעול ושרשרת אספקה    יפתח בלוך מונה לסמנכ"ל שרשרת האספקה. היה בעבר מנהל שרשרת אספקה בחברה אגף תפעול ושרשרת האספקה יפוצל
יפעת גדות
במהלך 11 השנים האחרונות כיהנה במספר תפקידים ניהוליים בכירים בבנק    מאז 2016 היא עומדת בראש אגף ניהול נכסים והתחייבויות
יפעת גדת
ניהלה ברנדמן את תחום המועדונים ומחלקת המועדונים בקבוצה    לברנדמן תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון במשפטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il