נועה גרינפלד מונתה לסמנכ"לית מותג ותקשורת ב-Bookaway Group ותוביל את התקשורת השיווקית של הקבוצה ברחבי העולם.
גרינפלד בעלת ניסיון בינלאומי עשיר בהובלת מיתוג של חברות. שימשה עד לאחרונה מנהלת מיתוג ותקשורת בחברת NEXT Insurance בשנים בהן צמחה בחדות בארה"ב ולפני כן סמנכ"לית שיווק ותקשורת ב-GlassesUSA. בעבר ניהלה את המיתוג של אתר ההיכרויות JDate וניהלה את תקציבי הפרסום של מותגים כגון ספרייט, לוריאל, שברולט במשרד הפרסום Publicis.
נועה גרינפלד: "לאחר מספר שנים בעולם הפינטק, הכניסה לתחום הטרוואל-טק מייצרת עבורי אתגר חדש ומרגש, במיוחד כשמדובר בזירה האחרונה של התיירות שלא עברה דיגיטציה. חברות קודמות בהן עבדתי התמודדו אף הן בהצלחה עם ביצוע מהפך דיגיטלי בתחומי הביטוח והאופטיקה, שינוי התנהגות צרכנים וקפיצת מדרגה מהעולם הישן לחדש. בקבוצת Bookaway יש קסם רב. אנחנו פוגשים את הלקוח כשהוא בטיול ברחבי העולם, רוצה להגיע לאי בתאילנד, בפיליפינים או במקומות רבים אחרים ואנחנו מייצרים לו חווית הגעה פשוטה, בטוחה, מודרנית ובעיקר בלי הכאב ראש של לעמוד בתורים במדינה זרה עם שפה ומטבע זר".