X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
הישגים בחדשנות [צילום: מינויים]
פרופ' עמי מויאל מונה ליו"ר מועצת המנהלים של מטח
במסגרת תפקידו שוקד מויאל על התאמת תהליך החינוך של מהנדסים לעולם התעסוקה המשתנה בין היתר על-ידי הטמעת שיטות פדגוגיות חדשניות והקניית מיומנויות ואף פרסום מתווה כתוב בנושא
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

מועצת המנהלים של מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, הודיעה (יום ד', 1.2.23) על מינויו של פרופ' עמי מויאל, נשיא מכללת אפקה, ליו"ר המועצה. המינוי משקף את אבני היסוד של הארגון - חינוך, חדשנות, וטכנולוגיה.
איציק דנציגר, מי שכיהן כיו"ר מטח ב-9 השנים האחרונות, יסיים השבוע את תפקידו. דנציגר, מילא תפקידי ניהול בכירים בתעשיית ההייטק הישראלית, בהם מנכ"ל ונשיא קבוצת קומברס, יו"ר Galil Software ועוד. בנוסף, דנציגר היה שותף לפעילויות מגוונות בתחום החינוך ובהן וועדת דברת לקידום החינוך בישראל והקמת מכון אבני ראשה.
את דנציגר יחליף בתפקיד פרופ' עמי מויאל, המשמש כנשיא אפקה - המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב. מויאל בעל דוקטורט בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת בן-גוריון, ומחלוצי תחום זיהוי דיבור אדם באמצעות מחשב, אשר כיהן כמנכ"ל חברת NSC ל שעסקה בפיתוח טכנולוגיות בתחום זה.
לאחר שורה של תפקידים כמפתח וכמנהל בעולמות ההיי-טק, החליט להצטרף בשנת 2008 לעולמות החינוך כחבר סגל אקדמי במכללת אפקה ובשנת 2014, לאחר שקודם לדרגת פרופסור מן המניין, נבחר גם לנשיא המכללה.
במסגרת תפקידו שוקד מויאל על התאמת תהליך החינוך של מהנדסים לעולם התעסוקה המשתנה בין היתר על-ידי הטמעת שיטות פדגוגיות חדשניות והקניית מיומנויות ואף פרסום מתווה כתוב בנושא.
מנכ"ל מטח, יוסי בידץ: "אני מודה מאוד לאיציק דנציגר על שהנהיג בתבונה ובערכיות את מועצת המנהלים של מטח ועל שהיה לי מנטור ושותף להובלת הארגון במים סוערים לעבר אסטרטגיה חדשה, המניבה שפע של התחדשות ועשיה חינוכית. אני מברך את פרופ' מויאל על שנעתר לעמוד בראש מועצת המנהלים של מטח, המורכבת מאנשים מעולים, התורמים בהתנדבות ובמסירות מתוך ניסיונם בתחומים מגוונים. אני משוכנע שמטח יפיק רבות מנסיונו העשיר והמוכח של עמי וימשיך לשכלל את תפקידו כארגון המוביל חינוך רלוונטי בעידן הדיגיטלי".
איציק דנציגר: "אני שמח וגאה על הזכות שנפלה בידי להיות שותף בהובלת מט"ח להישגים רבים בחדשנות בחינוך. אני מאחל לפרופ' עמי מויאל הצלחה בתפקיד ומאחל למטח המשך עשייה חינוכית מבורכת".
פרופ' עמי מויאל אמר: "אני מכיר את מטח מזה זמן כחלוצה בתחום החדשנות בחינוך. כמי שעוסק בקידום רצף חינוכי לאומי מגיל הגן דרך מערכת החינוך, הצבא, האקדמיה ועד לתעשיה - אני רואה במטח גורם משמעותי באקוסיסטם החינוכי במדינת ישראל כארגון שתורם לשילוב פדגוגיה חדשנית כבסיס להקניית ידע ומיומנויות לתלמידים ולתלמידות. אני חש גאווה וכבוד להצטרף לקבוצה הנהדרת של חברי מועצת המנהלים של מטח ועובדי מטח ולתרום מניסיוני למימוש תוכניות העבודה של מטח לטובת מערכת החינוך הישראלית״.

תאריך:  02/02/2023   |   עודכן:  02/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עמי מויאל / Ami Moyal
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרופ' עמי מויאל מונה ליו"ר מועצת המנהלים של מטח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שר הביטחון, יואב גלנט, אמר בטקס: ״תפקיד מנכ״ל המשרד הוא תפקיד משפיע ומעצב, שמניע תהליכים ארוכי-טווח לצד תהליכים מיידים"
יפעת גדות
מגיע עם ניסיון עשיר מעל 20 שנה מעולמות התעופה והתיירות    משנת 2012 משמש כסמנכ"ל המסחר של חברת סאן-דור, מקבוצת אל על ובעבר כיהן לש כמשנה למנכ"ל הדקה ה-90
יפעת גדות
מדובר בתפקיד חדש באיגוד עובדי התחבורה, שנדרש במסגרת הארגון של מבנה האיגוד    בליטנטל הצטרף להסתדרות בשנת 2014 וניהל את חטיבת אל-על באיגוד ואת חטיבת המטה והרגולציה    יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין: " אני שמח מאוד שרועי נבחר לתפקיד ויעבוד לצידי בהנהגת האיגוד לטובת כלל חברי האיגוד"
יפעת גדות
בתפקידו האחרון שימש ברלין כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל מכירות בחברה    את דרכו בטופ סולושנס החל לפני כעשר שנים
יפעת גדות
בארבע השנים האחרונות שימש כמנהל הכספים בפעילות הדיור להשכרה והדיור המוגן בקבוצת עזריאלי ולפני כן שימש כחשב בקבוצת אופיר טורס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il