X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
אודי זיו [צילום: באדיבות חברת קיסתרה]
אודי זיו מונה למנכ"ל קיסתרה
מגיע עם ניסיון רב לאחר שב-6 השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל חברת Earnix בהובלתו, ביצעה החברה את סבב הגיוס האחרון שהוביל את החברה לשווי של מיליארד דולר
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

חברת האינשור-טק המובילה קיסתרה (Kissterra), שמפתחת מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח בארה"ב מודיעה (יום א', 12.2.23), על מינויו של אודי זיו לתפקיד המנכ"ל (CEO). זיו, בכיר בתעשיית האינשור-טק העולמית, מגיע במטרה להמשיך את התפתחות החברה לאחר המעבר שביצעה לאחרונה למרכז הפיתוח החדש ברמת החייל. בתפקידו, יוביל את החברה להמשך הצמיחה המהירה בתחום הביטוח, לעבר שווקים חדשים והרחבת בסיס לקוחותיה.
שגב שילטון ו-יפתח "יפתי" קרזנר, מייסדי החברה שניהלו והובילו אותה עד היום ימשיכו לעבר תפקיד דירקטורים פעילים. השניים, הביאו את החברה לסך הכנסות שנתי של מעל 100 מיליון דולר בשנת 2022 והיו אחראים על ביצוע סבב הגיוס המוצלח בסך 76 מיליון דולר (סבב A) מהחברות מנורה מבטחים ומפועלים אקוויטי (זרוע ההשקעות בבנק הפועלים). במסגרת תפקידם ימשיכו להוביל את החזון האסטרטגי של החברה, ביצוע רכישות, פיתוח עסקי ושותפויות.
אודי זיו, 56, מגיע עם ניסיון רב לאחר שב-6 השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל חברת Earnix. בהובלתו, ביצעה החברה את סבב הגיוס האחרון שהוביל את החברה לשווי של מיליארד דולר. אודי החל את דרכו המקצועית כאחד ממייסדי חברת TopTier שנמכרה ב-400 מיליון דולר ל-SAP. לאחר הרכישה כיהן כמנכ"ל SAP בישראל וכמנהל חטיבה גלובלית ב SAP העולמית. בנוסף, כיהן כנשיא בחברת NICE, אחת מחברות המחשוב הגדולות בישראל וניהל את חברת Pontis שנמכרה לענקית התוכנה אמדוקס.
אודי זיו, המנכ"ל החדש של קיסתרה: "אני נרגש ומברך על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף כמנכ"ל לחברת קיסתרה. בייחוד כעת, בתקופה קריטית כל כך, הייחוד במוצר של קיסתרה הוא יוצא דופן הן בעולמות הביטוח והן בתחום הבנקאות וזה מה שמניע אותנו קדימה. הפתרונות של קיסתרה מספקים לחברות ביטוח מענה שמאפשר להן להתמודד עם התחרות הגוברת. אני בטוח שבזכות הצוות המוכשר והמנוסה שכבר נמצא בחברה, והצוות שעוד נצרף, נצליח להמשיך בצמיחתה של החברה ונוביל את קיסתרה להישגים חדשים".
שגב שילטון, דירקטוריון קיסתרה: "אני מאחל לאודי הצלחה גדולה. הוא מביא עימו ניסיון רב ואני בטוח שהוא יוביל את קיסתרה לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות וימשיך בפיתוח החברה כמובילה בשוק הביטוח והבנקאות. ביחד עם שותפי לדרך, יפתי, אנחנו ממשיכים להוביל את החברה דרך הדירקטוריון בהתרגשות גדולה. בכוונתי להמשיך ולעסוק בהרחבת מרכז פיתוח בישראל, בפיתוח החזון האסטרטגי של החברה וביצירת שותפויות חדשות".
יפתי קרזנר, דריקטוריון קיסתרה: ״אנחנו גאים לצרף את אודי למשפחת קיסתרה. אנו בטוחים שהוא בעל הכישורים המתאימים ביותר להנגיש את המוצר החדשני שלנו לשותפים אסטרטגיים ולכל חברת ביטוח באשר היא. ביחד עם שגב, שותפי להקמת החברה, אנחנו נמשיך ונפעל בכדי לקדם את מטרות החברה שיובילו את קיסתרה להשגת יעדים נוספים בשווקים חדשים ובמדינות נוספות".

תאריך:  12/02/2023   |   עודכן:  12/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ישמש כסמנכ"ל התפעול ושרשרת האספקה של "חקלאי גרנות"    לוברסקי יהיה אחראי על מערך בתי האריזה של קבוצת צומח גרנות, תחום אבטחת האיכות וכל שרשרת האספקה לשוק המקומי ולייצוא    בתפקידו האחרון שימש לוברסקי כמנהל האתר הלוגיסטי של רשת שופרסל
יפעת גדות
מרמלשטיין, בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במינהל בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, הצטרפה לאיגוד לשכות המסחר לפני ארבע עשרה שנים ומאז כיהנה במספר תפקידים
יפעת גדות
שר התקשורת לשעבר והעיתונאי יועז הנדל יצטרף לצוות הכותבים "קבינט שישי" ושירית אביטן כהן תשמש כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית    העורך הראשי של ישראל היום, עמר לחמנוביץ: "מדובר בתוספת כוח משמעותית ומקצועית לישראל היום"
יפעת גדות
בעלת ניסיון ניהולי רב בתחום הכספים ובשוק הקמעונאות    בתפקידה האחרון, כיהנה איילת כסמנכ״ל הכספים של קבוצת פז
יפעת גדות
טל רז CFO הקבוצה ימונה למנכ"ל אפקון אנרגיות מתחדשות    רון מילר ראש מערך הדיווח הכספי בקבוצה ימונה ל-CFO קבוצת אפקון החזקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il