X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
דוד סבן [צילום: סטודיו סיוון פרג']
רו"ח דוד סבן מונה לתפקיד מנהל חטיבה בקבוצת מגדל
סבן מונה לתפקיד מנהל חטיבת הפיננסים ומשאבים ומשנה למנכ"ל בקבוצת מגדל יחליף את רו"ח טל כהן שביקש לסיים את תפקידו סבן מכהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת דלק ישראל ב-3 השנים האחרונות
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

קבוצת מגדל מודיעה (יום ג', 20.2.24) כי דירקטוריון מגדל אחזקות ודירקטוריון מגדל ביטוח ופיננסים החליטו על מינויו של רו"ח דוד סבן לתפקיד מנהל חטיבת הפיננסים ומשאבים ומשנה למנכ"ל, כפוף לאי התנגדות הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון. רו"ח סבן יחליף בתפקידו את רו"ח טל כהן שהודיע על רצונו לסיים את תפקידיו בקבוצה ולצאת לדרך חדשה. לבקשת החברה, רו"ח כהן יישאר בתפקידו במהלך החודשים הקרובים וילווה את כניסתו של רו"ח סבן לתפקידו.
בתקופת כהונתו, כהן שימש כמנהל חטיבת הפיננסים ומשאבים בקבוצה ומשנה למנכ"ל. כהן הוביל שורה של צעדים משמעותיים בקבוצה, ובהם גיבוש ויישום תוכניות העבודה; קידום תהליכים לחיזוק ההון; איחוד החטיבה הפיננסית עם תחומי הלוגיסטיקה והמשאבים; היערכות ליישום התקן החשבונאי IFRS 17 ועוד.
רו"ח כהן מסר היום: "אני מבקש להודות לדירקטוריונים, להנהלת הקבוצה ולעובדיה על האמון שניתן בי במסגרת תקופת כהונתי ולאחר שהובלתי בהצלחה תהליכים מרכזיים בעולמות הפיננסים והמשאבים. פניי לדרך חדשה ואמשיך לעמוד לרשותה של הקבוצה ככל שיידרש".
לרו"ח דוד סבן (45) ניסיון ניהולי עשיר של מעל 15 שנים במגוון תחומים במגזר העסקי, וביניהם קמעונאות, אנרגיה, שילוח, לוגיסטיקה, סיטונאות ותהליכי רכישות והשבחת חברות.
סבן מכהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת דלק ישראל ב-3 השנים האחרונות. במסגרת תפקידו בקבוצת דלק כיהן כדירקטור בחברות הקבוצה, לרבות דלק גז, ברגר קינג, מנטה חנויות נוחות, זאפה, קפה ג'ו ועוד. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל הכספים בקבוצת FRITZ ובאיקאה ישראל במהלך 12 שנים.
רו"ח סבן בוגר פירמת EY, בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בר-אילן, תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים (התמחות בניהול פיננסי) מאוניברסיטת תל אביב ובעל הכשרה בניהול מו"מ וקבלת החלטות מאוניברסיטת הרווארד.
יוסי בן-ברוך, מנכ"ל מגדל אחזקות ורונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסרו: "ראשית, אנו מבקשים להודות לרו"ח טל כהן על תרומתו המקצועית בהובלת תהליכים ארוכי טווח וניהול הפעילות הפיננסית של הקבוצה. לניהולו המסור של טל היה ערך משמעותי בפעילות הקבוצה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. אנו שמחים על הצטרפותו של רו"ח דוד סבן לשדרה הניהולית החזקה והמקצועית של הקבוצה ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו. אנחנו בטוחים שניסיונו המגוון והרב, מקצועיותו וכישוריו יהוו תרומה משמעותית לקבוצה ויובילו אותה להמשך הצלחות ועמידה באתגרים העומדים בפניה ובפני השוק כולו בשנים הקרובות".

תאריך:  21/02/2024   |   עודכן:  21/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רו"ח דוד סבן מונה לתפקיד מנהל חטיבה בקבוצת מגדל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שימשה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת הפירוקים באגף לאיגוד שיתופי    בעברה שימשה כסגנית היועץ המשפטי במשרד האוצר ובמסגרת תפקידה הייתה אחראית על תחומים רבים
יפעת גדות
במסגרת תפקידה תוביל ותנהל את הפעילות השיווקית לקראת המכביה ה-22    בר דוד מומחית לשיווק ומיתוג עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתפקידים בכירים במשק
יפעת גדות
ישמש גם כסמנכ"ל פיתוח של ענקית הסחר האלקטרוני העולמית    עדי הוא בעל ניסיון של 23 שנים בניהול והובלת צוותי פיתוח ומחקר בחברות טכנולוגיה גלובליות בעולמות הדאטה והבינה המלאכותית
יפעת גדות
אמרה בהתרגשות: "כבר 30 שנה אני שייכת למשפחת השכול, אבא שלי סגן אלוף, רפאל סלומון ז״ל שירת בחיל-האוויר עד יום מותו והיום אני נרגשת להפוך לחלק רשמי מארגון ״יד לבנים״ ארגון שפועל להנצחת חללי מערכות ישראל וטיפול במשפחות השכולות"
יפעת גדות
שימש ב-11 השנים האחרונות כסמנכ"ל חטיבה עסקית בקבוצת תקשוב, תפקיד במסגרתו היה אחראי, בין היתר, לניהול והובלת מוקדי שרות ומכירות טלפוניים בפריסה ארצית הכוללים אלפי עובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il