X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
צביקה כהן [צילום: דוברות הביטוח הלאומי]
צביקה כהן מונה למ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי
כהן עובד מעל ל-14 שנים בביטוח הלאומי ומכהן כיום כסמנכ"ל משאבי האנוש של הארגון בטרם כניסתו לביטוח הלאומי, היה כהן סגן מפקד בה"ד 1
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

שר העבודה יואב בן צור מינה את צביקה כהן למ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי. כהן עובד מעל ל-14 שנים בביטוח הלאומי וכיום הוא מכהן כסמנכ"ל משאבי האנוש של הארגון.
עוד בטרם כניסתו לביטוח הלאומי, היה כהן סגן מפקד בה"ד 1 (ביה"ס לקצינים) שם ניהל את כל מערך ההכשרה לקצונה בצה"ל, פיתוח תוכניות עבודה, פרויקטים מיוחדים ועוד.
לאחר מכן שימש כמבקר הפנים של זרוע היבשה - כחלק בלתי נפרד מתפקידו כהן היה אמון על היערכות למצבי חירום, בקרות תקציביות ובקרות על פעילויות מבצעיות של הזרוע. כמו-כן, היה אחראי על תהליכים ארגוניים כגון: תהליכי שיפור והתייעלות של המבנה הארגוני, ניצול מיטבי של משאבים, יישום תוכניות ניהול סיכונים בפעילויות הזרוע וכיו"ב.
בשנת 2010 החל לעבוד בביטוח הלאומי כראש אגף אזרח ותיק ושארים במטה הראשי (הנהלה) של הארגון, וכחלק בלתי נפרד מתפקיד ניהל יותר מ-15 מיליארד שקל והיה שותף בהליכי חקיקה, כתיבת חוזרים ונהלים לכל עובדי התחום בפריסה ארצית, הכשרת העובדים והדרכתם.
במקביל ניהל כהן את אגף ביטוח נפגעי עבודה שתקציבו היה מעל ל-4.3 מיליארד שקל והיה אחראי על פרויקטים רוחביים וביניהם: הסכמים עם בתי חולים, קופות חולים והסכמים עם משרדי ממשלה וארגונים ציבוריים רלוונטיים. בנוסף, היה אחראי ושותף ליישום ופיתוח מערכות וממשקים מיחשוביים במסגרת גמלאות הביטוח הלאומי וכן ניהול BI ודאטה החיונית לתפעול ומעקב הפעילות השוטפת של הארגון.
משנת 2016 צביקה כהן החל לצבור ניסיון לא רק בעבודת מטה אלא גם בשטח, בסניפים, כאשר החל לנהל את סניף מרחב יפו, בת ים ותל אביב-דרום וניהול צוות העובדים המטפלים בציבור באופן פרונטלי וישיר הן במתן גמלאות והן בהיבטים של ביטוח וגבייה. כחלק בלתי נפרד מתפקידו בסניף, ניהל כהן פרויקטים ארציים שהועברו לניהולו ויישומם בפועל כדוגמת פרויקט השיבוב, איבה, פשיטות רגל, אבזורי רכבים לאנשים עם מוגבלות תוך דגש על מיצוי זכויות וסיוע לאוכלוסיות מוחלשות. במהלך משבר הקורונה הועברה לסניף בניהולו הובלת בניית המערכת לדמי בידוד, ותכלול הנושא הן ברמה הארגונית והן מול המשרדים השונים והממשקים מולם.
כיום, כהן מכהן כסמנכ"ל משאבי אנוש של הארגון ותחתיו 3 אגפים: משאבי אנוש, הדרכה וארגון ושיטות שמקדם ארגון וייעול תהליכי העבודה, ועידוד למצוינות בהתאם לתפוקות.
כהן נשוי ואב ל-3, בעל 4 תארים: תואר ראשון בלימודי מזרח תיכון, תואר ראשון ושני במשפטים, ותואר שני נוסף במינהל ציבורי וביקורת פנימית וציבורית מאוניברסיטת בר-אילן.
כאמור, ועדת המינויים של הביטוח הלאומי הסכימה פה אחד על התאמתו של צביקה כהן כמ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי ולאחר מכן ועדת דותן אישרה את התאמתו לתפקיד.

תאריך:  04/03/2024   |   עודכן:  04/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צביקה כהן מונה למ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סבן-דבי בוחנת רכב, הנדסאית רכב ובעלת כתב הסמכה לניהול מוסך ובודקת קניה. בעלת תואר ראשון במשפטים מהמכללה למנהל ותואר שני במשפטים באוניברסיטת תל אביב
יפעת גדות
סבן מונה לתפקיד מנהל חטיבת הפיננסים ומשאבים ומשנה למנכ"ל בקבוצת מגדל    יחליף את רו"ח טל כהן שביקש לסיים את תפקידו    סבן מכהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת דלק ישראל ב-3 השנים האחרונות
יפעת גדות
שימשה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת הפירוקים באגף לאיגוד שיתופי    בעברה שימשה כסגנית היועץ המשפטי במשרד האוצר ובמסגרת תפקידה הייתה אחראית על תחומים רבים
יפעת גדות
במסגרת תפקידה תוביל ותנהל את הפעילות השיווקית לקראת המכביה ה-22    בר דוד מומחית לשיווק ומיתוג עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתפקידים בכירים במשק
יפעת גדות
ישמש גם כסמנכ"ל פיתוח של ענקית הסחר האלקטרוני העולמית    עדי הוא בעל ניסיון של 23 שנים בניהול והובלת צוותי פיתוח ומחקר בחברות טכנולוגיה גלובליות בעולמות הדאטה והבינה המלאכותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il