X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
עופר סגל [צילום: פרטי]
עופר סגל מונה לסמנכ"ל ב-SOLYGANA
סגל כיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל בחברת הסטארט אפ InCarEye בעל מניות בחברה ונמנה על מקימי החברה
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

עופר סגל, מונה (יום ב', 18.3.24) לסמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בחברת SOLYGANA מקבוצת בולטהאופ השקעות. במסגרת תפקידו בחברה המספקת מעטפת כוללת לכל הקשור לאנרגיה מתחדשת, סגל יהיה אמון על פיתוח שווקים בארץ ופיתוח עסקי, שיתופי פעולה אסטרטגיים וניהול מערך המכירות בחברה. בנוסף, יהיה אחראי על פיתוח סגמנטים חדשים לפעילויות החברה בתחום האנרגיה והתשתיות.
SOLYGANA מקבוצת בולטהאופ השקעות, מציגה פתרונות אנרגיה ועמדות טעינה מתקדמות למגזר העסקי והפרטי עם תמהיל מוצרים המהווים את חוד החנית הטכנולוגית, תחת תקן אירופי מחמיר (CE). החברה נמצאת בבעלות פרטית ומובילים אותה בכירים מוותיקי הענף: איש העסקים רן פרסברג- בעלים, ג'וי זוהר מהנדס ראשי- שותף, שלומי גבאי- מנכ"ל.
סגל (54), בעל ניסיון מצטבר של למעלה מ-30 שנה בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות מובילות מענפי הרכב והבטיחות, טכנולוגיה ועוד. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל בחברת הסטארט אפ InCarEye בעל מניות בחברה ונמנה על מקימי החברה. לפני כן, כיהן כסמנכ"ל סחר, שיווק ומכירות של יבואנית הרכב החשמלי EV MOTORS. בעברו סגל מילא שורת תפקידים בכירים בחברות כמו טרפילוג, AWACS, דויד לובינסקי, הרץ, אלדן ועוד. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ויחסי ציבור מאוניברסיטת דרבי ותואר ראשון במנהל עסקים גם מאוניברסיטת דרבי וכן בוגר לימודי NLP.
מהנהלת חברת SOLYGANA נמסר "אנו רואים בצירופו של סגל חיזוק משמעותי לצוות ההנהלה, הפועל להצמחת החברה והצעדתה לשלב הבא בזירות המקומית והבינלאומית. סגל מביא עמו רקורד עשיר בעולמות הטכנולוגיה והאנרגיה המתחדשת, כך שניסיונו וקשריו בהחלט עשויים לתרום בהעמקת מיצובנו כשחקן דומיננטי בענף. מגוון הפתרונות החדשניים שאנו מציעים, לצד תוכנת ניהול עמדות הטעינה שאנו מביאים לקהל צרכני האנרגיה שהופכת את חווית המשתמש לנוחה במיוחד ומעניקה לנו יתרון משמעותי בשוק צומח ותחרותי זה".
עופר סגל, הוסיף "אני שמח להצטרף לשורותיו של ארגון מוערך וחדשני זה המפתח את חוד החנית הטכנולוגית לעולמות הטעינה החשמלית, בדגש על אנרגיה ירוקה ותשתיות של הקמת איים אנרגטיים ברחבי ישראל ופריסת עמדות טעינה מנוהלות בשיתוף פעולה עם חברת QUANTEX GLOBAL. הבשורה שאנו מביאים משמעותית וצפויה להותיר חותם בזירה הגלובלית, בדומה ליתר מותגי הקבוצה".

תאריך:  18/03/2024   |   עודכן:  18/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
התמודדה מול היו"ר היוצא של הענף, ראובן שליסל, כאשר גם יוסי ויליגר, סגן נשיא בלשכה, התמודד לתפקיד
יפעת גדות
הילה היא מנהלת מו"פ ותיקה עם ניסיון מגוון בפיתוח תוכנה, טכנולוגיות ענן, יישומים ותשתיות מאובטחות מבוססות בינה מלאכותית    ברק הוא בעל ניסיון של שני עשורים בניהול צוותי אספקה ותמיכה ללקוחות של חברות טכנולוגיה
יפעת גדות
עמר לחמנוביץ, העורך הראשי של ישראל היום: "המינוי הוא חיזוק משמעותי כחלק מהמשך ההתעצמות של מערך הדיגיטל של המערכת    'ישראל היום' ימשיך להוביל בסיקור החדשות בישראל בפרינט ובדיגיטל"
יפעת גדות
בת 37, הגיעה ללאומי אחרי כ-7 שנים בבנק דיסקונט, במהלכן שימשה, בין השאר, ראש מטה המנכ"ל אורי לוין ומנהלת האסטרטגיה הקמעונאית
חזר לאחרונה משלושה חודשי מילואים בצפו    ניסיון מוכח בניהול מכירות נדל"ן, הובלת שינויים ארגוניים ובניית אסטרטגיה שיווקית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il