X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מינויים חדשים
נועם יהודאי [צילום: מיכה בריקמן]
ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה)
ד"ר יהודאי יחליף את פרופ' ארז און שפורש מתפקידו לאחר 11 שנים שימש בשנתיים האחרונות כסגן מנהל מרכז רפואי צפון (פוריה)
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

משרד הבריאות מודיע (1.5.24) כי ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה). ד"ר יהודאי שימש בשנתיים האחרונות כסגן מנהל מרכז רפואי צפון (פוריה), תפקיד אליו הגיע לאחר מספר שנים כסגן מנהל מרכז רפואי בני ציון שבחיפה.
ד"ר יהודאי, יליד 1973, נשוי ואב לשתיים, תושב חיפה. במסגרת תפקידיו היה ראש תחום רפואת אא"ג בצה"ל ורופא בכיר במחלקת אא״ג בבני ציון וכן מרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.
ד"ר יהודאי הוא בוגר ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, מומחה ברפואת אא"ג כירורגית ראש וצוואר, מומחה במנהל רפואי, מוסמך (MHA) בניהול מערכות בריאות ומוסמך (MBA) במנהל עסקים. נוסף לכך ד"ר יהודאי בוגר תוכנית ענבר מחזור ג', עתודה ניהולית של משרד הבריאות וארגון מעוז.
יהודאי יחליף את פרופ' ארז און ששימש מנהל המרכז הרפואי באחת עשרה השנים האחרונות, מתוכן ניהל שנה אחת את חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים.
שר הבריאות אוריאל בוסו: "אני מברך את ד"ר נועם יהודאי על המינוי למנהל המרכז הרפואי צפון. מדובר בבחירה מצוינת לאור ניסיונו המקצועי היכרותו רבת השנים את מערכת הבריאות בצפון ויכולותיו המוכחות בניהול, בין היתר, כסגן מנהל המרכז הרפואי צפון בשנתיים האחרונות וכן כסגן מנהל המרכז הרפואי בני ציון. בפני המרכז הרפואי צפון ניצבים אתגרים גדולים - בתקופה הקרובה בשל האתגרים הביטחוניים, וכן בשנים הבאות כחלק ממשימת העל של מערכת הבריאות להוביל לצמצום פערים בשירותי הבריאות בין פריפריה למרכז. אני סמוך ובטוח שד"ר יהודאי יוביל את הצוותים הרפואיים וינהיג אותם להישגים והצלחות בתחום לטובת הציבור כולו, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד. אני מבקש להודות למנהל היוצא, פרופ' ארז און, על המסירות וההשקעה ועל קידומו של המרכז הרפואי במשך 11 השנים האחרונות".
ד״ר נועם יהודאי: "אני גאה לקבל עלי את התפקיד של מנהל מרכז רפואי צפון. בכוונתי להמשיך ולהוביל את המרכז הרפואי למצויינות ולמתן שירותי הבריאות הטובים ביותר לתושבי האזור, על-ידי צמצום הפערים בין המרכז לפריפריה ופתיחת מרכזי מצוינות ושירותים מתקדמים. בכוונתי להמשיך לפעול במסגרת החזון של קודמי לחיזוק הביטחון הבריאותי של תושבי הצפון. נהיה המקום בו מטופלים בוחרים לדאוג לבריאותם ובו רוצים לעבוד צוותים רפואיים. המרכז הרפואי יהווה מנוע צמיחה אזורי שיתרום לחיזוק החוסן הכלכלי-חברתי של האזור הצפון מזרחי של מדינת ישראל ויוביל בתחומי הרפואה, המחקר, האקדמיה והחדשנות. אני רוצה להודות לפרופ' און על השנים הרבות שתרם למרכז הרפואי ועל ההתקדמות האדירה שנעשתה בזכותו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידיו הבאים".

תאריך:  02/05/2024   |   עודכן:  02/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה)
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שלנגר קראוטהמר, בת 34, נשואה + 2, תושבת ראש העין, בוגרת אוניברסיטת אריאל בפקולטה לתקשורת, בעלת התמחות בשיווק דיגיטלי
יפעת גדות
כחלק מתהליך הצמיחה בפלטפורמת התשלומים לעסקים קטנים, יוביל בן דוד את האסטרטגיה הפיננסית בחברה    לבן דוד ניסיון של שני עשורים בניהול פיננסי ותכנון אסטרטגי
מירב ארד
ארד כיהן מאז 2018 ועד לחודש שעבר כראש המועצה המקומית כוכב יאיר-צור יגאל וכיו"ר אשכול רשויות השרון    היה שותף מייסד ומנכ"ל קבוצת האסטרטגיה והייעוץ התקשורתי ארד תקשורת
יפעת גדות
בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, בהצטיינות    התמחה ברפואת א.א.ג וכירורגיית ראש וצוואר במרכז הרפואי שיבא, תל השומר ולאחר מכן עבד כרופא בכיר במחלקת א.א.ג וניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה
יפעת גדות
דירקטוריון בזק ימנה מעתה שליש נשים    אחד מיעדי ה-ESG בבזק: הגעה ללפחות 40% נשים בדירקטוריון עד ל-2030    הדירקטוריות החיצוניות ציפי ליבני ועידית לוסקי אושרו לכהונה נוספת בדירקטוריון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il