1.
דור שלישי: במהלך 2006 נמכרו בארץ כחצי מיליון מכשירי דור שלישי וזו רק ההתחלה. כ-100 אלף מכשירי דור 3 חדשים ימכרו מידי חודש מה שיעמיד את מספר לקוחות הדור השלישי בסוף 2007 על כ 1.7 מיליון. לקוחות הדור השלישי צורכים משמעותית יותר תכנים מאשר לקוחות המחזיקים במכשירים פשוטים. אין ספק שחווית צריכת התוכן הינה חזקה וצבעונית יותר, אך רק ימים (וכנראה רבים) יגידו אם הדור השלישי אכן ענה על הציפיות האדירות שכולנו העמסנו עליו.
2.
מוזיקה בסלולר: כל מכשירי הסלולר החדשים מתפקדים כנגני MP3לכל דבר ועניין. תוסיפו לזה את השיווק האגרסיבי של מוזיקה סלולרית באינטרנט, בעיתונות, בטלוויזיה ומעל לכל במכשירים עצמם ותקבלו שוק שמגלגל מעל 150 מיליון ש"ח בשנה עם מגמת צמיחה חזקה. אם לשפוט על-פי קצבי הגידול של השנים האחרונות תסגר 2007 עם גידול של כ-20% במחזורי פעילות של המוזיקה הסלולרית.
3.
מותגי תוכן עולים לסלולר: yes, Youtube, Google הם רק כמה דוגמאות למצעד מותגי התוכן הטלוויזיוניים והאינטרנטיים הרבים אשר גילו פלטפורמה חדשה והחלו מציעים את מרכולתם היישר לתוך כף היד שלנו. בברנז'ה טוענים שזו רק ההתחלה...
4.
האינטרנט הסלולרי (wap): מאות אלפי ישראלים כבר גולשים בקביעות באינטרנט הסלולרי וצורכים באמצעותו בעיקר תכני חדשות, כלכלה ומוזיקה. לכל מותג תוכן אינטרנטי שמכבד את עצמו יש כבר אתר וואפ ונוכחות בפורטלי המפעילים הסלולרים. מה בפתח? מנועי החיפוש עושים גם הם עליה ובקרוב מאד נוכל לחפש באינטרנט הסלולרי ממש כפי שאנו עושים במחשב הביתי.
5.
UGC בסלולר: הבאז וורד הכי חזק בעולם האינטרנט של 2006 פורץ לסלולר במלוא עצמתו. הסלולר הוא כבר לא רק פלטפורמה לצריכת תכנים אלא גם פלטפורמה להעלאת תוכן גולשים ולשיתוף קבצים. החלוץ הישראלי בתחום היה ללא ספק ידיעות אחרונות עם תחרויות קוראים מבוססות MMS שהשיק לפני כשנה, ואולם הדוגמאות הבולטות של 2006 הן דווקא ערוץ 10 שהפך את כולנו לכתבים סלולריים בזמן מלחמת לבנון השניה ומיזם האינטרנט-סלולר של סלקום – heep.
6.
הרחבת מעגל ספקי התוכן: כמו פטריות אחרי הגשם צצים להם מפיקים, בתי פוסט ושאר יזמים ברוחם ההופכים בין לילה לספקי תוכן סלולרי. הכל הולך: אנשים שנופלים במדרגות, כוסים/כוסיות (וגם כאלה שהם ממש לא...), יוצרים מוזיקלים עלומי שם וכן, גם הפקות מושקעות באלפי דולרים המייצרות קליפים לאמנים המובילים בעיקר בשביל למכור אותם בדור השלישי (אה, כן וגם בשביל לשדר אותם בערוץ 24).
7.
MMS: אז נכון שהאחות הגדולה של ה SMS עדיין לא הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו אבל יש סיכוי טוב שזה יקרה ב 2007. האפשרות להעביר קבצי סאונד, מצגות וסרטונים קצרים באמצעות הודעה פשוטה קוסמת מאד ובוודאי תנוצל ע"י גופים מסחריים, מותגי תוכן ומיזמים שיווקיים שונים. אינטרקונקט כבר אמרנו?
8.
GPS סלולרי: אין ספק שהמכשיר הסלולרי לא יודע גבולות.. אחרי שבלע פנימה את המצלמה הדיגיטאלית, את נגן ה MP3 והצליח להסתנכרן ל Outlook מגיע תורו של ה GPS. בין אם תכונות המכשיר מאפשרות זאת ובין אם תכונות הרשת הסלולרית, אין ספק שב 2007 יהיה יותר קל למצוא את הצפון...
9.
פלאש גורדון פלאש: התמיכה בפלאש (FLASH), פורמט העיצוב והתכנות הנפוץ כל כך באינטרנט, הוא עוד צעד חשוב בהפיכת האינטרנט הסלולרי לדבר האמיתי. מעבר לאפשרות ליצירת תכנים גרפיים עשירים ומרהיבים, אין ספק שלא רחוק היום שבו נראה באנרים פרסומיים של ממש באינטרנט הסלולרי.