X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות שיווקיות
אלון סלומון אשר מאחוריו הובלת פעילות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בארה״ב מאמין שמשבר גדול בפתח. לצערי הרב מדיניות הדם וממשל אובמה יובילו להתרסקות השוק האמריקני ונזק כלל עולמי עד לשנת 2015 או 2016 לכל המאוחר.
▪  ▪  ▪

אלון סלומון מחברת אלפיס אשר הוביל עסקות השקעה בנדלן וחברות בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים מאמין שרוב ההזדמנויות נגמרו כבר בסוף שנת 2013. ״
כיום משווקים להרבה אנשים שטויות במחיר השוק כהשקעות נדלן או אף גבוה ממחיר השוק וזה עוד זמן קצר לפני התרסקות שאני מאמין שתגיע עד סוף 2015. לדעתו יש טעם להימנע מרכישות החל משנת 2014 ולהתרכז אם כבר במימון פרויקטים, מימון גישור לחברות אמרינייות,ואף רכישת אקויטי של חברות פרטיות במקרים מתאימים. ברור שפעילות כזו אינה מתאימה למשקיעים קטנים או פרטיים קטנים.
אלון סולומון מאמין שהזדמנויות הגדולות בשוק האמריקני נגמרו. החגיגה הייתה בשנים 2008-2012. וכיום מוכרים לאנשים שטויות וחלומות בשוק שלדעתי עומד להתרסק או להיכנס למיתון חריף. אלון סולומון הוביל עסקות רכישה בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים ואף הסתכסך עם שותפיו על-רקע רצונו לפרוש התחום .
מה עתיד השוק האמריקני?
אלון סולומון אומר שזה הזמן למכור בשוק האמריקני ולא לקנות. כיום הוא פועל באמצעות חברת ELPIS למימון נדלן או מימון גישור לחברות. החל מסוף 2013 זה זמן לזהירות גדולה לגבי השוק האמריקני ובכלל. אני מעדיף שמישהו אחר יקנה ואנחנו נממן אותו בקצת, מאשר להוביל עסקות רכישה. אני מאמין שהמשק האמריקני במיתון חריף אשר הוסווה עד היום באמצעות הדפסה מאסיבית של כסף.
אלון סולומון מעדיף להשקיע במימון פרויקטים או ברכישת אקויטי בחברות על פני רכישת נדלן בהיקפים גדולים כפי שהוביל בין השנים 2007-2012. אני מאמין שהמשק האמריקני נמצא במיתון קשה אשר מוסווה על-ידי הממשל והפד באמצעות הדפסה מאסיבית של כסף ועיוות נתוני האבטלה . ההדפסה היא גם גורם מס ׳ 1 לראלי בשוק המניות שראינו בזמן האחרון.

תאריך:  22/10/2014   |   עודכן:  22/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלון סולומון בתחזית לשוק האמריקני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילת אליעזרי
אתר jcard.co.il - מציע לראשונה, הפקת כרטיסי ברכה לאירועי חג ומורשת, ייעודיים לקהל היהודי, בארץ ובתפוצה, ללא עלות, רישום או מסירת פרטים אישיים - פתוח לשימוש חופשי!
סיגל אוברמן
פלג איתי
המערכת לניהול מחסן מפקחת על תנועת הפריטים ברמת קופסא בודדת; בין האתגרים עמם התמודד תכנון הפרויקט: ניהול דינמי של מקומות האחסון לניצולת מקסימאלית על-פי נפח הקופסאות
יצחק בן
אליפות תל אביב הפתוחה ב-SUP יוצאת לדרך. הטרנד שכבש את העולם מתפתח גם בישראל: ביום שבת, 6 לספטמבר תתקיים בחוף גורדון ת״א, אליפות תל אביב הפתוחה ב-SUP, בהשתתפות כ-200 חותרים    בין הפעילים הבולטים בענף – הדוגמניות בר רפאלי ושרי גבעתי, השר גלעד ארדן והספורטאים האולימפיים גל פרידמן, עמית ענבר, איתן אורבך, יובל בוצר ו-לי קורזיץ. חלקם אמורים להשתתף בתחרות
יעקב כהן
מנכ"ל יונט, רשת סוכני הביטוח הגדולה בישראל, לנשיא לשכת סוכני הביטוח: "גם הציבור בישראל וגם סוכני הביטוח יצא נשכר ממהלך כזה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il