X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות שיווקיות
"תומר" משיקה מותג פרימיום חדש בשוק מוצרי הפסטה והמטבח האיטלקי - LA PASTA תשווק מוצרי פרימיום במחירים הנמוכים בכ-35% ממותגים מקבילים
▪  ▪  ▪

חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון משנת 1983, משיקה בימים אלה את LA PASTA - מותג חדש בשוק מוצרי הפסטה והמטבח האיטלקי.
המותג החדש, שפותח בשיתוף עם חברה איטלקית מובילה בענף המזון, יתחרה במותגי הפרימיום של המטבח האיטלקי בארץ, ויציע מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים הנמוכים בכ-35% אחוזים מהמוצרים המקבילים בשוק.
תחת המותג LA PASTA ישווקו בשלב ראשון כ-30 פריטים, הכוללים סדרות מגוונות של מוצרים ובהם – סדרת מוצרי פסטה, לזניה וקנלוני, סדרת רטבים לפסטה, סדרה של מוצרי עגבניות וניוקי. בהמשך ישיק המותג גם פסטה טרייה, שמן זית וירקות קלויים. מוצרי LA PASTA מיוצרים ע"י יצרנים מובילים באיטליה, טורקיה וארה"ב.
היקף ההשקעה בהשקת המותג, כולל קמפיין פרסום ופעילות קידום מכירות – כ-3 מיליון ש"ח.
בימים אלה מושקת בחנויות תחת המותג החדש סדרת מוצרי פסטה איכותית. הפסטה עשויה 100% חיטת דורום וכוללת 7 סוגים (ספגטי, פרפלה, פוזילי ועוד), שישווקו באריזות במשקל של 400 גרם. מוצרי הפסטה יימכרו במחיר קבוע ברשתות השיווק: 4 אריזות ב-10 ש"ח, או 3 ש"ח ליחידה. לצורך השוואה: מחיר לה פסטה יעמוד על 0.64 – 0.75 ש"ח ל-100 גרם, לעומת מחירים של 1.4-2.2 ש"ח ל-100 גרם של ברילה, ו-1.2-1.6 ש"ח ל-100 גרם של אסם פרפקטו.
הרטבים לפסטה של LA PASTA יימכרו ב-11.5 ש"ח בלבד לצנצנת של 680 גרם, ומוצרי עגבניות (כגון – עגבניות חתוכות במיץ עגבניות ועגבניות שלמות מקולפות) ימכרו ב-5.5 ש"ח בלבד לקופסא של 400 גרם. להשוואה – רוטב של ברילה בצנצנת של 400 גרם עולה 13.90 ש"ח, מוצרי עגבניות של מותגים מקבילים, כמוmutti ודה צ'קו, עולים –כ-7 ש"ח.
דורון קימלוב, מנכ"ל חברת "תומר", ציין כי השקת המותג משקפת את האסטרטגיה של "תומר" לאורך השנים: להביא לישראל מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים במחירים נוחים והוגנים.
לאריזות הפסטה בולטות על המדף והן משדרות את מה שפסטה טעימה ואיכותית מסמלת - משפחתיות ושמחה. כל סוג של פסטה מוצע באריזה בצבע שונה. סקרים מראים שהפסטה מהווה מרכיב עיקרי בתזונת ילדים ובני נוער בקרב משפחות רבות בישראל, ובבתים רבים מקובל להכין ולתבל את הפסטה ביחד, פעילות התורמת לגיבוש המשפחתי.
שוק מוצרי הפסטה מגלגל בישראל כ-220 מיליון ש"ח בשנה, והוא עומד על 4 ק"ג צריכה שנתית ממוצעת לנפש. שיעור הצמיחה של השוק עומד על כ-8% בשנה.
השקת הסדרה החדשה של מוצרי LA PASTA תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות (באמצעות משרד הפרסום "4"), תחת הסיסמה: "הטעם רומא, המחיר ברלין", המשקף את היתרון המרכזי של המותג החדש – חוויית איכות וטעם במחיר שווה לכל נפש.
אודות חברת "תומר":
חברת תומר הוקמה בשנת 1983, ומשווקת יותר מ-1000 מוצרי מזון במגוון רחב של קטגוריות, ובהן: קונפיטורות ומעדני פרי, פסטה, מיצים ונקטרים, שימורי פירות וירקות, שימורי דגים, רטבים, תרסיסי שמן, תה, צנימים, קוסקוס, ממרחים, טורטיות, דגני בריאות, תבשילים להכנה מהירה, חמוצים ועוד.

תאריך:  28/12/2014   |   עודכן:  28/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל אוברמן
מפעל "אוכל ביתי ניר עציון" הוא הראשון בארץ שהחל לייצר טונה בשקיות מיוחדות - המקנות לדג טעם טרי ומראה רענן
יעקב אברמוביץ
התאמת הפלטפורמה של MobileIron למערכת ההפעלה החדשה תאפשר לארגונים יכולות ניהול ואבטחה של כלל המכשירים בארגון, עליהם מותקנות גרסאות שונות של אנדרואיד, ממקום אחד ובצורה אחידה
רותי מדלעי
הצמרת העסקית הגיעה לחלוק כבוד למשפחת אלעזרוב עם השקת מותג תכשיטי היוקרה. בתפריט - קוקטייל חגיגי, תצוגת אופנה של פריטי לבוש ויטנג' ושחקן מפורסם אחד בשם - יהודה לוי אשר נמצא בקשרים טובים עם המשפחה
מרטין בוקסדורף
בכל שנה עולה יותר ויותר כמות הרכבים בכבישים בישראל וכן הגודש בדרכים כתוצאה מכך. הנסיעה בכבישי ישראל הופכת לבלתי נסבלת. יש להוסיף לכך, את הגורם האנושי, הנהג הישראלי, אשר בהתנהגותו אינו מוסיף למצב אלא גורע
מרטין בוקסדורף
הרי מקום איכותי לא באמת צריך פרסום. בבית אבות איכותי, הלקוחות/ המטופלים מגיעים אליו לבד. ההמלצות רצות בין המשפחות של המטופלים וכולם מבינים את הבעיה הזו ויודעים שהמלצה חמה של אדם שיש קרוב משפחה מאושפז, שווה הרבה מאוד כסף. הרבה יותר מאשר כל דבר אחר.,
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il