חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון משנת 1983, מרחיבה בימים אלה את סדרת המוצרים תחת המותג LA PASTA –מותג פרימיום חדש שהשיקה לאחרונה בשוק מוצרי המטבח האיטלקי. תחת המותג מושקים בימים אלה ברשתות, לקראת חג השבועות, 12 מוצרים חדשים, בהם: קנלוני, לזניה, ניוקי, רטבים לפסטה בטעמים שונים, שימורי עגבניות ומחית עגבניות.
המוצרים החדשים מצטרפים לסדרת מוצרי הפסטה האיכותית שהושקה לפני מספר חודשים עם השקת המותג.
היקף ההשקעה בהרחבת סדרת המוצרים של LA PASTA, כולל עלויות פיתוח, שיווק ופרסום מוערך בכ-850 אלף שקל.
לדברי דורון קימלוב, מנכ"ל החברה, מוצרי LA PASTA, אשר פותחו בשיתוף עם חברת מזון איטלקית מובילה, יתחרו במותגי הפרימיום של המטבח האיטלקי בארץ, תוך שהם מציעים מוצרים איכותיים ביותר במחירים אטרקטיביים לצרכן, הזולים בכ-35% מהמוצרים המקבילים. פיתוח המותג "לה פסטה" משקפת את האסטרטגיה של החברה לאורך השנים: להביא לישראל מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים במחירים נוחים והוגנים.
מחירים לדוגמא: הרטבים לפסטה של LA PASTA יימכרו ב-15 שקל בלבד לצנצנת של 680 גרם, לעומת כ-13 ש"ח לצנצנת 400 גרם של ברילה. אריזת קנלוני של "לה פסטה" במשקל 250 גרם תעלה 8 שקל ואריזת דפי לזניה במשקל 500 גרם תעלה 10 שקל, לעומת אריזות מקבילות של ברילה ואוסם פרפקטו, המוצעות ב-13 ש"ח לקנלוני של ברילה, ו-14 ש"ח ללזניה של אסם פרפקטו. מוצרי עגבניות (כגון – עגבניות חתוכות במיץ עגבניות ועגבניות שלמות מקולפות) ימכרו ב-5.5 ש"ח בלבד לקופסא של 400 גרם, לעומת מוצרים מקבילים של mutti המוצעים ב-7 שקל.
שוק מוצרי הפסטה ומוצרי המטבח האיטלקי בישראל מוערך בכ-350 מיליון ש"ח בשנה. מנכ"ל החברה, דורון קימלוב, צופה כי עם הרחבת סדרת מוצרי LA PASTA תתפוס "תומר" נתח של כ-10% אחוזים מהשוק בשנתיים הקרובות עם גידול של כ-20% אחוזים במחזור המכירות של החברה, לכ-140 מיליון שקל עד סוף שנת 2015.
מוצרי LA PASTA ישווקו ברשתות מגה, רמי לוי, יוחננוף, מחסני השוק, סופר ברקת, טיב טעם.