X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
פרסומות למזון מהיר בטלוויזיה משפיעות לרעה על ילדים
▪  ▪  ▪
מגרה [צילום: לירון אלמוג/פלאש 90]

חוקרים מזהירים כי פרסומות ל"מזון מהיר" גורמות לתחושת רעב אצל ילדים, שמצידם מנדנדים בלי סוף להוריהם, שמיותר לציין שחלקם "נשברים" בסוף, לקנות להם את מוצרי המזון הלא בריאים הללו. יתרה מכך, אכילת מזון מהיר נתפסת אצל ילדים רבים כמקור הנאה ובילוי.
בין התגובות ששמעו החוקרים מהילדים שלקחו חלק במחקר שערכו היו של ילד שאמר שהוא מרגיש שהמזון המהיר "ממכר", ומאחר שסיפר שכשראה פרסומת לפיצה רצה "ללקק את המסך".
ממצא מפתיע הוא שהילדים גילו דווקא מודעות וידענות בנושא של מזון בריאותי, אך סיפרו כי הפרסומות המשודרות בטלוויזיה מפתות אותם להעדיף דווקא מזון מהיר.
העלייה בשיעור ההשמנה בקרב ילדים היא תופעה מדאיגה בשנים האחרונות במיוחד לאור העובדה שידוע כי ילדים הסובלים מהשמנה הופכים למבוגרים עם אותה בעיה, שמעלה את הסיכון לבעיות בריאותיות קשות.

תאריך:  05/07/16   |   עודכן:  05/07/16
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחקר: "פרסומת לפיצה והם מלקקים את המסך"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש לאסור את הפרסומות הללו
טלויזיה רעה  |  6/07/16 20:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ציד הפילים הנרחב באפריקה מביא לכך שרבים מעדרי הפילים מאבדים את הנקבה המנהיגה    אל החלל נכנסות פילות צעירות מן המקובל בעבר    החשש: אובדן המידע שאוצרות הפילות הבוגרות יוביל להישרדות נמוכה יותר של עדרי הפילים
איציק וולף
חמש שנים לאחר ששוגר מכדור-הארץ נכנס ג'ונו למסלול הקפה סביב כוכב הלכת המרוחק צדק    כל הקפה תימשך 53 ימים    באוקטובר יאיצו מדעני נאסא את מהירות הלווין וכל הקפה תימשך שבועיים
יפעת גדות
חוקרים גילו כי השאלה מתעוררת כבר בגיל שלוש
יפעת גדות
יוצרים דימוי של אהבה ובכך משפיעים שלא במודע על פעולות מחשבתיות במוח וגורמים לנו להמשך יותר לבני הזוג שלנו
ענבל בר-און
סבר פלוצקר, בטורו ב"ממון" בידיעות אחרונות, עוסק במוח היהודי, שאיננו מה שהיה פעם    וגם בבנקאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il