X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
הבלוגר פול ולדמן מגיע למסקנה חריפה במיוחד במאמר בוושינגטון פוסט: טראמפ היתל בליבת הבוחרים שלו
▪  ▪  ▪
יותר ממלכתי? [צילום: AP]

"כמה זמן יקח למעמד הבינוני הלבן להבין שדונלד טראמפ הוליך אותם שולל?", שואל הבלוגר פול ולדמן במאמר המתפרסם (יום ד', 23.11.16) בוושינגטון פוסט. לקבוצה הזאת היה תפקיד מרכזי בנצחונו המפתיע של טראמפ, ואנשיה הלכו אחריו בזכות שורה של הבטחות, ובראשן: יצירת מקומות עבודה והרחקת מהגרים.
אלא שטראמפ הולך וחוזר בו משורה של הבטחות והצהרות. למשל: בעימות השני הוא הבטיח לכלוא את הילרי קלינטון; עכשיו הוא אומר שאפילו לא יפתח בחקירה נגדה. עוד דוגמא: טראמפ של הקמפיין יצא בחריפות נגד היוזמות בתחום התחממות כדור-הארץ; טראמפ המנצח אומר שהוא מוכן לשמוע דעות שונות בנושא. לצד זאת יש לציין, כי יש הבטחות מרכזיות שטראמפ חוזר עליהן, ואותן ולדמן לא מזכיר, כגון הפרישה מהסכם הסחר הטרנס-פסיפי.
התחזית של ולדמן היא, שגם ההבטחות המרכזיות למעמד הביניים הלבן יילכו ויתמסמסו. הוא טוען, שהממשל המתגבש והרוב הרפובליקני בקונגרס מתכוונים ללכת לקראת וול סטריט והחברות הגדולות (העליות החדות בבורסה בניו-יורק בשבועיים האחרונים מוסברות בין היתר על-רקע הציפייה להורדת מס החברות), וזאת בניגוד להבטחה שאמריקה תחזור לידיהם של האזרחים מן השורה.
ולדמן מגיע למסקנה חריפה במיוחד: אם אתה שייך לאלו שהלכו בהתלהבות בעקבות טראמפ, הוא כותב, "ויש לך טיפת שכל בקודקודך, אתה מגיע למסקנה שהכל היה בלוף. עבדו עליך. כאשר אתה צעקת 'תכלאו אותה!' [את קלינטון], הוא צחק על כך שאתה כזה תמים. בזמן שאתה חלמת שיהיה לך נציג בחדר הסגלגל, הוא חלם על הדרך בה ינצל את זה כדי להתעשר עוד יותר. הוא עוד לא הושבע - וכבר מתברר שכל מה שאמר לך היה שקר".
כאמור, זוהי מסקנה קיצונית מאוד שכרגע אין לה אחיזה במציאות. טראמפ שב מאז נצחונו על כמה מהבטחותיו הבולטות, כגון גירוש מהגרים שביצעו עבירות והשקעות עתק בתשתית (עוד סיבה לעליות בבורסות). יהיו שיאמרו שטראמפ מתחיל לגלות את האחריות והממלכתיות הנדרשים מן התפקיד, כשם שיהיו מי שיטענו - כמו ולדמן - שהוא בכלל לא התכוון לאף מילה שאמר לפני 8 בנובמבר. רק מה שיקרה אחרי 20 בינואר יוכיח מי צדק.

תאריך:  24/11/16   |   עודכן:  25/11/16
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"עבדו עליך"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אם זה כל כך הזוי,
יוסי א.  |  24/11/16 09:40
2
כל דרך להכות ביהודי - טובה... ל"ת
דוסטוייבסקי  |  24/11/16 10:06
3
והיה ואתה צודק מר לוין:
רון ה.  |  24/11/16 14:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב
איציק וולף
הנשיא האמריקני הנבחר נפגש עם עורכי וכתבי הניו-יורק טיימס    הצהיר כי ישמח להיות זה שיביא להסכם בין ישראל לפלשתינים    הסביר שלא ימנה תובע מיוחד נגד הילרי קלינטון כי הוא "לא רוצה לפגוע בקלינטונים" ומשום שהילרי קלינטון "סבלה הרבה"
אריאל י' לוין
עמידרור: האתגרים הצפויים לטראמפ הם רבים, ואיש לא יודע מה תהיה המדיניות העתידית של הממשל שלו    מגן: במסגרת אתגרים הצפויים לו, על טראמפ להתמודד עם רוסיה, כאשר היא קובעת עובדות בשטח ומחזקת את כוחה
מתי דוד
בארה"ב, התקשורת תמכה וניבאה ניצחן לקלינטון והפסד לטראמפף, בתוצאה קרה ההפך, טראמפ ניצח קלינטון הפסידה    בישראל, התקשורת תמכה וניבאה ניצחון של השמאל, בתוצאה קרה ההפך, נתניהו ניצח
נפתלי גוטמן
לאחר ניצחונו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית, רבים טענו שהעיתונים והסוקרים צריכים חשבון נפש    האמת היא שהם צריכים לבצע עבודה מקצועית
אהוד פרלסמן
אחרי שחזיתי שמי שיזכה ברוב הקולות בארה"ב יהיה הנשיא, וטעיתי, ואחרי שהימרתי על ניצחונו של טראמפ, וצדקתי, מוצגת במאמר השוואת התחזיות למציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il