1 |
|
|
|
|
|
|
זה אתה שלא יודע חשבון. יש 1440 דקות ביממה(24×60)שהן 86,400 שניות. מחלקים 86,400 במספר ההמראות - 4500 - ומקבלים שיש המראה בכל 19.2 שניות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חשבון |
|
|
|
- צודק ל"ת |
|
לא ראיתי שזה משיקגו בלבד | 30/01/17 08:58 |
|
|
|
2 |
|
|
כל הנוסעים המתמידים ביננו יודעים שגודל חברת התעופה לא קובע.
אכן, במקומות בהן חברה מסוימת שולטת ביד רמה (לדוגמא יונייטד בלוס אנג׳לס או אמריקן במיאמי), לפעמים מצטמצמות האפשרויות.
אך כל אימת שניתן, עדיף לא לטוס יונייטד, וכיון שכך, עדיף להמנע מכל חברות התעופה האמריקאיות.
לכאורה, הצוות שם ״לבטחון״ הנוסעים, אך חס וחלילה אם יקרה משהו. נסו, לדוגמא, את כל הדיילות בגילאים המאד מתקדמים, שבשל הוותק הנצבר, יוצא שהן משרתות דוקא במחלקות הראשונות. אם חס וחלילה קורה משהו, מהן לא תבוא הישועה.
ככלל, השרות ביונייטד נוראי, ואי אפשר לתרץ את חוסר השרות בגודל החברה. בסין, בטיסה של שעה במחלקה ראשונה מגישים ארוחה חמה שלמה, עם אופציות מכאן ועד להודעה חדשה. בארה״ב, גם בטיסה של חמש שעות (מחוף לחוף או מחוף להוואי), במטוסים בהם רק שתי מחלקות, עדיף להצטייד במקדולנדס טרם עולים לטיסה (במחלקה ראשונה).
שרות נוראי. מחירים בשמיים. הטבות הולכות ופוחתות, הולכות ונעלמות.
כן, יש לי מלאי של מיילים (נקודות של נוסע מתמיד) ביונייטד. לך הצלח להשתמש באלו. לא בזמן או בנתיב שאתה רוצה, אלא אם כן תהיה הרפתקאן.
נזכר אני בטיסה מישראל ללוס אנג׳לס. ההצעה של יונייטד היתה דרך אדיס אבבה, עם המתנה של כ-19 שעות שם. המשך דרך אירלנד ללוס אנג׳לס. מחלקת עסקים. אמרתי, ״לא תודה.״
סיפורים מצמררי שיער יש למכביר. אם יש אפשרות - המנעו מלטוס בחברות האמריקאיות.
(למעונינים לדעת על אל על: בהזדמנות אחרת.)
|
|
כתובת IP: |
173.196.154.234 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארי בוסל |
|