X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
דמיטרי פסקוב דוחה את הטענות בדבר התערבות רוסית לטובתו של טראמפ ואומר שארצו אינה מתערבת בענייניהן של מדינות אחרות מכנה את הטענות "היסטריה והשפלה-עצמית"
▪  ▪  ▪
קיליסאק. "עשה את עבודתו" [צילום: קליף אואן, AP]

אנשי צוותה של הילרי קלינטון נפגשו עם שגריר רוסיה בארה"ב בזמן הקמפיין לנשיאות - אומר דובר הקרמלין. ההודעה באה על-רקע תחילת השימועים בקונגרס בנוגע למגעים דומים שקיימו אנשיו של דונלד טראמפ.
ועדת המודיעין של בית הנבחרים תתחיל את השימועים ב-20.3.17, ובין היתר יופיעו בפניה ראשי ה-CIA, ה-FBI, בסוכנות לביטחון לאומי וקודמיהם.
העיתון דיילי טלגרף מצטט (יום ג', 14.3.17) את דמיטרי פסקוב, דוברו של הנשיא ולדימיר פוטין, שאמר בתחילת השבוע, כי ארה"ב שקועה בהיסטריה ובהשפלה-עצמית סביב הטענות להתערבות רוסית בבחירות. הוא יצא להגנתו של השגריר סרגיי קיסליאק, שפגישותיו עם מייקל פלין גרמו לפיטוריו של האחרון מתפקיד היועץ לביטחון לאומי.
"זוהי עבודתו", אמר פסקוב. "הוא דיבר על יחסים דו-צדדיים, על מה שקורה בארה"ב, כך שנבין זאת טוב יותר בארה"ב. זה מה שקורה בכל העולם". לדברי פסקוב, גם חברים מצוותה של קלינטון נפגשו פעמים רבות עם קיסליאק ואמר: "יש הרבה מומחים בפוליטיקה, אנשים שעובדים בצוותי חשיבה שמייעצים להילארי או שמייעצים לאנשים שעובדים עבור הילארי". הוא לא פירט ולשכתה של קלינטון לא הגיבה על הדברים. תומכיה של קלינטון, מציין העיתון, יטענו מן הסתם שהבעיה לא הייתה בפגישותיו של פלין עם הרוסים, אלא בכך שהוא הסתיר אותן.
לדברי פסקוב, מוסקבה מוטרדת בשל ענן החשד שהוטל עליה. "מאוד מוזר לנו שנעשית לרוסיה דמוניזציה שכזו ואנחנו מאוד מצטערים על כך", הוסיף בראיון לרשת CNN. "באופן בלתי צפוי, אנחנו נמצאים במצב בו רוסיה הפכה לסיוט מבחינת ארה"ב. אתם משפילים את עצמכם כאשר אתם אומרים שמדינה אחרת יכולה להתערב. ארה"ב היא המדינה החזקה ביותר בעולם, עם מסורת פוליטית יציבה מאוד מאוד - ואתם אומרים שמדינה אחרת יכולה להתערב בקלות ולהשפיע בקלות על תהליך הבחירות? זה פשוט בלתי אפשרי".
פסקוב הצהיר, כי רוסיה מעולם לא התערב ולעולם לא תתערב בענייניה של מדינה אחרת, אם כי אישר שפוטין מרוצה מנצחונו של טראמפ. "המועמדת קלינטון הייתה שלילית למדי, כאשר הכריזה שרוסיה היא הרע העיקרי, האיום העיקרי", הסביר. "את מי היית מעדיף - את מי שאומר שרוסיה היא הרע, או את מי שאומר שיש לנו חילוקי דעות אבל הבה נמצא נקודות של הסכמה?".
לדברי פסקוב, המגעים הראשונים עם טראמפ היו מבטיחים למדי, אך כעת מוסקבה מאוכזבת מתגובותיו של ממשל טראמפ. עוד אמר, כי פוטין לא יעלה מיוזמתו מול טראמפ את נושא הסנקציות שהטילה ארה"ב על רוסיה בעקבות פלישתה לקרים. נכון לעכשיו אין מועד לפגישה בין שני הנשיאים, אם כי שניהם ישתתפו בפגישת G20 בהמבורג בחודש יולי.

תאריך:  14/03/17   |   עודכן:  14/03/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנשי קלינטון נפגשו עם שגריר רוסיה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הדמוקרטים כמו הסמול הישראלי
דן ה  |  15/03/17 01:19
2
הדמוקרטים חושבים כירקות כי
הגוי..  |  15/03/17 13:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות יומן עולמי
איתמר לוין
השבועון דר-שפיגל משרטט את האסטרטגיה של הקנצלר לקראת פגישתה עם הנשיא: מאמץ למצוא בסיס משותף, במיוחד בנושאי חוץ, ונכונות לצאת למלחמת סחר אם וושינגטון תכריז עליה
איתמר לוין
אישה ממוצא אינדיאני טענה שדובר הבית הלבן, שון ספייסר, השיב לה בצורה גזענית כאשר פנתה אליו בצורה גסה בחנות בוושינגטון - אך אפשר לתת לדבריו גם פרשנות שונה
איתמר לוין
וול סטריט ז'ורנל מסביר מדוע אינטל משלמת 15.3 מיליארד דולר תמורת החברה הישראלית: היא לא רוצה להישאר שוב מאחור במרוץ לטכנולוגיות החמות הבאות
איתמר לוין
המדינה מתכננת להשיק שבעה איזורי סחר חופשי חדשים - שישלשו את מספרם הכולל
איתמר לוין
פייננשל טיימס מספק מבט מעמיק אל הצמרת הדיפלומטית של רוסיה, בה קשרים אישיים ממלאים תפקיד מרכזי ומתגלים קשיים בהחלפת המשמרת הוותיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il