X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
200 מיליון רווקים [צילום: נג האן גואן, AP]
כסף או אהבה?
צ'יינה דיילי ביקש מגולשיו בסין ומחוצה לה להביע את דעתם: מה חשוב יותר במערכת יחסים - הכסף או האהבה? הדעות מנוגדות ואינן תלויות בהכרח בהרגלים תרבותיים

בסין חיים 200 מיליון רווקים, ומחקרים מלמדים שאחת הסיבות לכך היא שחלק מהנשים מציבות רף כלכלי גבוה לבחירת בני זוגן. העיתון צ'יינה דיילי ביקש השבוע מגולשיו - בסין ומחוצה לה - להביע את דעתם: האם כסף הוא גורם משמעותי בזוגיות?
גולש מאוסטרליה: יש הבדל תרבותי בין סין לאוסטרליה. אנחנו לרוב בלתי תלויים כלכלית בהורינו כבר בגיל 18, בעוד בסין ההורים ממשיכים לתמוך בילדיהם. באוסטרליה אנחנו יכולים לבחור את בן הזוג שאנחנו אוהבים, בלי להביא בחשבון את המצב הכלכלי של ההורים; המצב בסין הוא הפוך. לכן, בסין מקובל להתחתן בשביל הכסף, בעוד שבאוסטרליה מתחתנים מאהבה.
גולשת מארה"ב: אני נכנסת למערכת יחסים רק מתוך אהבה. אני לא זקוקה לכספו של איש. אחיה כקבצנית ולא אתפשר על העיקרון הזה. אני ארצה מישהו בחיי משום שארצה אותו - לא משום שאזדקק לכסף שלו. אי-אפשר לקנות אותי ואני גאה בזה!
גולש מסין: כסף לא יכול לקנות הכל, אבל הוא חיוני לזוג שחי ביחד. בחברה של היום, האהבה לא תשרוד בלי הכסף. אז אל תדברו על אהבה אם אתם חסרי אמצעים.
גולשת מיפן: לאנשים שונים יש בחירות שונות. אם את חושבת שהאהבה תגרום לכם אושר, פשוט תרוויחי כסף עם האדם העני. אם את חושבת שכסף יותר חשוב, פשוט תתחתנ עם אדם עשיר ואז תוכלי להיות רק עקרת בית.
גולש מסין: זה לא מפתיע שבנות בודקות את המצב הכספי של החברים שלהן לפני שהן מתחתנות, ורבות לא יחשבו להתחתן עם החבר בגלל שמצבו הכספי גרוע. עם זאת, חתונה עם חבר עשיר לא מבטיחה נישואין מאושרים. עם זאת, עדיין חשוב לבדוק עד כמה הם מאוהבים.
גולשת מסין: אני לא חושבת שכסף הוא סיבה לבחור מאהב. הדרישה הבסיסית שלי היא שהוא יאהב אותי מכל הלב ושהוא יהיה אדם מעורר השראה; זה הכל. מדוע להעדיף כסף על פני אהבה? גם אני יכולה להרוויח כסף. מדוע אני צריכה לבקש ממנו להילחץ ולהרוויח יותר?
גולשת מסין: המשפחה שלי תמיד קיוותה שאתחתן עם בחור נחמד, הגון ושמרוויח הרבה. בשנה שעברה פגשתי מישהו והתחתנתי איתו, למרות שהיה לו מעט מאוד כסף. אם יש כסף ואין אהבה, היחסים לא יצליחו. הכסף עלול להיעלם, אז מה יישאר כסיבה לאהבה? אם אין הרבה כסף אבל יש אהבה, אתם יכולים להישאר ביחד ואולי לעשות כסף ביחד.

תאריך:  12/04/17   |   עודכן:  12/04/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 In Love / Inlove
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות יומן עולמי
איתמר לוין
הסערה סביב ההורדה בכוח של נוסע מטיסת יונייטד מפנה את תשומת הלב לתופעת כרטוס-היתר ולסמכויות חברות התעופה. טיים הופתע לגלות, שכל העסק היה חוקי לחלוטין
איתמר לוין
הלבנות הון מסכנות גם את המדינות המאפשרות לכספים מלוכלכים להיכנס אליהן - מזהיר מאמר המתפרסם בניו-יורק טיימס. ויש גם שתי הצעות מעשיות לצמצום התופעה
איתמר לוין
שני מומחים אמריקניים בכירים אומרים שאת המתרחש בסוריה יש לראות כחלק ממדיניות רחבה של רוסיה, המבקשת לראות עד להיכן תוכל להרחיק לכת מול ממשל טראמפ
איתמר לוין
הפרלמנט האירופי הבהיר לבריטניה שהיא לא תוכל להשתמש בסעיף 50 ככלי משחק טקטי - אבל מה יקרה אם הציבור הבריטי באמת ישנה את דעתו?
איתמר לוין
דוד רשלין, העומד בראש עירייה קטנה על חוף הים התיכון, מנהל את הקמפיין של מארין לה-פן לנשיאות צרפת - וגם מדגים מה יקרה אם מפלגתו תשלוט במדינה
רשימות נוספות
19% מהסלולריים - מזויפים  /  איתמר לוין
האסטרונאוט ג'ון גלן מת בגיל 95  /  איציק וולף
סיבות להדיח את טראמפ  /  איתמר לוין
שוק האג"ח רותח  /  איתמר לוין
הכומר מאוהב (וגנב)  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il