X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
גארי אברנת'י, מו"ל ועורך של עיתון באוהיו, כותב בוושינגטון פוסט בעד דונלד טראמפ – וגם מסביר מדוע דווקא מי שאינם מסכימים איתו, שולחים לו את התגובות המעודדות ביותר
▪  ▪  ▪
להבין את מקור המשיכה [צילום: איוון ווצ'י, AP]

  • גארי אבנרת'י הוא המו"ל והעורך של העיתון טיימס-גאזט המתפרסם בעיר הילסבורו שבמדינת אוהיו. את הטור הבא, שהופיע בוושינגטון פוסט, הוא כתב בגוף ראשון – וכך גם מובאים כאן עיקרי הדברים.
התגובות המספקות ביותר שאני מקבל בדוא"ל, בטלפון ובמכתבים אינם מהקוראים שמסכימים אתי, אלא מאלו שאינם תומכים בנשיא דונלד טראמפ ואומרים שהמאמרים שלי גורמים להבין טוב יותר את אלו שכן תומכים בו. למשל: "הליברל הח"מ רוצה להבין טוב יותר את הפרספקטיבה של הצד האחר, מתוך תקווה שניתן יהיה לגשר על הפער בפוליטיקה האמריקנית, משום שנראה שההקצנה הקוטבית לא תחזיק מעמד זמן רב".
או: "בתור מישהו שלא הצביע בעד דונלד טראמפ וסבור שהעובדה שרבים כן עשו זאת היא מפחידה, אני מנסה להבין את מקור המשיכה שלו". ותגובה שלישית: "תודה על מאמרך בוושינגטון פוסט. הוא נוגע לשאלות רבות שהיו לי, 'פתית שלג אליטיסטי מהחוף המזרחי', לגבי תומכיו של טראמפ. אנחנו תוהים האם ומדוע אנשים עדיין תומכים בנשיא".
הכותבים הללו ודומיהם רוצים באמת ובתמים להסביר לי מדוע אני טועה. אבל אנשים מכל קצווי הקשת הפוליטית רוצים להבין את אלו שבקצה השני שלה. הרצון הזה להבין, עומד בניגוד מוחלט לתיאורים שאנחנו מקבלים מתחנות טלוויזיה רבות מדי. הצופים יודעים בביטחון שתוכניות מסוימות יתארו את טראמפ בצורה הנוראה ביותר, ואחרות יתמכו בו בצורה עיוורת – וכולם יסכימו שזה לא-אמריקני.
אני לא תמים. יש אנשים שפשוט שונאים את טראמפ ושאין להם כל עניין ששנאתם תיעלם, ואני חושש מהם. אני יודע שהשנאה זורמת גם בכיוון ההפוך. אבל בהתבסס על עשרות התגובות שקיבלתי, רוב האמריקנים עוסקים בניתוח מעמיק יותר מאשר ההצגה הבומבסטית של תחנת טלוויזיה זו או אחרת.
אני מכבד כל מי שנוטל חלק בתהליך הפוליטי. לא תראו אותי כותב על "אמריקנים אמיתיים" או על "פתיתי שלג ליברליים". העיתון שלנו תמך בטראמפ ואני ממשיך לתמוך בו. בתור מי שלקח הפסקה מעיתונות ועבד 15 שנה בפוליטיקה, אני מבין את המשחק. אני אוהב את העובדה שטראמפ משנה את המשחק, שהוא פועל בדרך של "בלגן מאורגן". השיטה המעופשת שלנו וההליכים המושחתים חייבים להשתנות.
אני סבור שחלק ניכר מהיחס השלילי כלפי טראמפ נובע מכך שהוא מפריע לממסד, לשתי המפלגות ולתקשורת – שכולם הכינו במשך לפחות שנה חגיגות לכבודה של המפקדת העליונה הראשונה. טראמפ קלקל את זה והם אינם מרוצים.
אני אמשיך לייצג כמיטב יכולתי את האנשים והאיזורים הממשיכים לתמוך בנשיא שנראה לרבים כה מסתורי, ומפעם לפעם אגע בנושאים אחרים שאולי יסייעו להבין את האנשים, ההשפעות והנושאים בארץ טראמפ. רבים מאיתנו לעולם לא יסכימו בנושאים פוליטיים, אבל אם ננסה יותר להבין זה את זה – נגיע למסקנה שדעותינו דומות הרבה יותר מכפי שנדמה לנו, ושהמשותף לנו רב על המפריד. זה נכון אפילו בקרב אלו התומכים בהתלהבות או מתנגדים בהתלהבות לנשיא דונלד ג'יי טראמפ.

תאריך:  04/08/17   |   עודכן:  04/08/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשל טראמפ
איתמר לוין
יוג'ין רובינסון, כתב ובעל טור בכיר בוושינגטון פוסט, טוען שלבתו של הנשיא אין השפעה של ממש על המתרחש בבית הלבן - וששהותה שם רק מזיקה למדינה ולה עצמה
איתמר לוין
לפחות שלושה אישים שמינה דונלד טראמפ למשרות בממשלו חייבים 50,000 דולר כל אחד לרשות המיסים    המצב אינו שונה מאשר בממשלים קודמים, אבל טראמפ הבטיח "לייבש את הביצה בוושינגטון"
איתמר לוין
מספר חנויות המכולת ברחבי ארה"ב נמצא בירידה מתמדת, מה שעלול להוות אסון לכפרים מרוחקים ולעיירות קטנות. תקציב 2018 של טראמפ צפוי להקשות עוד יותר
איתמר לוין
אנתוני סקרמוצ'י סיים את תפקידו לאחר שבועיים    הצליח להביא להדחת ראש סגל הבית הלבן - אך מחליפו, ג'ון קלי, דרש שסקרמוצ'י יהיה כפוף אליו
איתמר לוין
ראש הסגל החדש, ג'ון קלי, חייב להביא את טראמפ לשנות את סגנונו ולהתגבר על הדינמיקה המשפחתית השוררת בבית הלבן - סבור פייננשל טיימס
רשימות נוספות
כישלון לטראמפ בביטול אובמהקר  /  איתמר לוין
צעד ראשון לביטול אובמה-קר  /  איתמר לוין
טראמפ נגד סשנס: מפגין חולשה רבה  /  איתמר לוין
המורשת של רוי קוהן  /  איתמר לוין
"לא יסבול אידיוטים וטיפשים"  /  איתמר לוין
בית המשוגעים  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il