X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
70% ממכירות הנדל"ן של קבוצת טראמפ מאז נבחר למועמד לנשיאות, היו לנאמנויות שלא ניתן לדעת מי עומד מאחוריהן הרווחים זרמו לנאמנות שמנהלים בניו של הנשיא עבורו
▪  ▪  ▪
רוב הרכישות - בלאס-וגאס [צילום: תומס וולף]

מאז נבחר דונלד טראמפ למועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, מכרו חברות שבבעלותו לפחות 32 נכסי יוקרה בשווי של 20 מיליון דולר לישויות (בעיקר נאמנויות) המסתירות את העומדים מאחוריהן – מעלה תחקיר מתמשך של העיתון USA Today. השאלה מי רכש את הנכסים עשויה לעניין את התובע המיוחד בפרשה הרוסית, רוברט מולר, לנוכח האפשרות שבין הרוכשים העלומים מצויים גורמים רוסיים, אומר העיתון (13.8.17).
USA Today, אחד משלושת העיתונים הנפוצים ביותר בארה"ב, מציין שהתחקיר עודנו בעיצומו. צוות הכתבים שלו ממשיך לעקוב אחרי העסקות של קבוצת טראמפ, באמצעות נבירה אין-סופית במסמכים פומביים בארה"ב ומחוצה לה, ואף מבקש מן הקוראים למסור לו מידע. נכון לעכשיו, 70% מהמכירות הן לחברות מסוג זה, לעומת 4% בלבד בשנתיים שקדמו למועמדותו של טראמפ.
בבעלות קבוצת טראמפ 430 דירות ובתים בשווי של 250 מיליון דולר. מאז הבחירות נמכרו לפחות 30 מהם ב-33 מיליון דולר, לרוב לחברות עלומות. הרווחים מן המכירות זרמו לנאמנות אותה מנהלים בניו של הנשיא, דונלד טראמפ ג'וניור ואריק טראמפ. הנשיא עצמו הוא הנהנה היחיד בנאמנות זו. בניגוד לנשיאים קודמים, טראמפ רק התנתק מניהול עסקיו, אך לא העבירם לנאמנות עיוורת אלא לניהולם של בניו.
Intrinsic Real Estate Holdings LLC. נאמנות זו רכשה דירה בלאס-וגאס בחודש יוני ב-276,000 דולר. החברה הוקמה רק ימים אחדים קודמים לכן בלאס-וגאס בידי דייוויד פלאט. כתובתה היא תיבת דואר ודירה סמוכה, שנרכשה גם היא בידי נאמנות. כתובתו הרשומה של פלאט עצמו היא בקליפורניה.
Venture Magic LLC. רכשה דירה בלאס-וגאס ב-295,000 דולר בחודש מאי. את הנאמנות הקימה חברה באותו שם, בבעלותו של שו-לינג הואנג. כתובתה היא תיבת דואר; מספר הטלפון שמסר הואנג אינו מחובר.
LeBlanc Investments LLC רכשה דירה בלאס-וגאס ב-510,000 דולר בחודש מאי. את הנאמנות הקימה חברה באותו שם שבבעלותו של המנתח מארק לטלייר מאריזונה. כתובתה זהה לזו של נאמנות נוספת שהקים לטלייר.
2 L Nevada LLC. נאמנות זו רכשה בחודש אפריל שתי דירות בלאס-וגאס תמורת 260,000 דולר כל אחת. כתובתה הרשומה היא תיבת דואר בקנדה, המשמשת גם חברה למריחואנה רפואית. שיחת טלפון לחברה נענתה בידי בריאן לוויג, המפעיל אתר אינטרנט שמרני בקנדה, אשר הסביר שהרכישה באמצעות נאמנות נעשתה על-פי ייעוץ מקצועי.
Black Tulip Organization. חברה זו עומדת מאחורי ארבע נאמנויות, אשר קנו ארבע דירות בלאס-וגאס – שתיים אשתקד ושתיים באפריל השנה (האחרונות תמורת 225,000 דולר כל אחת). נשיא הקבוצה הוא בנואה ברטמן, שרכש כמה נכסים מקבוצת טראמפ בשנים האחרונות. בשבוע שעבר רכשה הקבוצה נכס נוסף בלאס-וגאס, תוך שימוש בנאמנות נוספת.
Victoria Harbor Investment LLC. נאמנות זו רכשה שתי דירות בלאס-וגאס במארס ובאפריל, תמורת 240,000 דולר כל אחת. מסמכי ההתאגדות שלה מציינים שני מנהלים: וואנג'ואן הואן ו-היוואן שו. הכתובת היא תיבת דואר שכורה; שיחות למספר הטלפון של הנאמנות לא נענו.
LAT Homes LLC ו-Author Homes LLC. את שתי הנאמנויות הללו הקים הסופר המצליח סוביר צ'וודהורי והן רכשו בחודש אפריל שני בתים בלוס אנג'לס תמורת 6.2 מיליון דולר. לדבריו, הרכישה נעשתה בצורה כזאת משום שאינו רוצה שיידעו שהוא הרוכש.
Fashion Drive LLC. רכשה דירה בלאס-וגאס בחודש ינואר ב-639,000 דולר. הכתובת הרשומה שלה היא משרד דואר בניו-יורק. הבעלים הוא רופא הכאב איוון אנטונביץ.
LV Hotel Group LLC. נאמנות זו רכשה דירה בלא-וגאס ב-250,000 דולר בדצמבר אשתקד. כתובתה היא בדירה השייכת לסטיבן טינג-טאר וו; שיחות לטלפון שלו לא נענו.
SNJ Properties LLC. רכשה דירה בלאס-וגאס ב-450,000 דולר בדצמבר שעבר. מסמכי הרישום הובילו לכתובתם של סטיבן וסוזן אירווין בלונג איילנד.
100 CPS Realty Inc.. נאמנות זו אחראית לרכישה הבודדת הגדולה ביותר: דירה במנהטן ב-2.5 מיליון דולר בדצמבר 2016. מסמכי ההתאגדות של החברה אינם אומרים מי בעליה. תחקירני העיתון הגיעו את אנה אסי בוונקובר שבקנדה, שאמרה שעורך דינה טיפל בניירת.
Cape Point LLC. עוד רכישה יקרה במיוחד: 1.5 מיליון דולר תמורת שטח בבניין במסלול גולף השייך לקבוצת טראמפ בנובמבר שעבר. המנהל היחיד בחברה אינו בן אדם אלא חברה אחרת. כתובתה של החברה האחרת מובילה לאנתוני אלוסי מקליפורניה, שחתם על המסמכים כסגן נשיא החברה וגם כסוכן שלה.
Milan Investment Limited Corp.. חברה זו השקיעה את הסכום הגדול ביותר: 3.1 מיליון דולר ברכישת 11 דירות בלאס-וגאס ביולי ובאוקטובר 2016. תחקירני העיתון נזקקו לעבודת ניירת ורגליים ארוכה בניסיון לאתר את העומדים מאחורי החברה. כמנהליה נרשמו ג'וּן שו וקי הואנג, אך העיתון לא הצליח לעלות על עקבותיהם בשום כתובת שמסרו.
YA8816 LLC. נאמנות זו רכשה באוקטובר שעבר שתי דירות בלאס-וגאס תמורת 250,000 דולר. היא נרשמה חודשיים לפני כן ומנהליה הם פרנסס אגוינלדו וסטיבן יאנג מניו-יורק.

תאריך:  14/08/17   |   עודכן:  14/08/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עסקי נדל"ן עלומים של קבוצת טראמפ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות יומן עולמי
איתמר לוין
וושינגטון פוסט מנסה לתאר את דמותו של קים ג'ונג און - משימה קשה מאוד לנוכח העובדה שלא יצא מארצו ולא נפגש עם מנהיגים זרים מאז שנת 2010
איתמר לוין
רומן אברמוביץ' ואשתו דאשה ז'וקובה הודיעו על כוונתם להתגרש - ומאחר שמדובר באוליגרך בשווי של 7 מיליארד ליש"ט, ייתכן שאלו יהיו הגירושין היקרים ביותר בתולדות בריטניה
איתמר לוין
הסנאטור רב ההשפעה טען שטראמפ אינו מבין כמה קשה להזיז דברים בקונגרס - וטראמפ הגיב בהתקפה נזעמת בטוויטר. בכך הוא מסתכן בעימות עם בעל ברית שיהיה חיוני בהמשך דרכו של הממשל
איתמר לוין
מוסדות פיננסיים בוול סטריט שילמו קנסות עתק על התנהלותם שהובילה למשבר החמור ביותר מאז השפל הגדול – ובכך קנו למעשה, בכספו של הציבור, את חרותם של מנהליהם
איתמר לוין
ארה"ב מנסה ללא הצלחה מזה למעלה משני עשורים להפסיק את תוכנית הגרעין של קוריאה הצפונית. ייתכן שלשונו התוקפנית במיוחד של טראמפ דווקא מהווה יתרון בהקשר זה
רשימות נוספות
קושניר: לא הייתה קנוניה  /  איתמר לוין
עו"ד של טראמפ הונה נזקקים  /  איתמר לוין
ירידה חדה בדימוי של ארה"ב  /  איתמר לוין
מועמדי הצללים  /  איתמר לוין
קנו רחוב בסן פרנסיסקו  /  איתמר לוין
אלכוהול ומדרכות בדובאי  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il