X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
כללים של האיחוד האירופי שייכנסו לתוקף בחודש מאי הבא יחייבו הסכמה מודעת של לקוחות לשמירת מידע שלהם, כתנאי לשיווק דיגיטלי שיכוון ישירות אליהם
▪  ▪  ▪
כולנו מוסרים מידע [צילום: ג'ון ראו, AP]

השיווק המודרני בנוי במידה רבה על היכולת לאתר את הלקוח הפוטנציאלי בהסתמך על מיקומו והיסטוריית הגלישה שלו – מה שמעורר חששות כבדים לפגיעה בפרטיות. כללים חדשים שנקבעו בבריטניה עומדות לשנות את המצב – מדווח דיילי טלגרף.
את המידע העצום שאוגרות החברות, אנו לרוב מוסרים מרצוננו – מציין העיתון. זה יכול להיות באמצעות אפליקציות המצביעות בכל רגע נתון על מקום הימצאנו, זה יכול להיות באמצעות ניטור חיפושים און-ליין, זה יכול להיות באמצעות מעקב אחרי הפייסבוק והאינסטגרם. החברות והמשווקים טוענים, ששימוש במידע זה מאפשר להם להציע טוב יותר את שירותיהם ושעקב כך הלקוחות מרוצים יותר. חלקם אף אומרים, שזהו בדיוק סוג הפרסום והשיווק שרוצים הלקוחות במאה ה-21 – כזה שמכוון ישירות לצרכיהם וחוסך להם זמן של חיפוש.
אלא שהגולשים והמטלפנים לא תמיד יודעים מה המשמעות של המידע שהם מוכנים לחלוק, מציין העיתון, והם לא גם תמיד יודעים שביכולתם לצמצם את כמות המידע הנאגרת לגביהם. מאחר שהבעיה המרכזית היא חוסר מודעות, המצב ישתפר כאשר ב-25.5.18 ייכנסו לתוקף התקנות של האיחוד האירופי בנוגע להגנת מידע. תקנות אלו יבהירו כיצד נעשה שימוש במידע, וחברות שיפרו אותן יהיו צפויות לקנסות גבוהים במיוחד.
כיום טוענות החברות, שהלקוחות מסכימים לאיסוף המידע בכך שאינם מתנגדים לאיסופו. לפי התקנות החדשות, יהיה צורך באישור פעיל של הלקוח – אשר יסמן ריבוע מתאים או יבחר באפשרות "I Accept" – כדי שניתן יהיה לאגור את המידע. מי שירכוש מידע מצד שלישי, יהיה חייב לוודא שהוא הושג כחוק. מי שיפר את התקנות, עלול להיקנס ב-4% ממחזורו העולמי – ואצל חברות כמו פייסבוק, מדובר במאות מיליוני דולרים.
דיילי טלגרף צופה, שהתקנות החדשות ישפיעו על כל עסק המפרסם ומשווק ברשת. למשל: חנות אופניים יכולה כיום לאתר לקוח שהתעניין בדגם מסוים ולבשר לו שהוא הגיע; מהשנה הבאה יהיה לקבל את אישורו לשמור את הפרטים שהוא מוסר אוטומטית (דרך ה-cookies) ברגע שהוא נכנס לאתר שלה. יש החוששים שמגבלות אלו יביאו חלק מן העסקים לחפש פרצות ולעקוף אותן, אך אחרים משיבים, כי פיתויים כאלו היו ויהיו תמיד, ואם הלקוח ניצב במקום הראשון בסדר העדיפויות של העסק – איש לא ינסה לעקוף כדי לעקוב.

תאריך:  23/08/17   |   עודכן:  23/08/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביטולו של המופע "נורייב" בבולשוי הוא רק תסמין למאבקים שמתחוללים לא רק על תרבותה של רוסיה, אלא גם על דמותה. אקונומיסט מסביר, שמאבקים אלו מוכיחים שרוסיה אינה מופע של איש אחד
איתמר לוין
התחממות כדור-הארץ עלולה לגרום עד סוף המאה לכך שמאות מיליוני בני אדם בהודו, פקיסטן ובנגלהדש יחיו בעומס חום העלול לסכן את חייהם - מזהיר מחקר חדש
איתמר לוין
הוצאת הספרים הוותיקה ביותר בעולם הסכימה למנוע את הגישה מסין ל-300 מאמרים בכתב-העת היוקרתי China Quarterly, כדי שסין לא תחסום אותה לחלוטין
אריאל י' לוין
טראמפ הודיע על שליחת כוחות נוספים לאפגניסטן, דבר שזוכה גם לתמיכת הצבא. אולם מדובר בסיוע נקודתי, שלא בהכרח יביא לניצחון על הטליבאן ולפתרון בעיות המדינה
איתמר לוין
השירות החשאי כבר חצה את תקרת השכר והשעות הנוספות של 1,100 מהסוכנים המאבטחים את הנשיא ומשפחתו - בין היתר בשל נסיעותיו המרובות לאחוזותיו מחוץ לוושינגטון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il