X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
מצעד המנחים המרוויחים הכי הרבה

79 מיליון לד"ר פיל

במקום השני: אלן דג'נרס עם 77 מיליון דולר שני המובילים שותפים בהכנסות מפרסומות בתוכניות שלהם ומפיקים תוכניות נוספות
▪  ▪  ▪
פיל. מכרה זהב [צילום: AP]

בשנת 2013 הציע פיל מקגרו – ד"ר פיל – לכתב-העת פורבס: "בואו נשים לב וניצור הערכות ומסקנות מבוססי נתונים על מיהו מי". הנה נתון חשוב על הפסיכיאטר שהפך למארח טלוויזיה: בשנה שעברה הוא הרוויח 79 מיליון דולר, נתון המציב אותו בראש רשימת ההכנסות של מנחי טלוויזיה בעולם – מדווח כעת פורבס.
90% מההכנסות היו שכרו הישיר של ד"ר פיל וחלקו בהכנסות מהפרסומות המשודרות בזמן תוכניתו. היתרה באה מחלקו כמפיק בתוכניות "הדוקטורים" ו"הפר" של רשת CBS לצד נאומים והופעות פומביות אחרות. "אם אתה מושך קהל ספציפי כמו ד"ר פיל, זה מכרה זהב" – אומר פרופ' לס רוס מאוניברסיטת סירקוז. "אם ד"ר פיל לא ימשוך אימהות עקרות בית, הוא לא יהיה בעסק".
עשרת המנחים המובילים בעולם השתכרו יחדיו 462.5 מיליון דולר בין יוני 2016 ליוני 2017; מדובר על שכר ברוטו, לפני מיסים ועמלות סוכנים. במקום השני ניצבת אלן דג'נרס עם 77 מיליון דולר. במקומות הבאים: ריאן סיקרטס (58 מיליון דולר) וג'ודי שיינדלין (השופטת ג'ודי, 47 מיליון דולר). "כולם מותגים חזקים מאוד והקהל שלהם מאוד סומך עליהם. המלצות מצד מקור מהימן תמיד נמצאות בראש הרשימה כאשר בודקים מה מושך מפרסמים", מסביר פרופ' אדם קליין מאוניברסיטת קולומביה.
אלן דג'נרס הצליחה גם היא לקבל נתחים מההכנסות מפרסומות ומהכנסות נוספות של הרשת. היא גם מפיקה במספר תוכניות אחרות, יש לה מיזם דיגיטלי משלה, היא פיתחה את המשחק הפופולרי לטלפונים סלולריים Hands UP, השיקה שורה של קווי מוצרים ועוד. הכנסותיה של אלן יגדלו עוד יותר השנה, לאחר שתשודר תוכנית הסטנד-אפ בת השעה שלה ברשת נטפליקס, הצפויה להכניס לה 20 מיליון דולר.
חשבון הבנק של סיקרטס תופח בזכות הכובעים הרבים שהוא חובש: מגיש רדיו, מארח טלוויזיוני, מפיק סדרות ריאליטי, מעצב בגדי גברים ונואם מבוקש. השופטת ג'ודי ממשיכה למשוך, בגיל 75 ואחרי 22 עונות, למעלה מ-9 מיליון צופים ולשמור במשך 1,100 שבועות רצופים על מעמדה כתוכנית בית המשפט הנצפית ביותר.
בצמרת הרשימה מצויים גם שני מגישים שמרניים בולטים: שון האניטי (36 מיליון דולר) וביל אוריילי (37 מיליון דולר). אוריילי, שפוטר מרשת פוקס ניוז בשל סדרה של הטרדות מיניות בעטיין שילם עשרות מיליוני דולרים, ממשיך לארח פודסקט וסדרות דיגיטליות שהוא מפיק בעצמו. לעומת זאת, נעדרים מהרשימה כמה מגישים בולטים של תוכניות אירוח בשעות הבוקר ובשעות הלילה המאוחרות – אבל גם להם לא צריך לדאוג. מאט לאואר, קלי פיפה, רובין רוברטס, ג'ורג' סטפנופולוס, מייגן קלי, סטיבן קולבר וג'ימי קולבר – כולם השתכרו לפחות 15 מיליון דולר בשנה האחרונה.

תאריך:  09/11/17   |   עודכן:  09/11/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות יומן עולמי
איתמר לוין
רק 26% מהציבור הבריטי סבורים שראש הממשלה תגיש עסקה טובה עם האיחוד האירופי    לראשונה מזה שנה: רוב לסבורים שלבריטניה יהיה גרוע יותר מחוץ לאיחוד
איתמר לוין
נשיא ארה"ב מבקר בבייג'ינג במשך ארבעה ימים, והיומון הרשמי מציב בראש סדר היום את הסחר ההדדי ואת חצי-האי הקוריאני - לצד "היכרות עם ההיסטוריה והתרבות של סין"
איתמר לוין
בלי לנין לא היה היטלר, ובלי היטלר - המאה ה-20 הייתה שונה לחלוטין. ההיסטוריון סימון סבאג-מונטיפיורי מצביע גם על האירוניה שביחס הרוסי למהפכה
איתמר לוין
בעקבות הביקורת הקשה על סכומי המס הנמוכים שהיא משלמת והידוק החוקים באירלנד, מצאה אפל פתרון: היא העבירה חלק ניכר מפעילותה למקלט המס באיי התעלה
אריאל י' לוין
יירוט טיל תימני, התפטרות ראש ממשלת לבנון, מאסרים בצמרת, מותם של בכירים – זהו היבול של הממלכה בסוף שבוע אחד. מה שמתרחש בריאד משפיע על המזרח התיכון כולו, כותב הפרשן הבכיר אישאן ת'רור בוושינגטון פוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il