X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
אחד ממשתמשי טוויטר ביקש לשמוע על כוכבים וידוענים טובי לב העוזרים לסובבים אותם. הוא קיבל 6,400 תגובות ומתוכן בחר דיילי מייל את המיטב
▪  ▪  ▪
ויליאמס. "הנחמד ביותר והרחום ביותר" [צילום: AP]

בימים בהם שורה ארוכה של דמויות הוליוודיות מרכזיות מואשמות ואף מודות בהטרדות מיניות ומעשים מגונים, נעים וגם חשוב לדעת שיש כוכבים רבים המנצלים לטובה את מעמדם. כמעט כל כוכב פעיל בתחומי הפילנטרופיה, בין אם בתרומות ישירות ובין אם בסיוע לגופים התנדבותיים. דיילי מייל ריכז ציוצים על שורה של כוכבים שעשו גם יותר מזה, וזכו לסיפורים אסירי תודה.
הכל החל ביוזמה של מנוי אחד, שכתב: "אם למישהו יש 'האשמות' נחמדות נגד ידוען – גם זה יהיה נהדר. האם שחקן ידוע נותן מתנות טובות לחג המולד", כתב – וגרר 6,400 ציוצים עם אין-ספור סיפורים כאלה. הנה אחדים מהם.
אמה ווטסון. כוכבת "הארי פוטר" מונתה ב-2014 לשגרירת רצון טוב של האו"ם, וזה לא הכל. "חברה שלי כתבה שיר על אמה ווטסון והמורה שלנו לאנגלית שלחה לה אותו (אמה למדה בבית הספר שלנו). כאשר היא ביקרה שוב בבית הספר, היא נכנסה לכיתת הביולוגיה שלנו ולקחה את החברה שלי כדי להודות לה".
קת'י בייטס. השחקן מאט בראונגר סיפר על אירוע משעשע כאשר הופיע לצידה של השחקנית הבריטית הידועה: "פעם, כאשר קראתי את התסריט שלי, היא נקשה על כתפי. 'תוציא את הראש שלך משם ותסתכל עלי עובדת; אולי תלמוד משהו' – והלכה. היא קרעה אותי מצחוק. מלכה!".
דני דה-ויטו ואשתו ריי פרלמן. דה-ויטו ידוע בטיפים הנדיבים שהוא משאיר. משתמש אחד צייץ: "דני דה-ויטו נתן לי טיפ של 120 דולר כדי להוביל שני ארגזי יין לדירתו". השחקנית מארה וילסון סיפרה שבני הזוג הזמינו אותה להתארח אצלם כאשר אימה עברה ניתוחים בשל מחלת הסרטן.
מריסקה הגריטיי. רבקה אוברהולט צייצה על כוכבת "חוק וסדר": "היא דואגת לכולם על הסט. ראיתי אותה מציעה עזרה לכל מי שהיה מצונן".
סטיב בושמי. לין האריס סיפרה: "הוא תמיד מתחפש בליל כל הקדושים ונותן ממתקים בביתו בברוקלין".
רובין ויליאמס. "הוא היה הידוען הנחמד ביותר והרחום ביותר שהכרתי. ראיתי אותו במו עיני מאיים לכסח בריון אחד שהטריד חסר בית".
אווה לנגוריה. "התמחיתי על הסט שלה כאשר הייתי בת 20. היא תמיד זכרה אותי ושאלה כיצד ההתמחות שלי מתקדמת", צייצה קימבלי ריי מילר.
שרה סילברמן. "צייצתי פעם לשרה סילברמן שאין לי כסף ללכת להופעה שלה ושבמקום זה קראתי את הספר שלה. היא ענתה שהכניסה אותי לרשימה למופע. אשתי-לעתיד ואני הלכנו יחד למופע. אני מקווה שהיא יודעת כמה זה היה חשוב לי; בכיתי מרוב אושר".
מישל פייפר. "היא בילתה פעם אחר צהריים ארוך אתי, דרשה לראות תמונות ולשמוע סיפורים על התינוק החדש שלי, וסיפרה סיפורים על הילדים שלה. היא נתנה לי טיפים בהורות ורשימה של מקומות בלוס אנג'לס ללכת אליהם כאשר הוא יגדל".
רוברט דה-נירו. קשאנה צייצה: "רוברט דה-נירו החזיק בשבילי את הדלת במשך עשר דקות כדי שאוכל להכניס עגלת ילדים".
קיאנו ריבס. דיאנה ג'וי סיפרה: קיאנו ריבס מוותר באופן קבוע על חלק משכרו כדי שניתן יהיה לתת בונוסים לאנשי הצוות בסרטים שלו".

תאריך:  15/11/17   |   עודכן:  15/11/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות יומן עולמי
איתמר לוין
חברות אנרגיה נמצאות על הכוונת של האקרים, אך נכון לעכשיו קשה מאוד לבצע מתקפות מוצלחות נגדן. בשל כך עלולות מתקפות הסייבר הבאות להתמקד בשחקנים קטנים יותר
איתמר לוין
מתקפות הסייבר עדיין לא מספיק מתוחכמות בשביל לאיים על חייהם של חולים, אבל הסיכון הולך ונעשה מוחשי ככל שיותר מכשירים פועלים בצורה אלחוטית
איתמר לוין
מתקפות הסייבר על המגזר העסקי הולכות ומתרחבות, וכך גם הנזקים שהן גורמות. למרות ההבדלים הניכרים בין החברות, יש מה שכולן יכולות לעשות בתגובה
איתמר לוין
סרטון מצויר בן שש דקות מלמד את ילדי בריטניה כיצד להתגונן בפני מתקפת טרור - אחרי שהמבוגרים קיבלו הסבר כיצד לנהוג בעת מתקפה בבית מלון
אריאל י' לוין
ריצת המרתון השנתית של ביירות היא המקום בו שמים בצד את הפוליטיקה – אבל השנה היא הפכה לזירה בה כולם מתאחדים בקריאה "תחזירו לנו את ראש הממשלה שלנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il