X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
אמזון והעיתון USA Today מציגים את רשימת המתנות הפופולריות ביותר לחג המולד. לצד משחקי וידאו חדישים, היא כוללת במפתיע גם כמה פריטים שלא היינו חושבים שיהיו להיט בשלהי 2017
▪  ▪  ▪
גם הם ברשימה [צילום: AP]

חודש דצמבר הוא כידוע שיא עונת הקניות לפני החגים במדינות המערב, והעיתון USA Today - אחד משלושת הנפוצים ביותר בארה"ב – רוצה גם הוא להרוויח ובדרך קצת יוצאת דופן. מחלקת השיווק של העיתון הכינה יחד עם אמזון את רשימת 18 המתנות המבוקשות ביותר בענקית הקניות המקוונות, ורכישה של אחד הפריטים דרך הקישורית ברשימה שמפרסם העיתון תעניק לו עמלה. העיתון מדגיש, כי הרשימה הוכנה במנותק לחלוטין מהצד המערכתי שלו.
גם בלא הצד העיתונאי-שיווקי יוצא הדופן שלה, הרשימה מעניינת מהצד הכלכלי-העסקי שלה. היא מראה גם מהם המוצרים שאמזון מבקשת לקדם בצורה האגרסיבית ביותר מבין מאות אלפי המוצרים שהיא משווקת, וגם מהווה איתות למוצרים המבוקשים ביותר בארה"ב – סוג של ביצה ותרנגולת, אם תרצו. הנה כמה מן הפריטים המופיעים בה, ואשר חולקו לקטיגוריות של משחקים וצעצועים, סרטים וטלוויזיה, מוצרי אלקטרוניקה, ספרים (זוכרים שכאן הכל התחיל?), משחקי וידאו ותקליטורים.
מכונת תפירה אישית אמדאו. מפתיע, אבל גם בעידן של משחקי טלוויזיה ומחשב – רבים קונים את הצעצוע החשמלי הזה, המאפשר לתפור כל דבר, מכפתורים ועד בגדים.
מהו המ"ם שלך. זהו משחק לבוגרים, המתאים ל-20-3 משתתפים המנסים לכתוב את המ"מים המצחיקים ביותר למצבים המוצגים להם וצוות של שופטים בוחר את המנצחים.
וונדרוומן. למעריציה של גל גדות – עוד נקודת ציון: הסרט מספר אחת ברשימת מתנות חג המולד של אמזון. החברה אפילו מציינת את שמה כמקדם מכירות.
ספיידרמן: החזרה הביתה. גיבורי העל ממשיכים להיות שוברי קופות. בסרט הזה מככבים טום הולנד ומייקל קיטון.
אמזון אקו ואקו דוט. שניים מהמכשירים האלקטרוניים הפופולריים ביותר בסוף השבוע של חג ההודיה. הם מאפשרים גישה למגוון עצום של מוזיקה וטלוויזיה, מזג אוויר, חיפוש, שיחות ומסרונים, תאורה ועוד ועוד.
הארי פוטר והאסיר מאזבקאן: הגירסה המאוירת. חשבתם ששגעון הארי פוטר הסתיים? תחשבו שוב. האיורים של ג'ים קיי מביאים את הספר לחיים ומנגישים אותו גם לקוראים צעירים יותר.
יומנו של חנון: החופשה. הכרך ב-12 בסדרת הלהיטים של ג'ף קיני שכבשה את העולם. הספר זמין בכל פורמט אפשרי: כריכה קשה, כריכה רכה, אלקטרוני (קינדל) ואודיו.
סופר מריו לנינטנדו. המשחק הקלאסי של נינטנדו חוזר בהתאמה לגירסת הסוויץ' של הווידאו, וכולל דמויות חדשות, ממלכות חדשות ומהלכים חדשים. הוא כל כך פופולרי, עד שכרגע הוא אזל במלאי של אמזון ואמור לחזור בקרוב.
פלייסטיישן 4 סלים. הגירסה החדשה של קונסולת המשחקים מגיעים עם שלט אלחוטי ויכולה להתחבר לאינטרנט למשחקים און ליין.
רפיוטיישן. אלבומה החדש ביותר של טיילור סוויפט כולל את הלהיטים האחרונים של כוכבת הפופ.
אבי רואד. תאמינו או לא – האלבום הקלאסי של החיפושיות סוגר את הרשימה עם הפקה מחודשת משנת 2009. הוא זמין גם בקלטות אודיו, MP3 ותקליטורים.

תאריך:  06/12/17   |   עודכן:  06/12/17
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון  גל גדות / Gal Gadot
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
חניאל פרבר
ונשאלת השאלה: מדוע קבעו את חג החנוכה דווקא "לשנה אחרת" (שנה לאחר נס הניצחון של המכבים ונס פך השמן) ולא קבעו זאת חכמי הדור מיד באותה שנה?
יפעת גדות
איתן קלינסקי
אני כותב מתוך חרדה, שעלול לפקוד אותנו מה שאירע לבית החשמונאים    מתוך ספר המקבים אנו למדים על הסתאבות בית החשמונאים    מצער וכואב שהנהגה חשמונאית, שליקטה סביבה איכרים ופשוטי עם למאבק הרואי לחרות דתית ולגירוש שלטון זר, עלתה על שרטון ההסתאבות
ארי בוסל
חג ההודיה יכול ללמדנו לא רק על תהליכים הקורים בעצם ימים אלו, כי אם גם על אמריקה של פעם בהשוואה להיום
יפעת גדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il