X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
ריבוי המועמדים במפלגה הדמוקרטית והאפשרות להתמודדות מול טראמפ במפלגה הרפובליקנית, יובילו להוצאות חסרות תקדים על פרסום טלוויזיוני - צופה פייננשל טיימס
▪  ▪  ▪
הפעם הוא ישקיע בפרסומות
"במילה אחת: מעניין"
איתמר לוין, ניו-יורק
ג'ון הריסון, המנהל 8,000 עובדי בתחומי המדיה והבידור ברשת ארנסט אנד יאנג, אופטימי: לתקשורת הכלל-ארצית תמיד יהיה מקום, התקשורת המקומית תתן מענה ייחודי, והעיתונים ימצאו את הדרך לצאת נשכרים מן המדיה החברתית
לרשימה המלאה

נמשכים לכוח
איתמר לוין, ניו-יורק
דיקן בית הספר לעיתונות באוניברסיטת קולומביה, סטיב קול, מדבר על הפוליטיזציה של התקשורת, תוכניות הלימודים והסטודנטים, ועל עתיד בו חברות הטכנולוגיה הגדולות יתחילו לייצר תוכן
לרשימה המלאה

הכביש, לא החוקה
איתמר לוין, ניו-יורק
קייל פופ, עורך כתב העת לעיתונות באוניברסיטת קולומביה, סבור שהתקשורת האמריקנית צריכה לשנות את נקודת המבט המרכזית שלה. הבעיה העיקרית היא של העיתונים המקומיים
לרשימה המלאה

ערוצי הטלוויזיה בארה"ב תולים תקוות גדולות במאבק על הנשיאות בשנה הבאה, כאשר במפלגה הדמוקרטית מצטייר מרוץ רב-משתתפים ובמפלגה הרפובליקנית ייתכן שתהיה – בניגוד למסורת – התמודדות מול דונלד טראמפ. בשיחות עם משקיעים בשבועיים האחרונים, מנהלי הרשתות דיברו על סכומים "עצומים", "היסטוריים" ו"ענקיים" שיושקעו בפרסומות השנה ובמיוחד בשנה הבאה – מדווח פייננשל טיימס.
בעלי ערוצים מקומיים עודם חוגגים את הזינוק בהכנסות בשל בחירות האמצע בנובמבר שעבר: 3.1 מיליארד דולר, עלייה של 50% לעומת בחירות האמצע ב-2014. "פוליטיקה הפכה להיות ההצגה הטובה ביותר בעולם", אומר סטיבן מרקס מרשת סינקלייר, הצופה שבשנה הבאה יישפך הכסף כמעט ללא מגבלות.
חלק מן המועמדים כבר מתחילים בצורה חסרת תקדים לשלם מקדמות כדי להבטיח את מקומם בלוח השידורים – למעלה משנה לפני תחילת הבחירות המקדימות בשתי המפלגות. "כאשר כסף מפרסומי בחירות לנשיאות נכנס כבר עכשיו, זה אומר שבשנה הבאה הוא יישפך", אומר הילטון הוואל, יו"ר רשת גריי. הוא צופה, כי הדמוקרטים לא יחזרו על הטעות של 2016 ולא יזניחו את הפרסום במדינות מתנדנדות כמו ויסקונסין ומישיגן, ואילו טראמפ לא יישען על מעמדו כידוען כפי שעשה בבחירות הקודמות אלא יוציא כסף על פרסומות.
לגבי טראמפ מסביר סטיב פסווייטר, מנכ"ל חברת קנטר-CMAG, המנתחת את ההוצאות על פרסום פוליטי: "יש הבדל גדול מאוד בין מועמד המתמודד על התפקיד לבין מועמד המבקש לזכות בכהונה נוספת. לכן אני חושב שטראמפ ינהל קמפיין שונה ויקר".
לצד הגידול בפרסום ברשתות הטלוויזיה הארציות והמקומיות, גדלה ההשקעה גם ברשתות הכבלים וכמובן במדיה החברתית. ההשקעה בפרסום ברשתות הכבלים הגיעה בבחירות האמצע ל-1.2 מיליארד דולר, ואילו במדיות הדיגיטליות – כולל גוגל ופייסבוק – היא זינקה ך-1.5-1.2 מיליארד דולר לעומת 250 מיליון דולר בלבד ב-2014. הפרסום בדיגיטל היווה אשתקד 22% מכלל הוצאות הפרסום, לעומת אחוז אחד בלבד ארבע שנים קודם לכן.
ההוצאות מתמקדות במקומות בהם צפוי מרוץ צמוד, מציין פייננשל טיימס. שלושה שווקים – אורלנדו, לאס וגאס ולוס אנג'לס – קיבלו כמעט עשירית מכלל תקציב הפרסום לפני בחירות האמצע. מדינות כמו איווה, בה מתקיימים הפריימריז הראשונים, תמיד זוכות לתקציבי פרסום נדיבים, אך התחזית היא שבשנה הבאה ייהנו מגידול גם מדינות אחרות בהן המרוץ יהיה צמוד, כמו אריזונה וג'ורג'יה.
מבחינת הצופים זה יהיה הרבה פחות מהנה, מעיר פסווייטר: "מרוץ הנשיאות יהיה זוועתי, ארוך, עקוב מדם ומכוער. כולנו נצטרך משקפי שמש חדשים כדי לאפשר לעיניים שלנו קצת מנוחה".

תאריך:  16/03/19   |   עודכן:  16/03/19
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב 2020
איתמר לוין
שורה של מדינות אימצו שינוי ולפיו האלקטורים שלהן יתחלקו בהתאם למספר הקולות ולא יינתנו כולם למנצח; יש צורך בתמיכה של נוספות כדי לכפות אותו
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il