אחד מתפקידיה של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הוא למנוע פרסום סמוי בערוצים המסחריים. לא פעם ניתן לראות אנשים לובשים חולצות מטושטשות, והכל כדי שלא להראות את הפרסומת הסמויה המופיעה עליהם. אלא שכאשר מדובר בפרסומת לאתר Ynet מקבוצת ידיעות אחרונות, מתכופפת הרשות השנייה בפני בעלי ההון.
במהלך שידור התוכנית הקומית, שהעונה הראשונה שלה מסתיימת הערב הוזכר השם Ynet לא פחות מ-10(!!) פעמים. לרשות השנייה זה נראה משום מה מובן מאליו לתת במה שכזו לאתר מסחרי, וכך היא מנמקת את אי-הפסילה בתגובותיה הרשמיות, כפי שנמסרו ל-News1 (ציטוט):
- דוברות הרשות השנייה: "האיזכור הוא אגבי וטבעי, ואינו חורג מגבול הסביר, ולפיכך אינו עומד בניגוד לכללים. אין כאן הפרה בשידור. ישנם מקרים ובהם אזכור גורם מסחרי נעשה באופן שיש בו צידוק תוכניתי, ובאופן המהווה חלק טבעי מסיפור העלילה. זהו המקרה כאן. לו היו ממציאים חברה פיקטיבית של פורטל חדשות באינטרנט, הצופה לא היה מבין במה מדובר. לפי הסיפור בפרק, הייתה כאן השתלשלות שנוצרה בגלל הפרסום של הידיעה באינטרנט, ולפיכך הנושא היה חלק טבעי מהעלילה".
- גתית לבנון, ראש אגף פרסומות ברשות השנייה: "צפייה בתוכנית מעלה כי במהלכה של התוכנית אוזכר באופן אגבי אתר Ynet. האיזכור וההתייחסות לאתר היו בהקשר תוכניתי מוצדק, ואף הוסיפו מימד אותנטי לסיפור העלילה. הרשות סבורה כי האיזכור, כפי שנעשה ובהקשר שנעשה, אינו עולה כדי חשיפה פרסומית אסורה".
איפה ואיפה כבר אמרנו?