X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העם היהודי חייב לנצח את הטרור ויכול לנצחו כליל. העוצמה האינטלקטואלית והרוחנית של העם היהודי, במלחמתו נגד הטרור, נמצאת בתורת ישראל. התנ"ך הוא המקור. התורה שבעל פה היא הביאור והפירוש. ההלכות גלויות ופשוטות להפליא.
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

איש מבצעים מיוחדים, נדרש לעמוד בתוכנית אימונים מפרכת פיסית וגם נפשית. בספר 'שם צופן: סנטינל', כותב המחבר מתיו דן, על הסוכן החשאי שכינויו ספרטן. זהו סוכן 6MI, שרות המודיעין החשאי, המקביל הבריטי למוסד הישראלי.
אחד מן המבחנים בתוכנית ההכשרה של ספרטן, הוא הסתננות בצניחה חפשית מגובה עשרים ושלושה קילומטרים להרים האולימפיים בוושינגטון, עם ערכת קשר והישרדות במשקל 40 ק"ג. לאחר הצניחה, הסוכן יוצא למסע רגלי באזור קשה לאורך שמונים קילומטרים במזג אוויר מקפיא, עד שיגיע לבית מבודד בו עליו להיפגש עם מדריך. הסוכן יתצפת על הבית הבודד במשך שש שעות. הוא לא יראה אף אחד. עליו לחדור אל הבית. מייד עם כניסתו לבית, הוא נתפס על-ידי צוות לוחמי טרור, אשר ירתקו אותו באזיקים, יכסו את ראשו בברדס, ישליכו אותו למשאית, בה יוסע במשך שעתיים, ייגרר לתוך בניין, יופשט למעט הברדס, יוכה ללא הרף, יאולץ להישאר בתנוחות מענות במשך שעות רצופות, ותוך כך ישמיעו רמקולים רעש לבן בעוצמה חזקה.
לאחר שתים עשרה שעות של עינוי ברעש לבן, יוסר הברדס מראשו, הוא יושלך אל הרצפה. המדריך יאמר לו שזה רק החימום. הוא יודיע לו שמעתה יכניסו לגוף הסוכן סמים, כדי לגרום לו לספר למדריכים את השם של האיש שהוא בא לפגוש. אחרי יום עם הסמים בגופו, כל מחשבה ואינסטינקט בגופו של הסוכן יצרחו לשחרר את המידע. אם יצליח הסוכן להחזיק מעמד עד היום השני, הוא יחשוב שיצא מדעתו. ביום השלישי ירצה הסוכן להרוג את עצמו. כדי לעבור את המבחן, יצטרך הסוכן להחזיק מעמד חמישה ימים.
לאחר הסיוט בן חמישה הימים האלה, כשהסמים כבר לא היו בצערכת הדם שלו, קיבל הסוכן רשות להתרחץ, להתגלח, וללבוש בגדים נקיים. אבל עדיין לא ירשו לו לישון. במקום זאת, הכניסו אותו למבחן העולה על כולם. הוא נכנס לכיתה שבה אדון מבוגר עמד ליד לוח גדול. הושיבו את הסוכן ליד שולחן כתיבה והשאירו אותו לבדו עם האיש המבוגר.
האיש המבוגר, מעבר לגיל פרישה, גבוה ורזה, לבוש בחליפה של מרצה באוניברסיטה. הוא מחזיק בידו חתיכת גיר. הוא צייר על הלוח שני עיגולים קטנים, האחד בצד השמאלי העליון והשני בצד הימני התחתון. האיש פונה אל הסוכן ואומר: אני יודע מניסיוני כאיש מבצעים בשטח, שכל העניין הפיזי הוא שום דבר בהשוואה למה שאתה יכול לעשות עם מוח. הוא הטיח את הגיר בעיגול התחתון, ומסמן "זה אתה". שוב הטיח את הגיר בעיגול העליון ומסמן "זה האיש שאתה רוצה לתפוס. האיש חייך ואמר: עליך לתפוס את אויבך תוך שימוש בשכל בלבד. אנחנו נראה מי הראשון שיתפוס את השני.
בארבע השעות הבאות ישחקו האיש המבוגר והסוכן בתרגיל התיאורטי, כשהמרצה מציב לסוכן מכשול אחר מכשול, מידע חדש, ואירועים לא צפויים, כשהסוכן מנסה לנסח תוכנית התקדמות כדי להגיע לעיגול העליון, לתפוס את האויב. בסופו של דבר, הצלחתו של הסוכן, היא סימון איקס על העיגול הגבוה. זו המשימה. עכשיו, עלינו לשאול האם זרועות הביטחון של מדינת ישראל, מצליחות לעמוד ביעד שלהן לחסל את הטרור הערבי והמוסלמי. תוך שימוש בשכל בלבד, כאשר הממד הפיזי הוא משני לממד השכלי. האם סימנו איקס על האויב ושמו טרור.
ניתן לומר שלא השגנו את הכרעת הטרור. לא פיזית ולא אינטלקטואלית. הטרור הערבי והמוסלמי למד אותנו היטב. הוא משתמש בחוק הישראלי, לטובתו. הטרור משתמש בבתי המשפט הישראלים ובמיוחד בבית המשפט העליון, לטובתו. הטרור משתמש בתקשורת הישראלית כחומר הרדמה חזק, בכדי להרדים את העם היהודי. הטרור משתמש בתקשורת הישראלית בכדי להעצים את הפחד, לעורר בהלה ופניקה, וליצור מציאות דמיונית כאילו הוא מנצח ובגדול. הטרור משתמש בצה"ל ובמשטרה כמגינים אנושיים מפני השמדתו. הטרור משתמש בחשמל ובמים ובכלכלה הישראלית בכדי לרכוש אמצעים ונשק להשמדת העם היהודי. הטרור משתמש באקדמיה הישראלית להצדקת מאבקו ולהתעצמות בדעת הקהל הישראלית והעולמית. הגיע הזמן להפסיק לשחק לידי הרשעים. הגיע הזמן לנצח ניצחון רוחני וטוטלי.
אם אכן, חפציי חיים אנחנו, ורוצים לנצח את הטרור כליל, זו חייבת להיות הגדרת היעד הברורה שלנו. לאחר מכן, אנו חייבים לעבור אל הממד האינטלקטואלי, לנצח את הטרור בממד הזה. לאחר מכן, ניתן לנצחו בממד הפיזי. העם היהודי חייב לנצח את הטרור ויכול לנצחו כליל. העוצמה האינטלקטואלית והרוחנית של העם היהודי, במלחמתו נגד הטרור, נמצאת בתורת ישראל. התנ"ך הוא המקור. התורה שבעל פה היא הביאור והפירוש. ההלכות גלויות ופשוטות להפליא. הן נקראות הלכות מלכים ומלחמותיהם, ונכתבו ברורות על-ידי הנשר הגדול, הרמב"ם.
את הטרור חייבים להפתיע על-ידי נחישות בלתי מתפשרת. זאת, באמצעות הגדרת העימות כמלחמה טוטלית עד להשמדה פיזית מוחלטת של המחבלים ושל מנהיגיהם ותומכיהם. על-פי הרמב"ם בהלכותיו, ועל-פי מורה נבוכים, הטרור חייב להיות מוכה באכזריות יוצאת מגדר הרגיל. כך הוא מסביר את המלחמה בעמלק. זו חייבת להיות מכה שתהיה טראומה לאויבי ישראל למשך מאות בשנים. רק כך ניתן לנצח את הטרור. אנו ההמשך של המכבים. אנו צאצאי החשמונאים. גבורת הקודש שלהם ושיטות הלחימה שלהם הם ההשראה לחנוכה ולניצחוננו הקרב ובא על אויבינו. ניצחנו וננצח. השם צבאות יילחם עימנו ויכרית את אויבינו כליל. רק לאחר מכן, יבוא שלום.

תאריך:  14/12/2015   |   עודכן:  14/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך מנצחים את הטרור?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כותרת מבטיחה ויומרנית
והתוכן לא ממש  |  14/12/15 14:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
שתי כותרות מזעזעות ב-ynet ובאתר האינטרנט של הארץ מצטטות לכאורה מדרי היועץ המשפטי לממשלה "להשמיע קול אחד בבית המשפט" ו"מותר לשנות תצהירים של עדים"
אברהם פכטר
דמוקרטיה היא סוג של שלטון ולא בהכרח דרך חיים. דמוקרטיה היא שלטון הרוב אבל במגבלות. דמוקרטיה היא אורח חיים שבו הרוב השולט, תוך שמירה על זכויותיו המיעוט, מכתיב את הדרך המדינית והביטחונית תוך שמירה על איזון בין גופי הממשל במסגרת העקרון הקלאסי של הפרדת רשויות. אבל יש גופים במדינה שלא מבינים
אורי שרגיל
אולי אתם לא יודעים אבל יש פתגם מדרשי האומר כי האלוהים ברא יצר הרע וברא לו תבלין    ובאותה נשימה, ברא את עם ישראל, והתבלין – פלשתינים
שמעון זיו
כל הצעקנים לא השקיעו אגורה במציאת המאגר אבל צועקים חמס. זליכה יוצא נגד "הרווח החזירי" כדבריו, איזה רווח לדעתו הם צריכים להרוויח? הוא עדיין לא פרט, והוא כבר הפך לכחלון הבא, אחרי אין עתיד וכולנו שהבטיחו הבטחות שווא
עמוס גלבוע
מאז 1920 ועד הסכם אוסלו היו לנו למעלה מ-1000 הרוגים בטרור הפלשתיני. לאחריו ועד לסיום האינתיפאדה השנייה היו לנו למעלה מ-1200 הרוגים, רובם בפיגועים המוניים כמעט בכל אתר ואתר בארץ. ל"מקוננים בעם" צריך לשנן את המובן מאליו: כאן לא שוויץ, ובהשוואה לעבר מצבנו הביטחוני כיום הוא הטוב ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il