X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
די למשחקים, עזה היא מדינה עם פרלמנט, צבא, בתי חולים וגבולות מכיוון שהיא מדינת אויב - יש להתייחס אליה כאל כזו: גבולות סגורים ללא מעברים וללא העברות אספקת כל צרכיהם מצידינו את בעיותיהם שיפתרו בעצמם, לא על סמך רצוננו הטוב
▪  ▪  ▪
לבנות הריסות [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

בשלה העת להכיר במציאות, ודי לרעיונות הווירטואליים שאם נדאג לשיפור מצבם הכלכלי של העזתים תירפה מצידם תרועת המלחמה ותיפסקנה ההצתות ושילוח הטילים. הגיע הזמן שנעמוד עם עיניים פקוחות נוכח המציאות: והמציאות היא שהחמאס, שנבחר בבחירות ברוב דמוקרטי, הוא שליט עזה. וכל נסיונותינו הנואלים וחסרי השחר להביא לכך שאש"ף יחזור לשלוט בעזה - אין להם שום סיכוי.
מדוע שלא נלמד ממה שהשיג המלך חוסיין המנוח כששלט 18 שנים בגדה? מכיוון שלא הגדיר את הגדה כחלק מממלכת ירדן, לא התיר לפתוח בה אפילו בית בד אחד בכל אותה תקופה, שום אוניברסיטה לא הייתה ולא נפתחה באותן השנים שבין 1948 ו-1967 כששחררנו את השומרון ויהודה. כתוצאה מהחלטותיו אלה, הייתה כל שנה הגירה שלילית מהגדה החוצה. עשרות אלפים עזבו מדי שנה את הגדה והיו לאזרחים מצליחים כלכלים בארה"ב, בקנדה ועוד. ברור שלכשנכיר בעזה כמדינה, ונאפשר לתושביה להגר ממנה דרך הים - לא תהיה כבר קיימת הבעיה הכלכלית שליבם של שוחרי הצדק בישראל ובעולם דווה בגללה.
אך לשם הבנת הנושא לעומקו זקוקים שם בממשלה לאנשים המבינים את מהות ההרכב השבטי של הערבים, שהוא הגורם מספר אחד אצלם. השבטים המובילים בגדה אינם כלל אותם השבטים המובילים בעזה. אין שום קשר ביניהם. ואת זאת יסבירו להם בממשלנו המומחים למזרחנות, ואולי אז, יראו את הדברים במשקפים הראויים.
והגיע הזמן להאמין לדבריהם ולהכרזותיהם של הערבים מכל צידינו, בפרט מצד העזתים: כל כוונתם היא אך ורק לחסל טוטאלית את ישראל. מה שלמעשה מתרחש כבר מאה ועשרים שנה ללא הפסקה. לא שלום ולא יונים. ולו היה המצב הכלכלי של עמם באמת בראש מעיניהם של מנהיגי החמאס, לא היו משתמשים בדלק, בחשמל, בבטון ובחומרי הגלם שאנו מעבירים להם מדי יום (במקום לבנות את ההריסות, ולהוסיף בעזרתם בתי ספר ובתי חולים) כדי לבנות את המנהרות, לייצר טילים ולהרחיב את תעשיית הנשק שלהם המכוון כנגד ישראל.
אין שום סיכוי כפי שאנו מדמיינים לעצמנו לשווא, שהעם בעזה, שלכאורה רובו שוחר שלום, יוכל לחסל את שלטון החמאס. בדיוק כשם שהמורדים בסוריה לא יכלו לרודן אסד, כך אין סיכוי למרד העם העזתי כנגד הרוצחים העומדים בראשו. שלטון הטרור בעזה מופנה לא רק כלפי ישראל, הוא גם דרך ההתייחסות חסרת הרחמים כלפי העם עצמו. כי הערבים מבינים רק כוח, כמו שאמרו חכמים.
מה שעומד לנו לרועץ הוא הלב הטוב והרחמן היהודי. ליבנו נכמר על הסורים, אלה שטבחו בנו בכל המלחמות ובאכזריות שאין לה גבולות. וכך גם נהגו כלפי שבויינו וכלפי אלי כהן הי"ד. בעוד אנו, עם לבנו הרך, מכניסים את הפצועים והרעבים אל בתי החולים בתוך ישראל, או משמשים כלי להעברתם לירדן כדי להצילם מהנוגש האכזר בן דתם ועמם. לא זו הדרך. אם אנו לא נישמר על חיינו ונעמוד על ביטחוננו - מי יעמוד לנו?
אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו. ולסיום: אל לנו לחטוא בהדרת כל יהודי ארה"ב ולהתייחס אליהם גרוע יותר מלגויים, כי כך רק נצמצם את מספרנו ואת כוחנו לשרוד לעתיד לבוא. יהודי תמיד יישאר יהודי. ולא משנה כמה הלכות הוא מקיים. זכרו את ציווי משה רבנו על כל העבריים שכבר התיישבו ממזרח לירדן ובגולן, וראו כי טוב. הוא ציווה עליהם לעזוב עד תום המלחמה את נשותיהם וילדיהם וכל רכושם הרב שעשו, ולהתיצב למלחמה על כיבוש הארץ. לכן כדאי לנו להיזהר ולא להפוך את ישראל כולה למדינת הלכה, שבניה אינם משרתים בצבא, חיים ע"ח חסדים, אינם יודעים מהו נשק וכיצד להגן על עמם ועל עצמם. כי בכך נהפוך לטרף קל ביותר לחיסול. ובל נשכח כי החמרה בדבקות בהלכות מביאה להתנערות מוחלטת של החילוניים מהציונות ומהרעיון הלאומי ולפיצול בעם. ולא לזה כיוון הנביא. שבת שלום.

תאריך:  29/07/2018   |   עודכן:  29/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להגדיר את עזה כמדינה
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
עליס !!!! דייייי !!!!!
אבנר צפוני  |  29/07/18 12:22
 
- אז אתה בעד או נגד? ל"ת
alice  |  29/07/18 16:37
 
- שוב סיפורי בדים
רפי לאופרט  |  30/07/18 20:57
 
- soלאופרט>אתה בעדorנגד?נמל בעזה ל"ת
ע_הראל  |  31/07/18 09:35
2
אני מציעה להתחיל בקטן ובאפשרי.
הגזמת לגמרי.  |  29/07/18 15:26
3
אךחמאס לא ירשה לאיש לצאת מעזה!
ע_הראל  |  30/07/18 16:23
 
- גםידידינו יוון&קפריסין מתנגדים
ע_הראל  |  31/07/18 09:25
 
- מיליוני מהגרים=מאפריקה>לאירופה
ע_הראל  |  31/07/18 19:43
 
- נראה לך שאפריקאים יהגרו לעזה
alice  |  1/08/18 20:39
 
- עזה=תחנת מעבר מאפריקה לאירופה!
ע_הראל  |  2/08/18 09:14
4
מדברי הגב' עליס משתמע דבר חמור
טאפש איבן שמוטי  |  30/07/18 22:15
 
- אם תרצה או לא - עזה היא חמאסטן
alice  |  1/08/18 20:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עומר כרמון
דיווח: שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התלונן במפגש של חברי סיעת "ישראל ביתנו" שראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסכל את הוראותיו לצה"ל לנקוט בפעולות קשות יותר נגד החמאס    לשכת נתניהו: "ידיעת סרק שקרית"
עומר כרמון
ארבעה שוטרים נפצעו בהר-הבית לאחר שמתפללים מוסלמים שיגרו לעברם זיקוקין בכינון ישיר    המשטרה סגרה את ההר לזמן קצר ובעקבות איומי הפלשתינים פתחה אותו מחדש    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן: "נמשיך לשמור על ריבונות ישראל בהר-הבית"
יוני בן מנחם
הפסקת האש בין ישראל לחמאס קרסה ביוזמת חמאס אשר רוצה להדגיש כי יילחם נגד ישראל עד להסרת המצור    ערכם של ההסכמים עם חמאס הוא בערבון מוגבל גם כשהוא מלווה בערבויות ממצרים, חמאס הוא שקובע כעת את כללי המשחק
מרדכי ליפמן
זו המציאות המוזרה שלנו, הוויה יומיומית שבה כל דיכפין קם ומוחה, קם ומתארגן    השמאל מפליא במיוחד לעשות בתחום הזה    מדוע? הסיבה המוחשית ביותר, הבסיסית ביותר, היא הזמינות הבלתי נסבלת של מימון נוח    נוח? כן, אבל רק לשמאל
מנחם רהט
בהיעדר יחסי ציבור טובים, נשכחת ה'אינתיפאדה הראשונה', לפני 89 שנה, בה נרצחו בחייתיות סדיסטית 133 יהודים חפים מפשע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il