X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: ביבי אל תפרוש רצח במשפחה קחו אחריות ולקינוח אישה היא לא רכוש
▪  ▪  ▪
נתניהו. פעילות משגשגת [צילום: אמיר כהן]

נתניהו ראשון
אינני מסכימה לדעתם של פוליטיקאים, עיתונאים ואישי ציבור, בעיקר מהשמאל, אך גם מן הימין (עיין ערך דודו סעדה), שעל נתניהו לפרוש עכשיו, ולפַנות את כיסאו ליורשיו. לדעתי נתניהו נמצא בשיא פריחתו ופעילותו הענפה כראש ממשלה, לאחר הישגיו המדיניים, הביטחוניים, הכלכליים ולא פחות הדיפלומטיים המזהירים חסרי התקדים, כאשר הצליח לקשור קשרים עם מדינות רבות בעולם, ובכללן גם עם מדינות ערב שעד כה היו בגדר טאבו בנושא, והעלה את מעמדה של ישראל בעולם ומיצובה המרכזי על המפה הבינלאומית. אל לנו לקטוע פעילות משגשגת זו באיבה ובעיצומה. ההפסד יהיה כולו של הציבור.
מסיבה זו, אך ורק בגלל האינטטרס הציבורי, על נתניהו להיות ראש הממשלה הראשון בממשלת האחדות כדי להמשיך בפעילותו המיניסטריאלית המבורכת, ולא הטירון הפוליטי בני גנץ. זה ממש לא משחק ילדים, כפי שמצקצקים כל יפי הנפש הפוליטיים אלא עם כל הכבוד, עניין מהותי לטובת הציבור והמדינה.
גול עצמי
הרצח של האב בגן יבנה בידי בנו המעורער בנפשו, שגם פצע את אמו ואת אחותו אומר דרשני. עד כה האצבע המאשימה לגבי רוצחים חולי נפש הופנתה אל רשויות הרווחה ובעיקר אל הפסיכיאטרים שלא אבחנו את מסוכנותם ושיחררו אותם לביתם. אולם הפעם המצב שונה. כפי שפורסם, המשפחה העדיפה להתעלם ממצבו הנפשי החמור של בנה וסירבה לאשפזו במוסד פסיכיאטרי. ובכך, למרבה הצער, הרצח בידי הבן פגע בה כגול עצמי. וההתעלמות ממצבו של הבן התבררה כקטלנית ביותר.
אנא הורים יקרים היו מודעים למצבו הנפשי של בנכם, הכירו במצבו ואם יש צורך אל תהססו לאשפזו. כי בנפשכם הדבר. אחרת כמו במקרה הטרגי שלפנינו זה עלול לפגוע בכם כבומרנג, ולגבות חיי אדם. ראו הוזהרתם.
אישה היא לא רכוש
מה המשותף לכל רוצחי הנשים והילדים במשפחה? תפיסת הרכושנות. האיש תופס את בת זוגו ואת ילדיו כרכושו הפרטי ולכן עושה בהם ככל העולה על רוחו ומכתיב להם את גורלם. ברצותו - מעניק להם חיים, וברצותו שולל את החיים מהם. ואם הוא זועם או מתאבד? הוא חיייב לקחת עימו את 'רכושו' הפרטי, דהיינו את אשתו או ילדיו. אבל צריך לחזור שוב ושוב על המשפט (וצר לי לאכזב את הגברים הפטריארכליים), שנשים וילדים הם ישות עצמאית לחלוטין. ולכן אסור בשום פנים ואופן שהם יהיו קורבן לתסכולי האב או בן הזוג ולזעמו.
שמתם לב להתבטאותו החריגה של הרוצח אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלע ז"ל? שהסבל של התוקף גדול יותר מהסבל של הקורבן, בגלל הרקע שלו? ובכך לא רק רמז לרצח המתוכנן (בניגוד לגירסה שפורסמה בכלי התקשורת שהרצח נבע מהתקף זעם חד-פעמי), ונתן לגיטימציה לתקיפה, אלא גם לתפיסת הרכושנות של הקורבן. בעצם, כל מהות הקורבן נעוצה בתפיסת הרכושנות והבעלות עליו ושלילת עצמאותו. ולכן, על גברים 'רכושניים' שמרגישים כך, לעבור טיפול מזורז, בטרם יממשו חלילה את מזימתם הקטלנית האפלה. ובא לקורבנות גואל.

תאריך:  07/10/2019   |   עודכן:  07/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הראשון במדינה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האנשים הנאורים סבורים שיש
בן נאמן  |  10/10/19 09:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתן קלינסקי
אין מאומה בין להט האמונה הדתית הנקייה, אותה יש לכבד, אותה חובה של כולנו לכבד, ובין "הלהט הדתי" הרווי בבורות ובבוטות, שהפגינה השרה מירי רגב, ממנו חובה להסתייג ואותו יש להוקיע
עמוס שנער
ללא הדתיים והחרדים אין ממשלה ימנית, ואוסלו נוסף יבוא במוקדם או במאוחר    עובדה זו ממחישה מהפן הפוליטי ולא רק מהפן הדתי את הקשר ההדוק בין עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל    ימני הדוק יכול לשנוא את הדתיים והחרדים אך הוא לא יכול שלא להתפלל עבורם שיהיו תמיד מספיק גדולים כדי להשלים לימין את מינימום ה-61 מנדטים הנדרשים
אפרים הלפרין
היום אני פוגש בסופרמרקט את ש. חברה ותיקה, פעילה אצל לפיד, ואני טוען בפניה שאין לגנץ סיכוי, והיא אומרת לי שאם זה כך היא יורדת מן הארץ    אני רואה תגובות הקוראות למלחמת אזרחים, בסביבתי הקרובה אני שומע מלים מאוד קשות נגד נתניהו המתבססות על עורבא פרח    יש כאן מסך של שקר השורף את המוח לציבור רחב
עידן יוסף
יו"ר האיחוד הלאומי: "נלך למיזוג מיידי עם הבית היהודי"    "צריך לדעת להרגיע את הפלגנים מצד אחד שמתעקשים להדגיש את המפריד. ומצד שני צריך להרגיע את אלו שדורשים אחידות מלאה"
עידן יוסף
מחלוקת באשר לשלב בו נתניהו יידרש להכריז על נבצרות    מחצית מהציבור מתנגד לממשלת אחדות בראשות נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il