X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
▪  ▪  ▪
להטביע חותם [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא...לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום. הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!
מזל קשת עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... מומלץ לשמור לימי הזקנה (:
מזל קשת עם מזל תאומים - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!
מזל קשת עם מזל סרטן - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת, עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.
מזל קשת עם מזל אריה - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!
מזל קשת עם מזל בתולה - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!
מזל קשת עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.
מזל קשת עם מזל עקרב - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!
מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. אם החופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך אם מסגרת עדיין חשובה לכם - ייתכן שתתאכזבו!
מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות!
מזל קשת עם מזל דלי - זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.
מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת ממשיך במסעו לאחר תקופה של עצירה ונסיגה בבית תת המודע שלכם ולכן זה הזמן להתחבר לרגשות הפנימיים והעמוקים שלכם, עד אשר תגיעו לידי החלטה
▪  ▪  ▪

טלה
מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לשדרג את מערכות היחסים שלכם על-רקע מקצועי. בזמן האחרון יש לכם רצון לפתח את עצמכם למקומות חדשים שבהם יש מקום בעיקר להתפתחות אישית באופן שבו תוכלו למצב את עצמכם גם מבחינה מקצועית. יש בכם צורך פנימי לכבוש עולמות חדשים ואתם נמצאים בתקופה שבה האנשים שייכנסו לחייכם, יעזרו לכם בתוכניותיכם.
שור
בית השותפויות והזוגיות שלכם מתעורר השבוע לחיים ולמעשה כך יהיה במשך כל החודש בגלל העובדה שהכוכבים מארס וגם מרקורי (עשייה ותקשורת), מבקרים אצלכם בבית זה ומעוררים אצלכם את הצורך להתחדש בתחום האישי על-מנת להוכיח את יכולותיכם. האנשים הקרובים בסביבה בה אתם חיים, יהיו מוכנים לבוא לעזרתכם בכל מה שתבקשו מהם לעשות ולכן יהיה זה הזמן הנכון לבדוק שיתופי פעולה.
תאומים
הכוכב המזוהה עם המזל שלכם היה בנסיגה בתקופה האחרונה בבית העבודה ולכן עכשיו משהתיישר, המתח הפנימי שלכם מתחיל לפוג ואתם מרגישים שאתם בהתחלות חדשות. השבוע גם כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס לבית העבודה שלכם ויעניק לכם תקופה של חודש לתנופה בתחומי העניין שלכם. חשוב מאוד עבורכם לבדוק מהו הדבר הנכון והחשוב ביותר עבורכם לעשות, בפרק זמן זה של ביקור כוכב מארס.
סרטן
החודש הקרוב יהיה מאוד אינטנסיבי עבורכם בנושאי עבודה ובריאות, בגלל העובדה שהשמש בשמיים מפעילה תחומים אלה. נראה שאתם עובדים קשה מדי ולכן האנרגיות שלכם נמצאות בירידה. העובדה היא שהשמש בשמיים גורמת לכך שיש לכם צורך להבליט את היכולות שלכם, אך מצד שני העובדות הן כאלה שאתם חייבים בשלב הזה לקחת פסקי זמן למנוחה ופחות לעסוק בתחומי הקריירה.
אריה
אתם מתקרבים לתקופה שהיא מאוד אינטנסיבית בנושאי בית, משפחה וילדים ולכן אלה הם ימים של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. אתם רוצים להרגיש שהגעתם להישגים בתחום המשפחתי ולכן חשוב מאוד שבתקופה זו שמתחילה עכשיו תוכלו לחשוף את רגשותיכם העמוקים ביותר כלפי הקרובים לכם שעדיין יש לכם מה להגיד להם, אך אתם מעכבים זאת בגלל החשש לפגוע.
בתולה
הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המזוהה איתכם, מתאושש לאיטו לאחר תקופה של נסיגה. יהיה זה הזמן הנכון עבורכם להחליט מה אתם רוצים לעשות ואת מי לשתף בתוכניותיכם. מומלץ לכם לבדוק עם הסובבים לכם מי חושב כמוכם ומי מוכן לשתף איתכם פעולה בתוכניות שלכם, כדי לשדרג את הסביבה בה אתם חיים. עשו לעצמכם את המאזן הפנימי והאישי ובהתאם לכך תנהגו.
מאזניים
כוכבים משמעותיים נמצאים בשמים בבית המשפחה שלכם, כך שנראה שאתם עסוקים עם האנשים הקרובים לכם וחושבים כיצד אתם יכולים לחזק את הקשרים והיחסים הבין אישיים שלכם. עובדה זו מלמדת על ריבוי עשייה ולעיתים אפילו שלא לצורך. היכולת שלכם לפעול בשלב זה חזקה יותר מהרגיל ולכן הגיע הזמן שלכם למנף את תוכניותיכם ולנסות להוציאן לפועל. הדבר ייקח קצת זמן, אך אתם במקום הנכון.
עקרב
אתם רגישים ומודאגים יותר מתמיד וזאת בגלל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי שיצא מהנסיגה במזל שלכם, גורם לכם לרצות לדבר יותר ולשחרר נושאים מעיקים בתחומי החיים השונים. מאחר שאתם מאוד פגיעים ורגישים בתקופה זו, הרי שלא תוכלו להחזיק דברים בבטן וחשוב מאוד שתוציאו החוצה את כל רגשותיכם ובמידת הצורך אם אתם זקוקים לשיחות מחזקות, זה הזמן ליצור אותן.
קשת
הכוכב המשפיע על כספים ושמו וונוס מבקר אצלכם ומשפיע על המצב הכלכלי שלכם בצורה כזו שאתם מנסים לעשות את המקסימום על-מנת להרוויח, אך נראה שישנה עצירה מסוימת שאין לכם שליטה עליה. רק כחודש לאחר יום ההולדת תתחילו להרגיש יותר טוב, להצליח ולראות שתוכניותיכם מתחילות להתגשם. בעוד כחודש ייכנס כוכב השפע לבית הכספים שלכם ויביא לכם התחלות חדשות.
גדי
בשבוע הקרוב עדיין ימשיך להיות כוכב התקשורת מרקורי במקום המורכב מהיכולת שלכם להניע את עצמכם קדימה ביחסים חברתיים ועובדה זו משפיעה עליכם לחיוב. זה הזמן לקדם מערכות יחסים שלעיתים חשבתם שגוועו להם, והנה אתם מוצאים את עצמכם מתגעגעים לקשרים שהיו ואף מוכנים להתפשר עבורם. שינויים מאוד משמעותיים עוד מצפים לכם ולכן, אם תרצו להתקרב לאנשים חדשים.
דלי
אתם ילידי המזל עלולים למצוא את עצמכם במרכז העניינים מבחינה מקצועית ולעיתים אף מבלי שהתכוונתם לכך. הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה של עשייה גורם לכם לצורך לעשות דברים בצורה ישירה ועניינית בדרך כזו שאין לכם רצון להקשיב לזולת. זה הזמן לא וותר לאחרים, אלא ללכת בדרך שלכם ולהוכיח שאתם צודקים. ייתכן שבדרך זו, תאלצו להוכיח שאתם מתכוונים בכל מאודכם לשנות ולהשתנות.
דגים
כוכב היחסים הבין אישיים ונוס נמצא כיום בבית המקושר עם כל נושאי היחסים החברתיים שלכם ולכן זה הזמן הנכון לבדוק מהם הגבולות שלכם, כאשר אתם מספרים על עצמכם לאנשים קרובים ולעיתים אף רחוקים. ייתכן שבפרק הזמן של החודש הקרוב יעלו אצלכם תחומים שתאלצו להתמודד עם מה שאתם חווים, מבלי לטייח לעצמכם את העובדות והנסיבות. זוהי תקופה מצוינת לבילויים ועשייה חברתית.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  01/12/2019   |   עודכן:  01/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזל קשת - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יגאל יששכרוב
הדירה הפכה למוזאון פסיפס, מאתרי התיירות המרהיבים בישראל, יחיד מסוגו בעולם    יפה לוגסי, היא האוצרת והמנהלת של המוזאון שבו יותר מ-1,100 דיוקנאות, שנושאו תקומת עם ישראל, פרי יצירתו של האמן הרב תחומי יוסף לוגסי שנפטר אשתקד
יצחק מאיר
סביב, שעת בין הערביים של משפחה הממלאת את הדירה בדברי לא כלום נעימים ובשברי צחוק מדי פעם, משאירים לנכדתי החוקרת עצמה בועה אישית אל תוכה היא שואלת את סבא שאלות שדבר אין להן עם הרוחש בנחת טובה סביבה
עו"ד יוסף פנדריך
האם נתניהו פעל כדין? האם מותר היה לו לומר את דבריו? לדעתי כן    ראשית, נתניהו הפך נאשם בעקבות החלטת היועמ"ש    הוא לא דיבר מתוך מעמדו כראש ממשלה אלא כנאשם
יאיר דקל
אני יודע שבעלי הסופר יודעים על המשיכה שלי, ושל קונים אחרים, למיני מתיקה של הרגע האחרון    ערכתי משאל קטן בין מכרים: האם אתם יודעים, שמניחים את המוצרים הלא דרושים דווקא לפני קופת התשלום? כל הנשאלים ידעו על השיטה
יצחק מאיר
המאבקים חדלו להיות מאבקים פוליטיים על משנה סדורה זאת או מאחרת, ובמקום זאת הפכו יותר ויותר למאבקים סדרתיים על ביצור האינטרסים הפרטיקולריים של גופים פוליטיים כוחניים שתבעו מן המדינה לשרת אותם והשאירו את שירות המדינה לאלתורים אגביים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il