X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פסטיבל זורבה
▪  ▪  ▪

פסטיבל זורבה - 13.4.09-9.4.09. חמישה ימים של מוזיקה, סדנאות ומדיטציות עם המנחים.
פסטיבל זורבה הבודהה, החופש להיות - יוצא לדרך בפעם השישית. פסטיבל זורבה הבודהה הוא פסטיבל מיוחד במינו בזכות המפגש שהוא מייצג בין הרוחניות לבין חגיגת החיים והחופש להיות. כל זאת בתפאורת המדבר הפתוח, אי-אפשר להסביר את זה חייבים לחוות את זה.
פסטיבל זורבה, בשמו המלא זורבה הבודהה, בהשראתו של המורה הרוחני אושו, המאמין כי על האדם המודרני להיות זורבה הנהנתן והחוגג וגם הבודהה המודע לעצמו. הפסטיבל מספק את המרחב המושלם לשילוב בין האדם המודע והאדם החוגג וכל זה בחסות תפאורת המדבר הקסומה.
במהלך היום יופעלו תשעה מתחמים ברוח הבודהה שיעבירו סדנאות, מדיטציות עם מיטב המנחים מהארץ ומהעולם ובערב רוחו של זורבה תנשוב ותביא עימה הופעות משובחות, מסיבות וחגיגה אין סופית עם מיטב המוזיקאים מהארץ והעולם. בואו לחגוג את הזורבה שבכם עם מוזיקה ומסיבות ולהתכנס לבודהה שבכם במדיטציות וסדנאות.
יעוררו את זורבה על הבמה המוזיקלית הופעות של מיטב המוזיקאים מהארץ והעולם ובמרחב הבודהה, מיטב המנחים והתרפסיטים מהארץ והעולם.
על במת המוזיקה יעלו ויבואו אומנים מכל צבעי הקשת המוזיקלית, השילוב בין מוזיקה מדיטטיבית פאנקי וגרוב לא ישארו אף אחד מכם אדיש. חמי רודרנר וירמי קפלן במופע משותף, טרייבל דאנס עם אמיר יעקובי וסאי (נגן דיג' מאוסטרליה), מעגל שירת הלב עם להקת נאגווה (שירה מקודשת), נירז' המוזיקה המדיטטיבית ייחודית, להקת קולולוש בלייב פאנק, מתיתיהו בנד גרוב, רגאיי והיפ והופ, חאפלה מקפיצה עם להקת עלילה והריפלקשנס - בטרנס לייב.
המנחים הטובים ביותר מכונסים יחד לחמישה ימים בכדי להעניק לכם את חווית הבודהה במלוא עוצמתה, המנחים במשתתפים בזורבה: פאראשקטי (ארה"ב) - דאנס טראנס; ויטמנו (ארה"ב) - עבודת שחרור רגשי; סוגנדהו (גרמניה) - עבודת צ'אקרות, מהראש אל הלב; שאקורה (איטליה) - עבודת פריימל, חזרה לילדות; פראנצ'ו (איטליה) עבודת גוף. ואורחים מיוחדים בפסטיבל מהוואי (ארה"ב) Grand mother drum-white eagle - שמאניזם וטקסים לריפוי.
רישי, קרן ברס בוגנים, שלמה שהם, שרנו, שחר ארז, מיכל דון, מיכל ברז"ל כהן, שרדהה, רפיק, קרטר, אמין, הרידס, עמנואל לב, ד"ר יואב בן דוב, חיה כספי, טאריקה, ג'יוואן, קורהה, בן ואפרת, אדהר, וילינה, סנטוש כרים, טלי וחנן זוהר, יורם חן, עמרי כהן ועוד.
מתחמי הפסטיבל
בפסטיבל יופעלו שישה מתחמי עבודה שיאפשרו לכל אחד מכם לבחור את הדרך המתאימה לו למצוא את הבודהה בתוכו ולהוציא את הזורבה מתוכו. מרחב הבודהה-הול, בו יתקיימו המדיטציות, ההופעות המשובחות בערבים והמסיבות בלילות.
מרחב התנועה יארח את מורי מרכז סינפסה, אשר יעבירו שיעורים, ריקודי בטן, קונטקט וריו, מופעים וג'אמים אל תוך הלילה בשיתוף הקהל. מרחב התרפיה יארח מנחים מחו"ל, מרחב המיסטיקה יאפשר מפגשים עם מיסטיקנים, מרחב הרחם (הדום) מרחב שמאפשר מפגשים אינטימיים ואישיים.
מרחב ההתמרה ייתן הזדמנות לפיתוח חוש היצירה והיצירתיות בחייכם. מרחב היוגה בשיתוף עם צ'אנדרה סטודיו ליוגה" יעביר שיעורי יוגה מהזרמים השונים. מרחב הקסמים מרחב המאפשר מפגשים אישיים עם מיסטקנים.
מרחב תיאטרון הפלייבק - מרחב מדהים בשיתוף הקהל עם שחקנים מנוסים בתרגלים מהעולם והופעות מגניבות. המרחב האקולוגי בחסות עץ בעיר, יאפשר לכם ללמוד על קומפוסט ועד גינות אורגניות. מרחב ילדים - ממלכת הילדים מרחב קסום לקטנטנים של פעילויות יצירה ומשחק.
המיקום: אשראם במדבר בלב נופו הפראי והקסום של המדבר
ממוקם בשיטים, על כביש 40 בין מצפה רמון לאילת. טובל בנוף פראי, נווה מדבר מדהים ביופיו. אשראם במדבר הוא בית הארחה רוחני, המתופעל על-ידי 10 חברי צוות קבועים ועוד מספר מתנדבים אהובים, המארח סדנאות רוחניות שונות בסופי שבוע, פסטיבלים שונים ותראפיסטים מהארץ ומהעולם.
כרטיסים:
260 שקלים - עד ה-31 במרס.
290 שקלים עד ה-7 באפריל.
330 שקלים בקופות הפסטיבל.
פרטים נוספים באתר האינטרנט של אשראם במידבר: www.desertashram.co.il.

תאריך:  22/03/2009   |   עודכן:  22/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן רהב
- הודעה מטעם שופרסל
עידן חבסוב
- הודעה מטעם רשת דסאנז'
ליעד בראל
- הודעה מטעם הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות
שלומי מינץ
- הודעה מטעם תוכנית ה-MBA הבינ"ל החדשה
דפנה אלוני
- הודעה מטעם אתר הלימודים יורם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il