כחלק משיפור מתמיד בשירות ללקוחות מערך הבריאות והסיעוד של מבטח סימון, מנהלת ההסדרים הפנסיונים והפיננסים הגדולה בישראל, משיקה החברה אפליקציה חדשנית, מבטח בריאות, המגישה ללקוחותיה "עזרה ראשונה" סלולארית לקבלת מידע בנוגע לתנאי הפוליסה ולהגשת תביעה 24 שעות ביממה. האפליקציה פועלת הן במכשירי אייפון והן במכשירי אנדרואיד.
מנכ"ל מבטח סימון, יוני קופרמן מציין כי האפליקציה החדשה פותחה כנדבך נוסף באסטרטגיה העסקית של מבטח סימון הממוקדת באספקת ערכים נוספים ללקוחות הקבוצה - בין במוצרים, בין בשירותים ובין בטכנולוגיה "מערך הבריאות של מבטח סימון הוא המוביל בישראל ומעניק שירות מקצועי ליותר מ-300,000 לקוחות במקומות העבודה, ועדי העובדים והארגונים המובילים בתחומם במשק הישראלי. האפליקציה החדשה מנחה את הלקוח כיצד עליו לנהוג בקרות אירוע ביטוחי, למי לפנות ואילו נתונים לשגר על-מנת לזכות בשירות היעיל ביותר בזמן אמת" מסביר קופרמן.
מנהלת מערך הבריאות במבטח סימון, ד"ר נאוה ניב-סרודיו, מציינת כי "בשונה מכל תחום ביטוחי אחר, לקוחות הבריאות והסיעוד זקוקים לעיתים למענה מיידי –כשהם מצויים בסיטואציה מורכבת שלא נתקלו בה קודם לכן. על-מנת לעמוד באתגר זה ולהעניק להם את השירות היעיל והמתקדם ביותר –כוללת האפליקציה החדשה את תמצית תנאי הפוליסה, מידע אודות הגשת תביעה, הזמנת טפסי תביעה ישירות לדואר האלקטרוני, מידע שימושי ואופציה ליצירת קשר ישיר עם איש הקשר האישי של המבוטח במערך הבריאות של מבטח סימון" אומרת ד"ר ניב-סרודיו.