X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אסנת זיידלר דוא"ל תקשורת משולבת טל רבינא תגובות
מערך ביטוחי הבריאות של מבטח סימון פיתח אפליקציה ייעודית המגישה "עזרה ראשונה" סלולארית לקבלת סיוע ולהגשת תביעה 24 שעות ביממה
▪  ▪  ▪

כחלק משיפור מתמיד בשירות ללקוחות מערך הבריאות והסיעוד של מבטח סימון, מנהלת ההסדרים הפנסיונים והפיננסים הגדולה בישראל, משיקה החברה אפליקציה חדשנית, מבטח בריאות, המגישה ללקוחותיה "עזרה ראשונה" סלולארית לקבלת מידע בנוגע לתנאי הפוליסה ולהגשת תביעה 24 שעות ביממה. האפליקציה פועלת הן במכשירי אייפון והן במכשירי אנדרואיד.
מנכ"ל מבטח סימון, יוני קופרמן מציין כי האפליקציה החדשה פותחה כנדבך נוסף באסטרטגיה העסקית של מבטח סימון הממוקדת באספקת ערכים נוספים ללקוחות הקבוצה - בין במוצרים, בין בשירותים ובין בטכנולוגיה "מערך הבריאות של מבטח סימון הוא המוביל בישראל ומעניק שירות מקצועי ליותר מ-300,000 לקוחות במקומות העבודה, ועדי העובדים והארגונים המובילים בתחומם במשק הישראלי. האפליקציה החדשה מנחה את הלקוח כיצד עליו לנהוג בקרות אירוע ביטוחי, למי לפנות ואילו נתונים לשגר על-מנת לזכות בשירות היעיל ביותר בזמן אמת" מסביר קופרמן.
מנהלת מערך הבריאות במבטח סימון, ד"ר נאוה ניב-סרודיו, מציינת כי "בשונה מכל תחום ביטוחי אחר, לקוחות הבריאות והסיעוד זקוקים לעיתים למענה מיידי –כשהם מצויים בסיטואציה מורכבת שלא נתקלו בה קודם לכן. על-מנת לעמוד באתגר זה ולהעניק להם את השירות היעיל והמתקדם ביותר –כוללת האפליקציה החדשה את תמצית תנאי הפוליסה, מידע אודות הגשת תביעה, הזמנת טפסי תביעה ישירות לדואר האלקטרוני, מידע שימושי ואופציה ליצירת קשר ישיר עם איש הקשר האישי של המבוטח במערך הבריאות של מבטח סימון" אומרת ד"ר ניב-סרודיו.

תאריך:  04/06/2012   |   עודכן:  05/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסנת זיידלר
במהלך ההכשרה הייעודית שהעבירה יחידת חיים חדשים של מגדל, שידרגו סוכני אורלן את הידע המקצועי ועדכנו את התובנות העסקיות ואת היכולת לאתר לקוחות פוטנציאליים
מירה לוי
בתוכנית: ממנהיגי העבר לדור העתיד
מירה לוי
אילו תגובות היה לוי אשכול מעלה לפייסבוק לו היה חי היום? מה היה חושב דוד בן-גוריון על צבא הגנה לישראל? איך נולד המושג "מטבחה של גולדה"? הדילמות המנהיגותיות של מנחם בגין נחשפות במשחק רב-משתתפים של חבלים וסולמות    תוכנית המים של לוי אשכול במופע רחוב, מנהיגותו של משה שרת בסגנון "דה-וויס", שחזור רגעי חתימת השלום, ציר הזמן של דוד בן-גוריון בפייסבוק ומיצג של בובות מעיסת נייר בנושא קיבוץ גלויות
גל זרביב
אריאל איתן
המרפאה שנפתחה בבית החולים אלי"ן – מרכז לשיקום ילדים ונוער, תיתן להורים מידע על הבעיה ודרכי הטיפול השיקומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il