X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סימנטק (Nasdaq:SYMC) דיווחה על תוצאות הרבעון השני של שנת הכספים 2013 שלה, אשר הסתיים ב-28 בספטמבר, 2012. ההכנסות GAAP לרבעון השני עמדו על 1.7 מיליארד דולר, גידול של 1 אחוז בהשוואה שנתית, ועלייה של 5 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע
▪  ▪  ▪

סימנטק (Nasdaq:SYMC) דיווחה על תוצאות הרבעון השני של שנת הכספים 2013 שלה, אשר הסתיים ב-28 בספטמבר, 2012. ההכנסות GAAP לרבעון השני עמדו על 1.7 מיליארד דולר, גידול של 1 אחוז בהשוואה שנתית, ועליה של 5 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע.
"אני מרוצה מתוצאות הצוות ומהתקדמות שנעשתה ברבעון. סיפקנו תוצאות טובות במהלך רבעון ראשון של שינוי משמעותי בחברה", אמר סטיב בנט, יו"ר, נשיא ומנכ"ל סימנטק. "לאחר סיור בעולם ושיחות עם עובדים, לקוחות ובעלי מניות, ישנה תחושה חזקה של התרגשות לגבי ההצלחה העתידית שלנו. בעוד אנו מתמקדים בתפעול החברה, הצוות עובד קשה גם על בניית תוכנית אסטרטגית ותפעולית, כדי לספק צמיחה אורגנית של יותר מ-5 אחוזים ורווח תפעולי של למעלה מ-30 אחוזים, על בסיס קבוע במהלך השנתיים-שלוש הקרובות".
"אנו מספקים תוצאות טובות מהמצופה, עם שיא הכנסות והכנסות נדחות, בנוסף לתוצאות חזקות של רווח נקי ורווח למניה, אנו ממשיכים לשפר את הביצועים העסקיים שלנו", אמר ג'יימס ביר, סגן נשיא וסמנכ"ל פיננסים, סימנטק. "אנו רואים נקודת חוזקה בהגנה ארגונית וגיבוי, כמו גם צמיחה בהגנה על לקוחות פרטיים".
תוצאות GAAP לרבעון השני של שנת הכספים 2013
- שיעור הרווח התפעולי GAAP עומד על 18 אחוזים בהשוואה ל-17 אחוזים ברבעון המקביל בשנה שעברה, עליה שנתית של 6 אחוזים.
- הרווח הנקי GAAP עמד על 193 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 182 מיליון דולר ברבעון השני של השנה שעברה, צמיחה שנתית של 6 אחוזים.
- הרווח למניה GAAP הוא 0.27 דולר, בהשוואה ל-0.24 דולר ברבעון של השנה שעברה, עליה שנתית של 13 אחוזים.
- הכנסות נדחות GAAP עומדות על 3.619 מיליארד דולר, בהשוואה ל-3.452 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד, גידול שנתי של 5 אחוזים על בסיס שערי מטבע ממשיים ומתואמים.
- תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד על 178 מיליון דולר, בהשוואה ל-308 מיליון בתקופה המקבילה בשנה שעברה. זאת בעקבות מס גבוה יותר, ארגון מחדש והעברה של תשלומים, תנועות הון חזקות, וכן צבר מזומנים נמוך יותר בספטמבר.
סימנטק סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי מזומנים והשקעות לטווח קצר של 4 מיליארד דולר. במהלך הרבעון, סימנטק ביצעה רכישה עצמית של 12 מיליון מניות בעלות של 200 מיליון דולר, במחיר ממוצע של 16.48 דולר. לסימנטק יש 483 מיליון דולר נותרים בתוכנית רכישת המניות שאושרה על-ידי הדירקטוריון.
תוצאות פיננסיות Non-GAAP לרבעון השני של שנת הכספים 2013
- שיעור הרווח התפעולי Non-GAAP עמד 27.5 אחוזים בהשוואה ל-25.5 אחוזים ברבעון המקביל אשתקד, צמיחה שנתית של 200 נקודות בסיס (גידול של 250 נקודות בסיס לאחר תיאום שערי מטבע) כתוצאה של הכנסות חזקות יותר ועלויות נמוכות יותר.
- הרווח הנקי Non-GAAP עמד על 322 מיליון דולר, בהשוואה ל-295 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה, עליה שנתית של 9 אחוזים.
- הרווח למניה Non-GAAP עמד על 0.45 דולר בהשוואה לרווח למניה של 0.39 דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה, צמיחה שנתית של 15 אחוזים.
נקודות לציון במגזרים עסקיים
- מגזר לקוחות פרטיים מהווה 31 אחוזים מההכנסות, ופחת ב-1 אחוז בהשוואה לשנה החולפת (עליה של 3 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע).
- מגזר אבטחת מידע ועמידה ברגולציה מהווה 30 אחוזים מכלל ההכנסות, והציג גידול שנתי של 16 אחוזים (גידול של 9 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע).
- מגזר האחסון וניהול השרתים מהווה 35 אחוזים מכלל ההכנסות, ופחת ב-2 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה (עליה של 2 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע).
- מגזר השירותים מייצג 4 אחוזים מכלל ההכנסות, והציג צמיחה של 2 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה (צמיחה של 7 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע).
אזורים גאוגרפיים
- הכנסות בינלאומיות מהוות 51 אחוזים מכלל ההכנסות, ועלו ב-1 אחוז בהשוואה לשנה החולפת (גידול של 7 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע).
- אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהווה 26 אחוזים מכלל ההכנסות, והציג קיטון של 4 אחוזים בהשוואה לשנה החולפת (עליה של 7 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע).
- הכנסות אסיה פסיפיק/יפן מהוות 20 אחוזים מכלל ההכנסות, וצמחו ב-6 אחוזים בהשוואה לשנה החולפת (עליה של 8 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע).
- אזור אמריקה, כולל ארה"ב, אמריקה הלטינית וקנדה, מהווה 54 אחוזים מכלל ההכנסות, וצמח ב-2 אחוזים בהשוואה לשנה החולפת על בסיס שערי מטבע ממשיים ומתואמים.
לרבעון השלישי של שנת הכספים 2013 שלה, סימנטק צופה הכנסות GAAP של 1.7 מיליארד דולר (גידול של 0-2 אחוזים, והכנסות דחויות בין 3.765-3.835 מיליארד דולר (גידול של 3-4 אחוזים).

תאריך:  25/10/2012   |   עודכן:  25/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוצאות שיא לסימנטק ברבעון 2 של השנה שלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
גלי שעיבי
מתרחבת: בהשקעה של 8 מיליון ש"ח - קל אוטו פותחת סניף נוסף בחיפה על שטח של 5 דונם. פתיחת הסניף החדש נועדה להאיץ את תהליך ההפיכה של אזור הצ'ק פוסט למתחם רכישת הרכב הגדול ביותר באזור חיפה והקריות, בדומה לגלילות באזור המרכז
אסף דרגן
חברת F5 מציגה עלייה של 20 אחוזים בהכנסות לשנת הכספים 2012 לעומת שנת 2011
גלעדי נועה
11 עבודות בכורה של יוצרים. הפרויקט הייחודי של משרד התרבות להצמחת אמנים בתחום המחול יתקיים במהלך חודש נובמבר הקרוב. על הניהול האמנותי של הפרויקט המתקיים זאת השנה ה-23 ברציפות: רונית זיו ויורם כרמי
יעל סער
פרופ' ניב אחיטוב: "בכל מה שקשור ללימודי היי-טק מרכז אקדמי דן הוא בחזקת בוטיק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il