X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הגרסה האחרונה של פתרון זמינות המידע מאפשרת התאוששות מאסון והעברה מכל דבר לכל דבר עם זמינות גבוהה וללא סוכנים ובמחיר נוח
▪  ▪  ▪

Vision Solutions, Inc, ספקית מובילה של תוכנה ושירותי זמינות מידע, הודיעה היום על ההשקה של Double-Take® 7.0, פתרון הדגל שלה במחיר נוח לזמינות גבוהה (HA), התאוששות מאסון (DR) והעברה לסביבות Windows, לינוקס ומחשוב ענן ברמת הביניים וברמת הארגון, המיועד לעסקים קטנים ובינוניים.
בתגובה למשוב מהלקוחות, Double-Take 7.0 מספק הגנה מבוססת סוכנים וללא סוכנים על שרתים וירטואליים, ומאפשר לארגונים להגן על נתונים, יישומים ושרתים כדי לשמור על רציפות עסקית באופן שעונה הכי טוב על הצרכים של סביבת המחשוב שלהם. Double-Take 7.0 גם מאפשר מעבר מכל דבר לכל דבר עם זמן השבתה קרוב לאפס, וזה מקל על ארגוני מחשוב עם סביבות הטרוגניות להעביר נתונים, יישומים ועומסי עבודה בין מרכזי נתונים פיזיים, וירטואליים ובענן וציבורי או פרטי בלי להשפיע על המשתמשים.
"יותר ממחצית מעומסי העבודה של מרכזי נתונים כיום עברו וירטואליזציה לפי תחזית תוכנות האחסון העולמית 2012-2016 של IDC", אמר אשיש נדקרני, מנהל המחקר של מערכות אחסון ב-IDC. "הרבה ארגונים גם שוקלים יותר ברצינות את הענן. הם צריכים דרך להעביר נתונים, יישומים ואפילו סביבות שלמות באופן חלק בין כל השלושה כשהצרכים שלהם משתנים. Double-Take 7.0 הוא מוצר ה-HA/ DR הראשון שמאפשר רמה כזאת של העברה מכל דבר לכל דבר, שמאפשרת לארגונים למקם עומסי עבודה במקום שבו הם הכי הגיוניים תוך הגנה עליהם מפני אותם שיבושים בפעילות העסקית ואובדן נתונים שיכולים להיות קטסטרופליים בעולם שלנו שתמיד פועל, 24x7. Double-Take 7.0 פותר אתגר הולך וגדל בעסקים בכל הגדלים".
ביטול הסוכנים מבטל את הצורך לנהל ולעדכן כל סוכן בנפרד, מפחית את העבודה ועם זאת מבטיח שטכנולוגיית ה-HA/DR תמיד מעודכנת. כתוצאה מכך, Double-Take 7.0 מתאים את הגודל שלו בקלות כדי להגן על מאות שרתים פיזיים או מחשבים וירטואליים.
תכונות מפתח אחרות:
  • דיווח סטטוס אחיד וניתן להתאמה ספציפית לכל הנכסים שמוגנים באמצעות Double-Take 7.0
  • העברות עם זמן השבתה קרוב לאפס
  • ממשק משתמש גרפי (GUI) פשוט ואינטואיטיבי
  • שירות לקוחות ברמה עולמית
"הוקדשה תשומת לב רבה בגרסה הזאת כדי לספק רמה עוצמתית יותר של HA, DR והעברה ממה שהיה זמין קודם לכן מכל יצרן", אמר אלאן ארנולד, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Vision Solutions. "ועם זאת המחיר תחרותי. Double-Take 7.0 מספק ערך נהדר בטווח הקצר והארוך בנוף המחשוב שמשתנה כל הזמן. אנחנו מאמינים שהוא יקבע רף ציפיות חדש מהביצועים".
Double-Take 7.0 מספק יכולות HA, DR והעברה עבור VMware®, Microsoft® Windows® Server ולינוקס, וגם עבור טכנולוגיות ההיפרווייזור KVM, Microsoft Hyper-V ו-Xen. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר visionsolutions.com/DT7.
אודות Vision Solutions - visionsolutions.com
Vision Solutions® היא ספקית חשובה של פתרונות הגנה והתאוששות באמצעות ענן, זמינות גבוהה, התאוששות מאסונות, העברה ושיתוף נתונים חוצה פלטפורמות למערכות IBM Power, Windows, Linux, AIX ומחשוב ענן. הפתרונות שלנו Double-Take®, iTERA™ ו-MIMIX® מקלים על ארגונים לאמץ אסטרטגיות התאוששות מאסון מבוססות ענן, לבצע העברות עם זמן השבתה קרוב לאפס וללא סיכון, לשתף נתונים בזמן אמת בפלטפורמות שונות ולהעביר, להגן ולשחזר נתונים, יישומים ומערכות הפעלה מכל סוג בכל שילוב של שרתים פיזיים, וירטואליים או ענן. והמוצרים שלנו לא רק מבטלים זמן השבתה, הם גם ממשיכים להתפתח לצד הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק.
ליצירת קשר:
Vision Solutions
312-673-6053
Joy.DiNaro@TechImage.com

תאריך:  29/05/2013   |   עודכן:  29/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי פלג
על-פי מחקר של IDC; חברת המחקר מציינת כי בסיס הלקוחות של QAD התרחב מחברות זרות שפעילות בסין למפעלים מקומיים שנמצאים בבעלות פרטית או ממשלתית
שי מירון
תקשורת המטבחון
שגרירות צרפת והמכון הצרפתי בישראל: לאומיות ואזרחות – הפורום הצרפתי-ישראלי השלישי לדמוקרטיה, 3-6 ביוני יתקיים באולמות תיאטרון "הבימה" בתל אביב וב"בית הגפן" בחיפה
מרסל הדר
עם סיום זיכיון ההפעלה לתחבורה ציבורית במרחב אשדוד, והיערכות משרד התחבורה להוצאת מכרז הפעלה חדש לאיזור, מסתמנים שיפורים מתוכננים רבים בתחבורה הציבורית בגן יבנה
ערן כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il