X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בניגוד לחוק האמריקני, נבחרה הילרי קלינטון לקדנציה שלישית בבית הלבן. בשתי הקדנציות הקודמות היא הייתה אשת הצללים, היום היא בחזית בקדנציות הקודמות היא מאד הצליחה, בזו היא תיכשל, ככל הנראה, בעיקר בגלל היריבה הצעירה – מישל אובמה
▪  ▪  ▪
נולדה לפוליטיקה. קלינטון [צילום: AP]

על-פי דמותה והופעותיה, הילרי קלינטון היא אשה חכמה, בעלת דעה, דעתנית ושוחה כדג במימי הפוליטיקה האמריקנית. המבחינים יראו גם את הרשעות בעיניה. כילדה בבית מאד שמרני, היא יכולה לדעתי לשסף ללא נקיפות מצפון גרונה של תרנגולת, אם הדבר ישרת את מטרותיה.
על-פי הכתוב בויקיפדיה זוהי היסטוריית נעוריה: "הילרי לבית רודהם נולדה בעיר שיקגו שבמדינת אילינוי. אביה, יו, עבד בעסקי הטקסטיל ואמה, דורות'י, הייתה עקרת בית; הוריה היו שמרנים אדוקים. בבית הספר התיכון הייתה תלמידה מצטיינת, נשיאת המחזור, חברה במועצת התלמידים ופעילה בתנועת הצופים. היא עסקה בענפי ספורט שונים, ביניהם טניס, בלט, שחייה וכדורעף. בשנת 1965 סיימה את לימודי התיכון, והחלה ללמוד בקולג' ולסלי (בסמוך לבוסטון, מסצ'וסטס). היא התעניינה בפוליטיקה, ושימשה כנשיאת התא הרפובליקני במוסד אך במהלך הלימודים אימצה דעות ליברליות, ונרשמה כחברה במפלגה הדמוקרטית. בשנת 1969 סיימה את הלימודים כמצטיינת המחזור.
"באותה שנה החלה ללמוד משפטים באוניברסיטת ייל (ניו הייבן, קונטיקט). במהלך לימודיה התמחתה בזכויות ילדים, והכירה את בעלה לעתיד, ביל קלינטון. בשנת 1973 סיימה את הלימודים, ומונתה ליועצת משפטית של קרן לסיוע לילדים במסצ'וסטס. היא שימשה כיועצת לוועדת בית הנבחרים שעסקה בחקירת ההדחה של הנשיא ריצ'רד ניקסון. הילרי וביל קלינטון נישאו בשנת 1975, ועברו לארקנסו. בשנת 1976 הילרי הפכה לשותפה במשרד גדול לעריכת דין בשם רוז."
בקיצור - נולדה לפוליטיקה.
כולנו זוכרים את אשר עשה לה בעלה בחדר הסגלגל, וודאי שלא עשה זאת פעם אחת, הייתה שם מוניקה לוינסקי והיו ככל הנראה גם אחרות, ודאי גם כמושל ארקנסו הייתה לו לשכה, ודאי שהלשכה שרצה יפיופות, וודאי שהלשון של ביל לא הייתה קצרה יותר בעברו.
אני לא יודע כמה הקוראים בקיאים בפוליטיקה. כדאי לצפות בסדרה "פולישוק" על-מנת לרדת לשורש היותו של פוליטיקאי שבוי בדרך כלל בדימויים של עצמו, נוהג בחוסר אחריות משווע, וסביבתו הקרובה היא זו שבפועל מקבלת את ההחלטות.
אם הפוליטיקאי הוא גם יצור אנושי (כמו פולישוק), וזה קורה מעט מאד, הכל נראה אותו דבר, אבל מי ששולט בפועל זה הפוליטיקאי, הוא זה מפעיל את הבובות שמפעילות אותו וחושבות שהוא בובה, אך ברוב המקרים, בייחוד במקרה של ביל, שהוא לדעתי חסר כל הדרוש ממנהיג עם יושרה, היא נהגה בו, היא שלטה בו, והיא מנסה להמשיך ולעשות כן בממשל אובמה.
ולראיה קטנטנה, כאשר קלינטון נתפס בזנזנותו, היא לא ויתרה על הזוגיות המפוקפקת שלהם. לדעתי היא זו שהצילה אותו מחבל התלייה הפוליטי בכך שמחלה לו בציבור, ולא עליו היא חמלה, היא חמלה על עצמה.
היא דווקא העדיפה אותו בלשכה עם הלשון בחוץ, כי כך הפריע לה כמה שפחות להנהיג את אמריקה מהמקלט.
פרט אחד לא לקחה הילרי בחשבון עם היכנסה לתפקיד המאד אחראי בבית הלבן, והוא העובדה שגם לברק אובמה יש אישה, ובדיוק כמו הילרי, היא זו שעומדת לנהל את אמריקה בשנים הקרובות. גם היא שמרנית, גם היא מאפילה על בעלה, גם היא באה לבית הלבן על-מנת לשלוט באמריקה, ואפילו הביאה את אמה לגור עמה שם.
ההנהגה הלבנה של אמריקה (הילרי קלינטון) לא תשרוד עם ההנהגה השחורה (מישל אובמה), והתוצאות העגומות תיזרקנה לפתחה של המנהיגות הישראלית, בראשות שרהל'ה נתניהו.
מזל שלפחות באירן אחמדינג'אד הוא השליט. לפחות כך כולם חושבים.

תאריך:  20/06/2009   |   עודכן:  23/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקדנציה השלישית של הילרי קלינטון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה דרוקמן
האם אנו עושים שימוש בלימוד הצלחותיהם ושגיאותיהם של אישי מופת ודמויות דומיננטיות שנקלעים לחיינו?    האם אנו ממצים את המשפט: "להתגלח על הזקן של אחרים?"
דימיטרי רייזמן
סידור "אור ישראל" הוא מעין "מורה נבוכים" לציבור החילוני בבית הכנסת. כל פרק בו מלווה ב"טיפים" על ההתנהלות בבית הכנסת במצבים שונים - לפני התפילה, בעת התפילה ולאחריה
קובי קמין
רשתות סטימצקי וצומת ספרים נמנעות מלמכור את ספרו של יעקב חרותי "אמת אחת ולא שתיים". האם זה בשל האוריינטציה הפוליטית של המחבר? חרותי אינו מתרגש - הוא רגיל לשיטותיהם של ה"פוליטרוקים" עוד מימי הלח"י
עמוס גורן
החלטת האסיפה על ייסוד עיר עברית ראשונה הייתה פריצת דרך היסטורית והיא שיצרה בסיס טריטוריאלי ממשי לעברית, כלשון שבה דיברה חברה שלמה על כל ענייני חייה
מרדכי קידר
הפגנות ההמונים הסוערות בטהרן, בעקבות החשדות לזיוף תוצאות הבחירות, מבטאות תסכול עמוק לנוכח פערים חברתיים-כלכליים ותרבות שלטונית של שוחד, נפוטיזם ואכזריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il