X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על מי אתה מגן אדוני השופט, כאשר את מטיח בנו אצבע מאשימה וחסרת שחר, כאשר צבא יוצא להגן על בתים וערים ומודיע ומבקש משכניו להתרחק, כדי למנוע אובדן וצער מכתב נוקב לשופט גולדסטון
▪  ▪  ▪
גולדסטון. מי שמו לשופט-שקר? [AP]
עבודתך, אשר באה לקעקע את תדמיתה של מדינת ישראל ושל כל אחד ואחד מאיתנו, דומה לאותם אלה אשר שיתפו פעולה עם הנאצים, בשל אמונתם בפרופגנדה הנאצית, כי היהודים הם האשמים בצורך להביא עליהם את הסופי

אל השופט גולדסטון
אדוני השופט,
אתה בהליכותיך, מזכיר לכולנו את המאמר האלוהי המופיע בספר בראשית, כאשר האל אומר לקין "דמי הבל אחיך זועקים אלי מן האדמה".
קין, אשר שם קץ לחייו של הבל בגלל קנאה וטינה, רדוף שנאה ואכול רגשי נחיתות, כאשר הוא משוכנע כי זוהי הדרך שתביע את עלבונו על היותו דחוי ונשכח, שומע בקול מהדהד שמאז לא חדל להישמע בעולם, את האמירה "דמי הבל אחיך זועקים מן האדמה".
מה סברת, אדוני השופט גולדסטון, כאשר הפכת לשליחן של המדינות הסוררות ביותר בעולם. מה עלה על דעתך כאשר הפכת לנציגן של סודאן, של סוריה ושל לוב, אשר מדי יום ביומו מבצעות רצח עם והעולם עומד ושותק בעוד לוב - מדינה אשר אין בה לא דמוקרטיה ולא זכויות אדם, המדינה שדנה חפים מפשע למוות בעלילות שווא, ששולחת מחבלים לפוצץ מטוס על מאות נוסעיו, ששולחת ספינות מחבלים לפגוע בערים ובחפים מפשע במדינת ישראל, בעוד סוריה, בה נטבחו אנשים לא דין וללא משפט, התומכת בטרור וברצח יחידים, מצטרפת למדינות אלה.
מה סברת כאשר אותן מדינות, המחרישות אל מול הטבח בדארפור, אל מול מותם של מאות אלפים בסרילנקה, אל מול הטובחים באחיהם באפגניסטן ובעירק, ללא תגובת העולם. מה חשבת, כאשר הם העניקו לך מנדט לחקור פשעים של מדינה דמוקרטית חפצת חיים?
בוא ואומר לך, בן סורר של אומה גדולה, אנו עם החפץ חיים. אנו עם שוחר שלום ושונא מלחמה. אנו עם, שהוכיח כי הוא מוכן לעשות הרבה למען השלום ולשלם מחיר כבד, בניגוד לכל אלה הסובבים אותנו וחפצים במלחמה.
מלחמות תמיד נכפו עלינו וכאשר לקחנו את כלי נשקינו, נטלנו אותם תמיד עם דמעות בעינינו ומתוך דאגה לנו ולזולתנו.
אנו מכבדים את חוקי המלחמה - גם אלה אשר נקבעו על-ידי בשר ודם, וגם אלה שהוכתבו לנו על-ידי בורא עולם.
עם מי אנחנו מתמודדים? עם ארגון טרור ג'יהאדיסטי, המקדש את המוות, הקורא להשמדת מולדתם של אחיך, הטובח בנו, היורה את פצצותיו אל בתינו ופוגע בילדינו, נשותינו וזקנינו וחוגג כאשר פצצותיו משיגות את מטרתן.
על מי אתה מגן אדוני השופט, כאשר את מטיח בנו אצבע מאשימה וחסרת שחר, כאשר צבא יוצא להגן על בתים וערים ומודיע ומבקש משכניו להתרחק, כדי למנוע אובדן וצער. אנו לא משתמשים בזכויות אדם לשם צרכי ציבור ופרופגנדה בינלאומית. אנו מאמינים בזכויות אדם ובדמוקרטיה.
עבודתך, אשר באה לקעקע את תדמיתה של מדינת ישראל ושל כל אחד ואחד מאיתנו, דומה לאותם אלה אשר שיתפו פעולה עם הנאצים, בשל אמונתם בפרופגנדה הנאצית, כי היהודים הם האשמים בצורך להביא עליהם את הסופי.
אנחנו בזים לך שופט נכבד. לא על התכחשותך לעמך, למולדתך ולבית אביך, אלא על העוול וחוסר הצדק, אותו אתה משרת תחת גלימתך כשופט, כאשר אתה נותן יד לעלילות דם חסרות בסיס וחסרות שחר.
אותה מדינת ישראל, אשר נסוגה במחיר כבד של קרע בליבה מכל מטר באזור עזה, אשר אין לה סכסוך גבולות עם היישות הטרוריסטית הזאת, אשר ניתקה עצמה מיתר אחיה בגדה המערבית ורצחה בדם קר את מתנגדיה מקרב אחיהם - את אותה רשות המבצעת בריש גלי פשע מלחמה של חטיפת חייל וניתוקו מהמוסדות הבינלאומיים וממשפחתו. עליהם - לא רק שאתה מגן, אלא הופך לדוברם הרשמי ומנסה להציג אותנו, הנאבקים על חיינו, באור של רוע ורשעות שאין לו אחיזה - לא באמת ולא במציאות.
בחרו אותך כדי לטהר את השרץ, כדי להוכיח שאפילו אחד מאיתנו רואה בפעילותנו ובהגנתנו - פשע.
אני חייב לומר לך, שלא מאיתנו אתה. לך לך לרעות בשדות זרים, תתחבר לאותם קיצונים חרדים, שחברו לאחמדינג'אד, שהכריז מלחמת ג'יהאד נגד ישראל והעם היהודי וזקוק לשותפים מסוג זה, שבעבר קראנו להם 'קאפו'.
אתה רחוק מאיתנו, אינך שייך לנו ואינך רצוי בתוכנו. דמם של אחים שלנו, שנפלו בגלל טוהר הנשק, שנפלו כיוון שלא היו מוכנים לסכן חפים מפשע, דמם של בני משפחתי אשר מתו כאשר הפנו גבם לאישה מינקת שמאחוריה הסתתרו המחבלים, אשר חיסלו אותם כאשר הם משתמשים באישה ובתינוקה כמחסה - דמם של אלה זועק אליך מן האדמה ומכנה אותך קין בן תקופתנו.
אני ישראלי גאה, אוהב מולדת ושוחר שלום.
מדינה דמוקרטית יחידה זו במזרח התיכון, הקרויה ישראל, מייצגת את הקולקטיב הלאומי שלנו. אנו מאמינים בצדק, בזכויות האדם, בהומאניות, באהבת הזולת ובאמונה היהודית האומרת - חביב כל אדם על כי נברא בצלם (אלוהים).
לא אנשי דמים אנחנו, לא אנשים תאבי רצח ודם, לא לענוש אנו רוצים בשונאינו, אלא לנופף להם יד לשלום, לידידות ולהבנה.
לא מילים כאלה שמעת בארצות החמאס. הם - אפילו אינם רוצים להכיר בנו. הם חפצים בהשמדתנו. הם - היורים מתוך בתי-ספר, מתוך מסגדים ומתוך אמבולנסים - זקוקים לך, כדי להוכיח שאנו פוגעים בזכויות אדם.
הייתי שותף לאנשים, שהקדישו את חייהם בזמן המבצע לחמ"ל ההומניטארי שעסק בהצלת חיים, באספקת מזון ודלק, בדאגה לזולת ובטיפול בכל הפרה ולו בשוגג, של כל זכות אדם, שיכולה להתבצע בעת מלחמה. לצערי, אין חמ"ל כזה בקרב יריבינו.
אך אתה - התעלמת ביודעין ובכוונה והפכת לחלק מהמכונה המשומנת, שכוונתה לשלול מאיתנו את הלגיטימיות. חלק מהמכונה המשומנת, המנסה להציג אותנו כמפלצות - מתוך רצון לאפשר בסופו של דבר את חיסולינו ואת חיסולה של מדינת ישראל.
ארור קין וארורים ההולכים בדרכו, שכן פשעם מהדהד ובגללם דמי הבל אחיהם, ממשיכים לזעוק מן האדמה.
ואני - מהארץ האהובה הזאת, זועק את זעקתם ויחד עימם אני אומר "זעקי ארץ אהובה נגד הבוגדים, אשר עטו עליך כציפורי טרף וחיללו את כבודך".
שלך, ולא בברכה
ד"ר דוד אלטמן
סגן נשיא בכיר
המכללה האקדמית נתניה

הכותב הוא סגן נשיא המכללה האקדמית נתניה, 17 בספטמבר 2009
תאריך:  07/10/2009   |   עודכן:  07/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האיש החסר אחיזה באמת ובמציאות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חזק ! לתרגם לשפות רבות
א. זרח  |  7/10/09 22:34
2
חזק ואמץ דוד, כה לחי
נחום שחף  |  8/10/09 02:53
3
ברוך תהיה ד"ר גלטמן על כתבתך ה
פריטה  |  8/10/09 09:54
4
מפסידים במערכה
נימרוד  |  8/10/09 14:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ברחוב הפלשתיני התחיל להתגבש תהליך של קונצנזוס לצאת למאבק נגד ההתנחלויות, הבנייה הישראלית במזרח ירושלים ומה שמכונה "נסיונות ישראל להשתלט על מסגד אל-אקצה"    התהליך מגובה בהסתה דתית של החמאס והתנועה האיסלאמית בישראל    ישראל צריכה להתייחס ברצינות לאפשרות פריצתה של אינתיפאדה שלישית
אברהם שרון
החיוך, דווקא החיוך, על דרך ההיפוך, מדגיש ומעצים את סבלו. את בדידותו. את פחדיו. את חרדתו. את חוסר האונים שבו הוא שרוי, שבו הוא שבוי    זה חיוך אכזרי, חד ומשסף כסכין, שננעץ בעינינו    דרך חיוכו הם צוחקים לנו בפנים, המנוולים
אפרי הלפרין
בני חושך יש בשלטון, בני חושך יש בהון, וכמובן שיש גם בני חושך בעיתון. ודווקא בתקשורת יש כר נרחב להימצאות בני חושך, כי משם, מגִבעת התקשורת, גניבת הדעת היא משימה הרבה יותר קלה
אורן פרסיקו
העיתונים עדיין במתח    מעצר השיח' סלאח מותיר את ירושלים בכותרות    בעוד שאירועים בעזה נדחקים לשוליים
בעז העצני
ויתרנו מרצוננו על הריבונות בהר הבית שבירושלים כתוצאה מהלך רוח גלותי ופחדני    הפחד הזה עוד יתנקם בנו, שהרי כבר ניבא המשורר אורי צבי גרינברג: "השולט בהר שולט בארץ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il