X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יונתן אוריך הודה שרבע מדברי ראש הממשלה היוו תעמולת בחירות בניגוד להתחייבות שניתנה לוועדת הבחירות והתנצל יו"ר ועדת הבחירות הזהיר כי להבא יטיל על הליכוד 50 אלף שקל קנס על הפרת החוק
▪  ▪  ▪
אוריך. ננזף והתנצל

יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, נזף (יום ה', 12.9.19) בדובר הליכוד. במהלך דיון בנושא בזיון החלטת הוועדה מצד ראש הממשלה, פנה מלצר ליונתן אוריך ואמר לו כי הוא אולי מיומן בנושאים תקשורתיים, אך לא בנושאים משפטיים, וכי הציוץ בטוויטר כמו גם האמירה לשופט במהלך הדיון כי התגעגע אליו אינה מקובלת ואינה הדדית.
אוריך טען בדיון כי 75% מהדברים שנשא יו"ר הליכוד בנימין נתניהו היו הצהרה מדינית והיתר לא. מלצר שאל מהם 25% הנוספים. אוריך הודה שאלה היוו תעמולת בחירות, והתנצל. השופט הציע לליכוד להתחייב שהדבר לא יישנה ולקבל על עצמו עיצום כספי. בליכוד השאירו את גובה העיצום לשיקולו של השופט. "כל זמן שההליך המשפטי לא מתברר, כדאי להיזהר בציוצים", העיר מלצר לאוריך.
מלצר קבע כי הליכוד ישלם 30 אלף שקל הוצאות משפט - 15 אלף למחנה הדמוקרטי וסכום זהה לכחול לבן. להבא הקנס יהיה 50 אלף שקל. הוא דחה את טענותיו של ב"כ הליכוד עו"ד אבי הלוי כי כחול לבן מקיימים תעמולה אסורה באופן חופשי ואמר כי אם הלוי סבור כך עליו להגיש עתירה, שתידון בדיוק באותו אופן.
במהלך הדברים, אמר יו"ר ועדת הבחירות כי אי-מניעה למשל מכלי התקשורת לשדר מסיבת עיתונאים שמקיים ראש הממשלה בסוצ'י ובלבד שהדברים אינם כוללים תעמולה.

תאריך:  12/09/2019   |   עודכן:  12/09/2019
+אין סכנה לשלטון נתניהו
00:57 13/09/19  |  טובה ספרא   |   לרשימה המלאה

ערב הבחירות השניות השנה, וברקע המתיחות הביטחונית המתמשכת, מה אומרים הכוכבים על הקשיים עימם יתמודד ראש הממשלה הבא נתניהו, על ההתפרקות הצפויה של כחול לבן ועל התוצאות לימינה, למחנה הדמוקרטי ולעבודה-גשר

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+שקד הציגה תוכנית להוצאת מסתננים מישראל
00:44 13/09/19  |  עידן יוסף

יו״ר רשימת ימינה איילת שקד ושפי פז מדרום ת"א הציגו תוכנית משותפת לפתרון עניין המסתננים והוצאתם מישראל. בתכנית נאמר בין היתר כי ידרשו להכניס להסכם הקואליציוני העברת תיקון לחוק הכניסה לישראל שיחסום מתן מעמד למסתננים ושב"חים שלא מכוח החלטה מפורשת של הדרג הנבחר או של בית המשפט לעניינים מנהליים; תוכנית כלכלית-תעסוקתית ליצירת תמריץ כלכלי לעזיבה מרצון של העובדים הלא מוסדרים במשק אשר אין אופק מידי להרחקתם; הקמת בית דין ארצי להגירה.‪

+מסתמן: נעם תפרוש היום;
עוצמה יהודית תישאר בחוץ
00:29 13/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מחקר עומק שערכה נעם מעלה כי לא תצליח לעבור את אחוז החסימה  ▪  עוד מאותו מחקר: לעוצמה יהודית חסרים כ-20 אלף קולות, וסיכוייה לעבור תלויים באחוז הצבעה נמוך במגזר הכללי ואחוז הצבעה גבוה בימין

נעם. סוף המירוץ?
+סקר מעריב ורדיו 103: עוצמה לא עוברת והליכוד מוביל
22:49 12/09/19  |  עידן יוסף

סקר רדיו 103: הליכוד 33; כחול לבן 32; הרשימה המשותפת 12; ימינה, ישראל ביתנו 9; ש״ס 8; יהדות התורה 7; המחנה הדמוקרטי 6; העבודה 4.

+שקד הורתה לרוני ססובר למחוק תמונה בבגד ים
21:21 12/09/19  |  

רוני ססובר מספר 9 ב׳ימינה׳ פרסמה באינסטגרם הפרטי שלה תמונה מחוף הים בה היא לבושה בבגד ים. איילת שקד התקשרה, נזפה, והורתה לה למחוק את התמונה (רדיו גלי ישראל).

+סקר: ישראל ביתנו והמחנה הדמוקרטי נחלשות; כחול לבן מתחזקת
21:05 12/09/19  |  

סקר כאן 11: כחול לבן 33; הליכוד 31; הרשימה המשותפת 11; ימינה 9; יהדות התורה 8; ש״ס, ישראל ביתנו 7; המחנה הדמוקרטי, העבודה 5; עוצמה יהודית 4. גוש הימין מקבל בסקר זה 59, לעומת גוש השמאל-ערבים שמקבל 54.

+מלצר: יש בידי מידע על כוונה לחבל בבחירות
20:21 12/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר אומר כי הגיע אליו מידע על יוזמות מקומיות לחבל בהתנהלות הבחירות, ובכוונתו למנוע זאת בשיתוף עם המשטרה. עם זאת ציין כי לא קיימת התארגנות כוללת (כאן 11).

+מנדלבליט: אין דחיפות בהחלטה על מבואות יריחו
20:12 12/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

היועץ המשפטי לממשלה קובע כי מאחר שלא הוצגה על-ידי ראש המל"ל כל תשתית המבססת דחיפות או צורך חיוני בקבלת ההחלטה בעיתוי זה דווקא, אין מקום להחליט על הקמת ישוב חדש ימים ספורים לפני הבחירות

מנדלבליט. יגיע לישיבת המשלה [צילום: מרק ישראל סלם]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
היועץ המשפטי לממשלה קובע כי מאחר שלא הוצגה על-ידי ראש המל"ל כל תשתית המבססת דחיפות או צורך חיוני בקבלת ההחלטה בעיתוי זה דווקא, אין מקום להחליט על הקמת ישוב חדש ימים ספורים לפני הבחירות
איתן קלינסקי
למעשה בוצעה התרת דמם של חמישית מאזרחי ישראל מעל דפי הפיסבוק של ראש הממשלה הקורא לאזרחי ישראל להצביע בעדו    הכל נעשה, לדברי ראש הממשלה, רק על-ידי "עובד זוטר"
איציק וולף
על-פי סקר חדש של ערוץ הכנסת צפוי גוש הימין לקבל 60 מנדטים    הליכוד מובילה עם 36 מנדטים וכחול לבן עם 32 בלבד    רוב הנשאלים אינם מאמינים כי נתניהו יחיל ריבונות בבקעה ובצפון ים המלח
בעז שפירא
שוו בנפשותיכם שמצליחים היינו להסב את תשומת הלב ולמקד את תשומת הלב של הרוב היהודי המאמין, המסורתי, עם הלב היהודי החם ועם הקרבה לתורת ישראל, לחגי ישראל ולנצח ישראל - בשלט הנ"ל שהוזכר בפתיח - "ממשלת אחדות חילונית"
עידן יוסף
הרשימה שמבקשת לעבור את אחוז החסימה מודיעה כי דרישותיה יתמקדו בתיקון הפרות הסטטוס-קוו שפגעו בזהותה היהודית של המדינה ובראשות ועדת החינוך    על החשש לשלטון הימין: "אין על הפרק תוכנית לפינוי יהודה והשומרון, כי אין פרטנר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il