X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל משרד החינוך הודיע כי במשרד עורכים דיונים עם גורמי הביטחון והבהיר שאם לא יהיה שינוי במצב הביטחוני - לא יתקיימו מחר לימודים בדרום, בגדרה וביבנה
▪  ▪  ▪
דיונים עם גורמי הביטחון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, העריך כי אם לא תהיה התפתחות משמעותית במצב הביטחוני - גם מחר לא יתקיימו לימודים בחלקים נרחבים של מדינת ישראל.
נכון לשעה זו לא יתקיימו מחר לימודים באזור הדרום, כולל גדרה ויבנה, אך בגוש-דן, בשפלה וביישובים שעד הרצליה יתקיימו לימודים כסדרם. "במשרד החינוך מתכנסים עם גורמי הביטחון ומקבלים הנחיות, אך אם המצב יימשך הלימודים לא יתקיימו וכך גם הטיולים שתוכננו למחר", אמר. הודעה סופית תתפרסם בשעות הבוקר.
ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, לא המתין להודעה של משרד החינוך והודיע כבר הערב כי מחר לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך בעיר. בניגוד אליו, ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, הודיע כי ימליץ לקיים מחר את הלימודים כסדרם. "אני לא יודע מה הולך להיות מחר מבחינת ההוראות שאני אקבל אבל אני המלצתי לפיקוד העורף לקיים את מערכת החינוך במלואה תחת כללים מסוימים", אמר. אולם בשעות הערב הודיעה עיריית תל אביב יפו כי לא יתקיימו מחר לימודים במוסדות החינוך בעיר. הודעה דומה נמסרה גם מעיריית רמת גן ומעיריית גבעתיים, מעיריית ראשון לציון ומעיריות אלעד, בני ברק, באר שבע ומרשויות מקומיות ואזוריות שבהן לא התקיימו היום לימודים.
בשעה 6:00 בבוקר יתקיימו דיוני הערכת מצב שבהם יוחלט באופן סופי האם בכל הערים שנזכרו לעיל לא יתקיימו הלימודים. הודעות יתפרסמו סמוך לשעה 7:00 בבוקר.
בינתיים ממשיך צה"ל לעבות את כוחותיו באוגדת עזה. שיירות טנקים ונגמ"שים עושות את דרכן בכבישי ישראל לעבר אזור הרצועה, בדומה לעיבוי הכוחות שנעשה בסבבי הלחימה הקודמים בין ישראל לארגוני הטרור ברצועה.
בארגון חמאס הגיבו אחר-הצהריים לראשונה על החיסול, אחרי שעות ארוכות של שתיקה והזהירו מפני הסלמה. "ישראל היא זו שהחלה בפשע והעולם רואה זאת. אם מעגל התוקפנות יורחב, יהיו בידי ההתנגדות אופציות רבות. אין מניעה מפני התערבות של כל גורם לשם ריסון האויב הציוני", נמסר בהודעת חמאס.
מדובר בהודעה צפויה למדי, לנוכח ההערכה כי בחמאס לא מעוניינים שהארגון יוצג בתוך הרצועה כמי שכביכול שיתף פעולה עם ישראל אל מול ארגון הג'יהאד האיסלאמי.

תאריך:  12/11/2019   |   עודכן:  12/11/2019
+משרד הבריאות בעזה: הרוג נוסף בתקיפות צה"ל
08:28 13/11/19  |  מירב ארד

+נתניהו: "הג'יהאד התחיל להבין אותנו"
08:21 13/11/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון הנכנס שלח מסר מאיים: "מי שמתכנן לפגוע בנו ביום, לעולם לא יהיה בטוח שיעבור את הלילה"  ▪  נמשך ירי הרקטות לדרום  ▪  צה"ל החל בתגבור אוגדת עזה בכוחות חטיבת הקומנדו

נתניהו. נחושים להילחם [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
שיגור הרקטות התחדש [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]
+ביעדים שהותקפו: עמדות שיגור תת-קרקעיות וחמ"לים
00:43 13/11/19  |  עידן יוסף

דובר צה"ל מוסר כי לפני זמן קצר תקפו כלי טיס מספר יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. ביעדים שהותקפו: עמדות שיגור רקטות תת-קרקעיות ועמדת שיגור עילית, תשתית טרור תת-קרקעית וחמ"לים צבאיים של הארגון. מוקדם יותר הערב, תקף חיל-האוויר שלושה מחבלים בצפון רצועת עזה לאחר ששיגרו רקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל. זוהתה פגיעה.

+נהגי האמבולנס החליפו את צליל הצופרים כדי למנוע בהלה
23:47 12/11/19  |  עידן יוסף

על-מנת למנוע בהלה בקרב הציבור, הנחה מנכ״ל מד״א אלי בין את הצוותים הפועלים בשטח, באמבולנסים של מד"א בהם האפשרות קיימת, להחליף את קול הצופר המוכר בצליל שונה, שאינו דומה לאזעקות המתריעות בפני נפילת רקטות. אין זו הפעם הראשונה בה נוקט מד"א בהליך זה.

+נתניה האירה את האצטדיון העירוני בצבעי הדגל
23:45 12/11/19  |  עידן יוסף

נתניה האירה הערב את אצטדיון הכדורגל והגשרים בצבעי הדגל הלאומי כהזדהות עם התושבים באזורים המאוימים.

[צילום: רן אליהו]
+פיקוד העורף: אין מניעה לקיים לימודים בגוש-דן ובשפלה
22:58 12/11/19  |  עידן יוסף

ברקע הודעת ראשי הרשויות במרכז כי מחר לא יתקיימו לימודים, מעדכן פיקוד העורף את ההנחיות, וקובע כי אין מניעה לקיים לימודים באזור גוש-דן והשפלה. בגדרה, ביבנה ודרומה מהן לא יתקיימו לימודים.

+נמשך הירי לעוטף עזה; צה"ל מסכל שיגורים רבים
22:49 12/11/19  |  עידן יוסף

הירי לישובי עוטף עזה נמשך. עד כה צה"ל מצליח לסכל הרבה שיגורים. הג’יהאד האסלאמי בעזה מפגין יכולות שיגור נמוכות ביחס למה שיוחס לו.

+"הג'יהאד יקבע את צורת המערכה ותזמונה"
22:32 12/11/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך מאיים דובר הארגון, שמבטיח כי המילה האחרונה טרם נאמרה  ▪  חוליית מחבלים חוסלה ברצועה  ▪  בכיר בחמאס מאיים כי ארגונו עשוי להגיב  ▪  צה"ל תוקף יעדים

שר הביטחון בנט עם צמרת צה"ל [צילום: אריאל חרמוני]
+רה"מ שוחח עם יו"ר ועדת החוץ והביטחון על המצב הבטחוני
22:08 12/11/19  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יו״ר ועדת החוץ והביטחון, ח״כ גבי אשכנזי. השניים שוחחו על המצב הביטחוני. פגישתם התקיימה בקריה בנוכחות המזכיר הצבאי תא״ל אבי בלוט.

+174 אסירים ועצירים פונו מאשקלון לבאר שבע
20:02 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שירות בתי הסוהר פינה כמה מאגפי הכליאה בקומה השנייה של בית המעצר 'שקמה' שבאשקלון לבית הכלא בבאר שבע בשל ההסלמה במצב הביטחוני ובהתאם להערכת המצב שנערכה בשעות הצהריים

[צילום: שירות בתי הסוהר]
+190 שיגורים מהבוקר, 90% הצלחה לכיפת ברזל
19:48 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יותר מ-50% מן הרקטות שירו היום מחבלי הג'יהאד האיסלאמי פגעו בשטחים פתוחים  ▪  לוחמי כיפת ברזל יירטו עשרות רקטות

90% הצלחה היום. כיפת ברזל [צילום: AP]
+אמנסטי מגנה את התקיפות הישראליות ברצועה
18:41 12/11/19  |  איציק וולף

ארגון אמנסטי מגנה את ישראל על התקיפות האוויריות ברצועת עזה. "הדיווחים כי חמישה פלשתינים נהרגו מתקיפות אוויריות של ישראל מדאיגים מאוד", נכתב בהודעת הארגון. עוד טענו באמנסטי כי לישראל היסטוריית הפרות חמורה של החוק ההומניטרי הבינלאומי בעזה, כולל "פשעי מלחמה והפגנת התעלמות מזעזעת מחייהם של פלשתינים", כלשונם.

+צה"ל חיסל שני מחבלים שהכינו רקטות לשיגור
18:34 12/11/19  |  איציק וולף

כלי טיס של צה"ל תקף בשעות הערב שני מחבלים מארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי בצפון רצועת עזה בעת שעסקו בהכנה לשיגור רקטות. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה.

+חיל האוויר תקף מטרות הג'יהאד האיסלאמי ברצועה
18:03 12/11/19  |  איציק וולף

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו אחר הצהריים מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. בין יעדי הטרור שהותקפו מתחמי אימונים בהם גם של הכוח הימי, פיר מנהרת טרור התקפית בצפון הרצועה ואתר חפירה של מנהרת טרור התקפית במרכז הרצועה.

+בשל המתיחות: יידחה דיון בכנסת על האלימות בחברה הישראלית
17:09 12/11/19  |  איציק וולף

נוכח המצב הביטחוני הודיעה סיעת כחול לבן בכנסת כי דיון 40 החתימות בנושא ״האלימות הגואה בחברה הישראלית״, שהיה קבוע למחר (רביעי) יידחה למועד אחר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא יהיו לימודים בדרום, אך יהיו בגוש-דן ובשפלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
בין השעות 9:00 ל-15:00, שהם שעות הפעילות העיקריות בכרטיסי אשראי, נרשמה היום הוצאה בגובה של 1 מיליארד שקל לעומת 1.1 מיליארד שקל בלבד באותן השעות ביום שלישי בשבוע שעבר
איציק וולף
שר הביטחון הכריז על מצב מיוחד בעורף בטווח שבין אפס לשמונים קילומטרים מרצועת עזה    תוקף ההכרזה - 48 שעות עם אפשרות להארכה באישור הממשלה
מירב ארד
רה"מ הוסיף: "הבכיר שחוסל היה פצצה מתקתקת"    כוכבי: "צה"ל נערך להסלמה ואם נצטרך נעבור גם לחיסולים"    ראש השב"כ: "יודעים להגיע לכל גורם שינסה לערער על הביטחון"
מירב ארד
בצה"ל הבהירו כי התקיפה בוצעה "לטובת הסרת איום מיידי"    הסתיימה הלווית אבו בהאא אל-עטא בעזה    הרש"פ האשימה את ישראל בהסלמה נגד העם הפלשתיני
עידן יוסף, מירב ארד
גנץ: "החלטה נכונה למען ביטחון אזרחי ישראל"    הנשיא ריבלין: "ביטחון ישראל הוא שעמד לעיני הממשלה ורק הוא. זה איננו הזמן להתנגחויות פוליטיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il