X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אורנוס מביא שינויים והברקות המתבצעים במהירות; פלוטו מביא שינויים מהפכניים המתבצעים באיטיות - כיצד ישפיע על חייכם שילוב שני כוכבים חזקים ומשמעותיים אלה? תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

השבוע אנחנו נמצאים בעוד נקודת צומת משמעותית שבה הכוכבים מופעלים ומשפיעים זה על זה באופן שאנו, החשים באנרגיה זו, לא יכולים להתנגד לה, למרות שרבים מאיתנו מנסים להתכחש לה ולהימנע מהליכה קדימה לשינוי. בעיקר מתוך הפחד הטבעי מהבלתי ידוע. הפחד נובע בדרך-כלל מקיבעון מחשבתי ומדפוסי התנהגות שונים ואף נוקשים, שיכולים לטשטש לנו את יכולת החשיבה.
כדי לעזור בפריצת דרך זו, הגיע השבוע לשיאו הכוכב אורנוס שעבר למזל טלה, ועוד יעשה שתי תחנות על אותה המעלה באוגוסט 2010 ובדצמבר 2011. כלומר, כל אלה שנולדו בשליש הראשון של מזלות האש – טלה, אוויר – מאזניים, מים – סרטן, ואדמה – גדי, עומדים להיות מופעלים על-ידי אנרגיה זו. שאר המזלות יחוו את השינויים העתידיים בצורה קלה וזורמת יותר, אם באופן אישי ואם על-ידי חיבור לאדם קרוב שחווה שינויים בחייו. למעשה, אתם עומדים לקבל את החופש האישי, הרגשי, המקצועי והכלכלי לו אתם מייחלים כבר שנים רבות, אך מסיבות שונות שכבר נקבתי בהן, לא הצלחתם להעביר את הפחד לדחף בונה ודוחף בעוצמתו קדימה.
מאחר שהכוכב אורנוס יושב במקרה הזה שנתיים על אותה מעלה, הרי שאין ספק כי לא תוכלו להתחמק מעשיית שינויים מאוד משמעותיים בחייכם. ולמי שלא מפחד מהשינויים, וישנם גם כאלה..., הרי שתוכלו בתקופה שציינתי ליהנות מתקופה יצירתית במיוחד, שבה תוכלו להתגבר על כל המכשולים העומדים בדרככם בדרך מבריקה ויצירתית, שתעזור לכם לפתור בעיות ולהתרומם מכל קושי אפשרי. אין לכם מה להתכונן לכך, הדבר יגיע בהבזק של רגע והתשובה והדרך יהיו בידיכם.
אין כמו הכוכב אורנוס לתת פתרון מהיר ויעיל, לעיתים על גבול הגאונות, לכל אותם אנשים המתלבטים שנים רבות בבעיה או בנושא מסוים. דרך הפעולה תהיה בלתי צפויה, כשפתאום תקבלו תובנה פנימית לגבי מהי דרך הפעולה הנכונה עבורכם, ובאותו הרגע גם תרגישו שהגעתם לקצה הדרך ואז...תהפכו את חייכם לחלוטין ותבצעו החלטות שישנו את כל מהלך חייכם. את הכוח לעשייה תקבלו מתוך עצמכם ולא תצטרכו אף אחד שידחוף אתכם, כיוון שתהיו שלמים עם עצמכם והדברים יזרמו עבורכם בקלות.
כוח נוסף העומד מאחורי היכולת שלכם לשנות הוא כוחו של הכוכב פלוטו, שנותן את הדחיפה הנוספת ההכרחית להליכה קדימה מבלי להתבונן אחורה. כוכב זה מסמל את סיומה של תקופה אחת שאינה משרתת יותר וכניסתה של תקופה אחרת נכונה וטובה יותר. הכוכב נמצא כרגע במזל גדי ומפעיל גם את כוכב אורנוס הנמצא במזל טלה. שילוב שני כוכבים אלה ייצור התחלות בדרך חדשה ומפתיעה.
חשוב לציין, כי ההפתעה בהתנהגות שלכם לא תפתיע אתכם כי אתם הם אלה שמתלבטים שנים בצורך לקום ולשנות, אלא תפתיע את הסובבים אתכם, כיוון שכלפי חוץ ייתכן שאינכם משדרים משהו מיוחד, אולי איזה חוסר מנוחה פנימי שלא נתפס כל-כך קיצוני אצל הקרובים לכם. ולכן, ביום בהיר אחד, כאשר תחליטו שהנה הגיע הרגע הנכון לפעול למען עצמכם, הדבר אולי יפתיע אחרים, אך לא אתכם, אלו שמתחילים בדרך חדשה, טובה ונכונה יותר.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים הם עדיין הנושא הדומיננטי ביותר בחייכם. נראה שהתפתחויות שונות בתחום גורמות לכם להרגיש יותר מעודדים, אך חוסר היציבות עדיין רב ביותר.
סרטן
יכולת הדיבור שלכם במיטבה וזה גם הזמן הנכון עבורכם להוציא את תוכניותיכם לפועל ולדבר עם הקרובים לכם גם על מה שכואב ומציק. אתם עסוקים בלגבות כספים שמגיעים לכם מאנשים, אך מסיבות שונות אינכם יכולים ליישם זאת. נראה שכדי להתקדם בחיים עליכם לפעול בדרכי התנהלות שונות ממה שנהגתם עד היום. היעזרו יותר בחברים שיכולים לשקף לכם היכן הטעויות שלכם וללמוד מכך.
אריה
כוכב ונוס נמצא במזל שלכם ונותן לכם התחלות ואפשרויות חדשות שגורמות לכם להיות מחויכים ומרוצים בחלקכם, וזאת לאחר תקופה לא קלה של קשיים מסוגים שונים ובמיוחד במישור האישי. מאחר שהשמש בשמים עומדת להיכנס לבית המאופיין אצלכם בחיבור לאני הפנימי ובהקשבה לתת-המודע שלכם, הרי שבמשך כל החודש הקרוב תוכלו לקבל את ההכוונה המתאימה להמשך דרככם.
בתולה
אתם עוברים תהפוכות רבות של מודעות ומוכנים לקבל בברכה את ההתפתחויות החדשות שהחיים דורשים. התחום שמומלץ לכם להתעסק בו החודש הוא כל ההיבט החברתי של חייכם. זה הזמן שלכם לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית ולדאוג לכך שאנשים השונים מסגנון חייכם הרגיל יכירו אתכם. עובדה זו תעזור לכם בקידום חייכם האישיים והמקצועיים. אינכם חייבים להתחבר אליהם רגשית, הקפידו להיות קורקטיים.
מאזניים
אתם חוששים מהתחלות חדשות ובמשך כל השנתיים האחרונות נאלצתם להתמודד עם נושאים חדשים בחייכם שגרמו לכם לקחת אחריות מחודשת על חייכם. החודש ייצא הכוכב סטורן ממזל בתולה ויגיע אליכם למשך השנתיים וחצי הקרובות, כך שהיישום אכן יגיע, אך לאחר תקופה מאוד ארוכה שהיו לכם התלבטויות כיצד לפעול. בחודש הקרוב תהיה לכם הזדמנות נוספת להתחלות חדשות ופוריות.
עקרב
אתם עוברים שינויים ומהפכים שונים בחייכם, בעיקר בתפיסה האישית שלכם כיצד אתם צריכים להמשיך ולחיות את חייכם. יש לכם רצון לעשות מהפך, אך עדיין אינכם יודעים מהי הדרך הנכונה לכך ויותר מזה, אינכם בטוחים מה אתם רוצים לעשות בהמשך. עליכם בתקופה זו להיות הרבה יותר אקטיביים בתוכניותיכם ולבדוק את הנתונים בשטח כדי לדעת מה יהיה הדבר הנכון לעשות.
קשת
אתם בתקופה של שינוי ואנשים אחרים מאוד מפרגנים לכם על כך. בתוך תוככם קיים חוסר ביטחון ואתם זקוקים לחיזוקים, אך כלפי חוץ אתם משדרים "עסקים כרגיל"... ואנשים לא יודעים מה אתם באמת מרגישים. אין ספק שדרככם נכונה אך הספקות הקטנים מורידים אתכם מבחינה אנרגטית. פעלו בתבונה ובשיקול דעת תוך התייעצות עם אנשים מתאימים כדי שתקבלו חיזוק לדרך הנכונה.
גדי
בחודש הקרוב ייכנס הכוכב מארס האחראי על העשייה למזל מאזניים, הוא בית העבודה והקריירה שלכם, וייתן לכם את התנופה הדרושה למימוש הישגיכם. נראה שתוכניותיכם ייצאו לפועל אם כי מתוך לחץ. נושא השותפויות מאוד עדין ושברירי אצלכם והתנהגות שאינה במקומה עלולה לגרום לכם ל"שבירת הכלים". עליכם להיות זהירים מאוד ולא להרשות לדחף הפנימי שלכם להוביל אתכם בצורה אימפולסיבית.
דלי
שינויים קיצוניים בתפיסת עולמכם עשויים להוביל אתכם לשינוי צורת חשיבה ואף תפיסה כוללת של האמונה בחייכם. זה הזמן להרחיב את אופקיכם בכל התחומים ולהרשות לעצמכם לפעול בצורה ספונטנית. כל מה שאתם לומדים עכשיו אינו הולך לאיבוד, ואתם יכולים לזרום עם הקצב הטבעי של החיים במסלול המהיר שמאוד מתאים כרגע לאופייכם. ממשו את חלומותיכם כדי להיות יותר מסופקים בחייכם.
דגים
הכוכב אורנוס נכנס לבית הכספים שלכם ועלול להביא אתכם למצבים שונים של חוסר ביטחון ויציבות בהתנהלות הכלכלית שלכם. מאחר שכוכב זה עשוי להגיע למזל שלכם ויישאר שם בשבע השנים הקרובות, הרי שעליכם להיות זהירים במשנה-זהירות ולא לפעול לפי דעתכם האישית בלבד, אלא להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל פעם שאתם רוצים לעשות מהלך כלשהו. היזהרו מהשקעות שאינן בטוחות.
טלה
במשך כל החודש הקרוב יעסיקו אתכם נושאי עבודה ותרצו להגיע להישגים יותר משמעותיים ומרשימים. זה הזמן שלכם לנצל את ההשפעה הטובה שמביא איתו כוכב השפע יופיטר ולהרשות לעצמכם לפעול בצורה קצת יותר אינטואיטיבית בכל הקשור לקידום ולשיווק דרככם המקצועית. ייתכן שתצטרכו להשקיע קצת יותר בבית ולהיות יותר קשובים לצורכי הקרובים לכם. השקיעו בהם זמן איכות.
שור
צפויות לכם בשורות טובות ומשמחות שיעודדו את מצב רוחכם ואשר יגיעו מבית הסביבה הקרובה לכם, הווה אומר - אנשים הקשורים איתכם במעגל חייכם הראשון. זה הזמן לבדוק ולעשות שינויים הכרחיים ולשפץ את סביבתכם הקרובה. אל תזניחו ותדחו לפעמים אחרות את מה שאתם יכולים לעשות היום. ההזדמנויות הטובות עבורכם הינן בתקופה זו, שבה אתם גם ממגנטים אנשים חדשים לחייכם.
תאומים
בית הכספים שלכם מופעל בחודש הקרוב, כך שתהיינה לכם הזדמנויות להרוויח דרך קשרים עם אנשים קרובים ורחוקים. התפיסה הכלכלית שלכם בתקופה זו טובה מתמיד ויש לכם יכולות לבצע עסקות שבעתיד יניבו לכם כספים. אתם בולטים בתחומכם ואנשים אחרים מקשיבים ונשמעים לכם, אל תרשו לעצמכם לפעול בצורה אימפולסיבית. דרך ההתנהלות שלכם כרגע הינה מעולה לקידום הישגיכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  30/06/2010   |   עודכן:  01/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
השופט, כך נראים הדברים, ספג אל קרביו את רוח ה'חפיף' - אותה רוח שאפיינה את מקבלי ההחלטות של אירועי המשט הטורקי לעזה
איתן קלינסקי
בית המשפט העליון טעה בהחלטתו, כשנתן את ההחלטה המאפשרת פינוי משפחות פלשתיניות מבניין בו הן גרות 60 שנה
יעקב איציקוביץ
האם נכונה הנוסחה: "שחרור גלעד שליט = 70 הרוגים ישראלים חדשים?    ההבדל בין "בכל מחיר" לבין "מלוא המחיר"    מי הם המארגנים?    המסר של הצעדה נגד ממשלת ישראל ובעד "בכל מחיר" איננו ראוי    עצה לנועם שליט
אברהם שרון
כאשר יואל מרשק, ראש אגף המשימות בתנועה הקיבוצית, אומר כי מטרת הצעדה של משפחת שליט היא סתימת המדינה, הוא מעורר גם את חמתם של המובהקים שבתומכיה. כמוני
דרור שורק
הצעה למימוש העסקה להחזרת החייל החטוף גלעד שליט על-ידי לחץ ובתוך זמן קצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il